LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ahold - Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
asohrabk

Ahold - Dexia

Ongelezen bericht door asohrabk »

VEB: Ongelooflijk lage straf
AMSTERDAM - Directeur Peter Paul de Vries van de Vereniging van Effectenbezitters (VEB) noemde de straffen in de Ahold-zaak in een eerste reactie „ongelooflijk laag”. „Zeker als je die vergelijkt met het aantal punten dat de rechtbank bewezen acht. Dan is het onbegrijpelijk dat er geen onvoorwaardelijke celstraf is opgelegd.”

De Vries kon zich ook niet vinden in het oordeel van de rechtbank dat de strafzaak waarvoor de voormalige topmannen Cees van der Hoeven en Michiel Meurs terechtstonden niet vergeleken kan worden met de fraude bij het Italiaanse zuivelconcern Parmalat en en het Amerikaanse energieconcern Enron. „Als je op deze manier de boel belazert, dan blijft dat in mijn ogen gewoon boekhoudfraude”, aldus de VEB-directeur. ...
bron: www.telegraaf.nl 22-05-06
En hij is trots op het bereikte resultaat mbt de Duisenbergregeling!

jeanjean

Re: Ahold - Dexia

Ongelezen bericht door jeanjean »

Wellicht heeft of had Peter Paul prive wel wat aandelen in bezit, bijv.
had hij Ahold en heeft hij Dexia in z'n portefeuille.
Wellicht dat Frits Wester van het journaal dit weet. die is ook zo integer als dat ie kaal is.

Feydakin

Ongelezen bericht door Feydakin »

En wellicht ben jij wel net zo integer als Frits Wester.

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Als Frits Wester integer zou zijn dan ben jij het ook Feydakin. :roll:

Feydakin

Ik doe me ook niet roomser dan de paus voor.
Als die JeanJean zoveel problemen met Frits Wester heeft, dan moet JJ dat in z'n gezicht zeggen en niet hier de lafbek uithangen, want het lijkt me duidelijk dat Frits Wester niet op dit forum komt, dus kan hij ook geen beschuldigingen weerleggen.

Al die beschuldigende vingertjes van jullie, waardeloos, kom eerst eens met harde bewijzen voordat je iemand de grond inschrijft.

Feydakin

Ohhhhh Frits heeft gelogen bij de nieuwsquiz, tjongejonge en wat heeft dat met aandelenlease te maken?
Iedereen liegt weleens, behalve die paar boterhoofden die hier lopen natuurlijk.

Als Frits Wester je nou aandelen van AH verkocht zou hebben, terwijl het eigenlijk de zegeltjes waren die je bij de kassa krijgt, ja dan mag je Wester daar op aanspreken.

hoekandat1

Ongelezen bericht door hoekandat1 »

Als je ergens geen verstand van hebt moet je er ook geen mening over geven.

http://www.jurofoon.nl/nieuws/scrape/ni ... item=36067

Groetjes

Feydakin

Jaja die Frits, die laat zich zo af en toe wat influisteren door vrouwlief...te grof voor woorden toch?

En deze uiterst betrouwbare info is afkomstig van een weblog van Rick van Velthuysen, een dj van radio538, best wel leuke radiozender.

Leuk overigens dat wanneer er ook maar ergens een klein beetje negatief nieuws over iemand die (zijdelings) betrokken is bij de aandelenlease, dit direkt door alle zogenaamde belangenbehartigers wordt overgenomen en direkt aan de grote klok wordt gehangen, betekent alleen maar dat ze het niet op eigen kracht kunnen en slippertjes van anderen nodig hebben om zichzelf te profileren....het is een methode, of je er blij mee moet zijn.......

hoekandat1

Natuurlijk en Fritsje had er natuurlijk helemaal geen belang bij om deze uitspraak te ventileren?

En jij hebt er natuurlijk ook helemaal geen belang bij om je hier op dit forum te begeven?

Feydakin

Ja natuurlijk joh, ik heb vreselijk veel belangen bij dit forum, waar wilde je mij van beschuldigen, kom zeg het maar hard op hoor, ik ben hier en kan me verdedigen als dat nodig is, dit in tegenstelling tot een hoop andere mensen die hier door de mangel gaan zonder dat ze er ook maar iets van weten.

hoekandat1

Hoe kan ik een integer iemand als jou nu ergens van beschuldigen Freydakin? :roll:

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

.......want het lijkt me duidelijk dat Frits Wester niet op dit forum komt, dus kan hij ook geen beschuldigingen weerleggen.
Aldus Feydakin.

Kwats natuurlijk F.
Als die Frits op tv tegen mij/ons zijn vooringenomen ( c.q. vooringefluisterde ) onzin loopt te verkondigen, dan kan ik/ kunnen wij toch ook niets weerleggen ! Hoogstens een andere zender opzetten...
Of is dan volgens jouw wel sprake van een "open discussie".
Ga aub buiten spelen met je flauwe flutargumenten.

Feydakin

Ik heb dat programma niet gezien, maar zijn uitleg zal ongetwijfeld voortgekomen zijn uit een vraag die gesteld werd, dus dat is heel wat anders dan op die forum maar lukraak om je heen schoppen.

Verder maak ik zelf wel uit of ik ga buiten spelen, daar heb ik jouw arrogante opmerking niet voor nodig.

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Ik heb dat programma niet gezien, maar .....
Dit zegt al weer genoeg over de hier van ouds bekende persoon en zijn vooringenomenheid. 8)

mood indigo

Ongelezen bericht door mood indigo »

Niet omdat de vraag gesteld werd, meer omdat zijn vrouw hem haar point of view verteld had als persvoorlichter bij aegon (wiens brood men eet, diens woord men spreekt gaat hier helemaal op). Geheel onbevoordeeld kun je dat niet noemen Feydakin! Al zou dit Wester zijn eigen maagdelijke mening zijn, dan nog had ie beter zijn mond kunnen houden. Verstrengelde belangen enzo! Zij heeft die baan omdat hij het beroep van journalist uitoefent gekregen, hij heeft weer invloed op de redactie van Barend en van Dorp en zo gaat dat maar verder.
Hardwerkende Piet en consorten kunnen op hun kop gaan staan maar halen het daar nooit bij. Na de uitzending een biertje drinken en het gladstrijken? Een groot deel van Nederland heeft gehoord wat Wester zei en die man staat te boek als analist en als wijs. Dan ben je wb publieke opinie weer terug bij af. Das niet leuk natuurlijk, dat doet heel lang au, begrijp je?

Elias je kunt ook iets toelichten ipv gelijk te trappen. Dat discussieert net ff lekkerder, snappie?
Dit zegt al weer genoeg over de hier van ouds bekende persoon en zijn vooringenomenheid.

Navarre

Ongelezen bericht door Navarre »

Het stukje wat mood indigo hier boven schrijft, gaat eigenlijk over de normale gang van zaken in het leven.
Iemand z'n vrouw heeft ergens een baan en haar man heeft ergens anders een baan, als die 2 raakpunten krijgen, zal de een de ander influisteren en andersom, vrij normale gang van zaken lijkt me, dus waar gaat het nu eigenlijk over?

mood indigo

Ongelezen bericht door mood indigo »

Zij krijgt die baan omdat hij Frits Wester en journalist is, daar heeft Aegon wel wat aan.
Hij krijgt echt geen baan als journalist omdat zij toevallig persvoorlichter is.
De secretaresse van Knuppe zijn advocaat moet ook niet het bed delen met mijn advocaat want dan heeft ze die baan niet lang meer.
Je mening delen met elkaar is de normale gang van zaken maar als je allebei een baan hebt met macht of met inzage in vertrouwelijkheden dan ligt het net ff anders in het echtelijk bed.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Iemand z'n vrouw heeft ergens een baan en haar man heeft ergens anders een baan, als die 2 raakpunten krijgen, zal de een de ander influisteren en andersom, vrij normale gang van zaken lijkt me
Het hoort gewoon niet punt.
Met wie was Silvia Tod ook al weer getrouwd.
Ben ik dat nou toch alweer vergeten.
Zat ook ooit eens bij Barend en van Dorp.
Waar ging het daar eigenlijk over?
Had ook iets met beleggen te maken.

Navarre

Ongelezen bericht door Navarre »

Zij krijgt die baan omdat hij Frits Wester en journalist is
Hoe weet je dat mood indigo? Ben heel benieuwd of je dat daadwerkelijk aan kunt tonen, want daar zouden de Wester-jagers wel wat mee kunnen denk ik.

Gesloten