LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanmeldingsformulier
Aanmeldingsformulier
Geacht forum,
Na hier eens goed gekeken te hebben, ben ik er voor mijzelf nog niet uit of ik het aanmeldingsformulier nou moet opsturen of niet?
Ik hoor dat er advocaten zijn die het afraden omdat ze nog niet weten wat het precies inhoud voor de gedupeerde.
Als je dit formulier opstuurt ben je dan wel of niet verplicht om die schikking te accepteren? Kan iemand daar antwoord opgeven?
Na hier eens goed gekeken te hebben, ben ik er voor mijzelf nog niet uit of ik het aanmeldingsformulier nou moet opsturen of niet?
Ik hoor dat er advocaten zijn die het afraden omdat ze nog niet weten wat het precies inhoud voor de gedupeerde.
Als je dit formulier opstuurt ben je dan wel of niet verplicht om die schikking te accepteren? Kan iemand daar antwoord opgeven?
Re: Aanmeldingsformulier
IK neem het zekere voor het onzekere en stuur NIETS terug.
Het is dus niet duidelijk? War raar eigenlijk, nou ja ik informeer nog wel wat verder.
Feydakin,
Zie topic "let op, teken niet te snel het aanmeldingsformulier" van Piet.
Het is niet de bedoeling iedere keer een nieuwe topic te openen, wanneer er al één over dat onderwerp is geplaatst, anders komt er sowieso een slotje op van Trosradar.
Dit is niet onaardig bedoeld
Succes met uw beslissing.
Zie topic "let op, teken niet te snel het aanmeldingsformulier" van Piet.
Het is niet de bedoeling iedere keer een nieuwe topic te openen, wanneer er al één over dat onderwerp is geplaatst, anders komt er sowieso een slotje op van Trosradar.
Dit is niet onaardig bedoeld
Succes met uw beslissing.
excuses, maar dat was zo'n wirwar geworden, ik zal voortaan on topic blijven.
Feydakin, het is héél duidelijk: als je accoord gaat met die schikking van niet, ben je voor 100% zeker tenminste je inleg kwijt aan Dexia. Voor de hoogte van een eventuele restschuld ben je dan ook nog afhankelijk van de luimen van die roversbende.
Het hangt natuurlijk wel van jouw persoonlijke situatie af, maar door de meeste advocaten en andere terzake-kundigen wordt geadviseerd NIET accoord te gaan en NIETS naar Dexia in te sturen. De tendens is dat de rechters in je voordeel beslissen als je tegen Dexia procedeert en een vonnis valt meestal voordeliger voor je uit dan die schikking.
Kijk op www.platformaandelenlease.nl of je je kunt aansluiten bij een reeds bestaande groep of leg je situatie en je vragen voor aan [email protected] alvorens je een beslissing neemt.
Het hangt natuurlijk wel van jouw persoonlijke situatie af, maar door de meeste advocaten en andere terzake-kundigen wordt geadviseerd NIET accoord te gaan en NIETS naar Dexia in te sturen. De tendens is dat de rechters in je voordeel beslissen als je tegen Dexia procedeert en een vonnis valt meestal voordeliger voor je uit dan die schikking.
Kijk op www.platformaandelenlease.nl of je je kunt aansluiten bij een reeds bestaande groep of leg je situatie en je vragen voor aan [email protected] alvorens je een beslissing neemt.
Feydakin zie ook de site http://www.dexialease.nl
De beslissing om al dan niet in te stemmen zul je zelf moeten nemen.
met een relatief lage restschuld en inleg is het niet rendabel om daarvoor een juridische procedure te starten. Maar die keuze moet je zelf maken, afhankelijk van je persoonlijke situatie.
ook deze link is wellicht interessant http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=29811
De beslissing om al dan niet in te stemmen zul je zelf moeten nemen.
met een relatief lage restschuld en inleg is het niet rendabel om daarvoor een juridische procedure te starten. Maar die keuze moet je zelf maken, afhankelijk van je persoonlijke situatie.
ook deze link is wellicht interessant http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=29811
Hartelijk dank, ik zal de boel eens naast elkaar leggen en kijken wat nu voor mij het beste is.
-
JH verwijst naar de site van Dexia. Dat is hetzelfde als iemand aanraden om bij de duivel te biecht te gaan. Is JH een medewerker van Dexia?
JH een medewerker van dexia omdat hij verwijst naar een site?
PFFFFFFFFFFFFFFFFF DOE WAT JE ZELF HET BESTE LIJKT EN JE GEVOEL!!
-
De berichten van JH wijzen steeds weer in de richting van een positieve mening over Dexia. Ik volg JH al geruime tijd en kan tot geen andere conclusie komen. Mijn mening blijft dus onveranderd dat ik vermoed dat JH een medewerker van Dexia kan zijn.
pfffffffffff een mens mag wat vragen toch?
Mensen hadden hier ook pfffffffff kunnen zeggen, had jij dat leuk gevonden Ankie?
Geplaatst op 05 Jul 2005 19:50 door ankie
--------------------------------------------------------------------------------
Heb onlangs twee schikkingsvoorstellen gehad ik denk dat ik niet de enige ben.
Een in voor de contractant en een voor de eaga.
Moet je ze nou beide opsturen of is een voldoende?
Graag antwoord
Groeten Ankie
Mensen hadden hier ook pfffffffff kunnen zeggen, had jij dat leuk gevonden Ankie?
Ja ik bedoel er verder ook niks mee alleen dat iedereen zijn eigen keuze moet maken en ja ik stel ook mijn vragen!!
Maar om mensen maar meteen dexia medewerker te noemen mij hebben ze ook al eens zo genoemd daar werd ik zo moe van alleen omdat ik ja ding stemmen geloof ik om meer rust!!!
Maar om mensen maar meteen dexia medewerker te noemen mij hebben ze ook al eens zo genoemd daar werd ik zo moe van alleen omdat ik ja ding stemmen geloof ik om meer rust!!!
Feydakin, ik ben geen medewerker van dexia. J.L.v.N is niemand minder dan de buurvrouw van ene impact, een meepraatster en roddeltante e
n eigenlijk heeft ze ook weinig inbreng gehad op dit forum vandaar haar naam J.L. v.Niks
Ik heb je de link gegeven zowel van de dexiasite als de topic van trosRadar opdat je zelf een objectief oordeel kunt krijgen. De meesten op dit forum lopen achte Piet K en Pal aan, ook dat moeten zij zelf weten. kies gewoon je eigen oplossing die het beste past in jouw situatie. Heel veel succes en sterkte met de beslissing !
Ankie is ook een gedupeerde die gekozen heeft voor de schikking en destijds onder protest betaald heeft als ik het me goed herinner.
n eigenlijk heeft ze ook weinig inbreng gehad op dit forum vandaar haar naam J.L. v.Niks
Ik heb je de link gegeven zowel van de dexiasite als de topic van trosRadar opdat je zelf een objectief oordeel kunt krijgen. De meesten op dit forum lopen achte Piet K en Pal aan, ook dat moeten zij zelf weten. kies gewoon je eigen oplossing die het beste past in jouw situatie. Heel veel succes en sterkte met de beslissing !
Ankie is ook een gedupeerde die gekozen heeft voor de schikking en destijds onder protest betaald heeft als ik het me goed herinner.
Laatst gewijzigd door JH op 25 jul 2005 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
om 10.34heeft hier ,n impact gereageerd.
of was het troll Impact? [zie topic geen vacantie]
rara
of was het troll Impact? [zie topic geen vacantie]
rara
Ik vind dit een vorm van stalking J.L.van Niks. Wellicht overweeg ik een aanklacht tegen u !Ik volg JH al geruime tijd
Totaal berichten: 140
[0.04% van het totaal / 1.65 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van J.L. v. N.
dit is dus geen coexistence lijkt me.
voor degene die vroeg wat het woord betekent.
voor degene die vroeg wat het woord betekent.
JH je hoeft mij nergens van te overtuigen, het idee dat je een dexiamedewerker zou zijn is vrij bizar te noemen, die mensen hebben wel wat beters te doen dan hier berichten te plaatsen.
En al zou je er een zijn, alsnog bedankt voor het reageren op mijn vraag.
En al zou je er een zijn, alsnog bedankt voor het reageren op mijn vraag.
JH ik vind je heel irritant worden. Niemand volgt Piet klakkeloos. Ik heb veel respect voor Piet en vind ook dat hij goed werk verricht MAAR WIJ vinden dat iedereen in zijn/haar situatie moet doen wat hem of haar het beste lijkt WANT niet iedere situatie is gelijk.
Gelukkig niet want ik gun niemand mijn restschuld. Als het bij mij maar een paar duizend euro waren en ik zou geen eegalease geval zijn, zou ik er niet over denken om te gaan procederen. Nu blijft er voor mij geen andere oplossing ondanks de brief van Dexia vorige week met een coulanceregeling (depotleaseconstructie).
Ik geef mensen die, om welke reden dan ook, willen schikken groot gelijk MAAR dan moeten ze er later niet weer op terug willen komen als er voor ons eventueel meer uit zal komen.(of als we pech hebben minder)
NU kunnen ze zonder druk het aanbod aannemen.
Gelukkig niet want ik gun niemand mijn restschuld. Als het bij mij maar een paar duizend euro waren en ik zou geen eegalease geval zijn, zou ik er niet over denken om te gaan procederen. Nu blijft er voor mij geen andere oplossing ondanks de brief van Dexia vorige week met een coulanceregeling (depotleaseconstructie).
Ik geef mensen die, om welke reden dan ook, willen schikken groot gelijk MAAR dan moeten ze er later niet weer op terug willen komen als er voor ons eventueel meer uit zal komen.(of als we pech hebben minder)
NU kunnen ze zonder druk het aanbod aannemen.