| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al had ik €500 restschuld
Al had ik €500 restschuld
Gedupeerden geld is niet het alle belangrijkste in ons leven wat er bestaat wel nodig voor de dagelijkse kost. Je recht halen is voor je geweten een op pepper en een streven voor in de toekomst. Al die gedupeerden met een lage restschuld en die “”JA”” gezegd hebben tegen de schikking omdat een advocaat te duur is in vergelijking met de restschuld en de inleg. Er bestaat toch leer geld uit het dexia aanbod, hoeveel gedupeerden willen hiervan af en zeggen tegen zich zelf wat ben ik stom, misleid en mijn geweten spellen mijn parten. Waarom blijven gedupeerden toch geloven dat dexia het goed met ons voor heeft. Alles is gericht om ons kapot te maken en toch de winst binnen te halen (geloofwaardigheid ) om het vertrouwen terug te winnen van niet wetende spaarders. Daarom gedupeerden pak de strijd bijl op en dit geldt ook voor de gedupeerden met een lage restschuld en die gene die zich er voor schamen.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
Re: Al had ik €500 restschuld
Helemaal mee eens wat Andre schrijft.
Het wordt tijd dat de neuzen één kant op gaan om samen Dexia aan te pakken.
Geen onderling gekibbel meer, er zijn belangrijker zaken nu Dexia hulp heeft gekregen van Leaseverlies en de overheid.
We hebben elkaar nodig en alleen samen kunnen we het winnen!
Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen Lease
Het wordt tijd dat de neuzen één kant op gaan om samen Dexia aan te pakken.
Geen onderling gekibbel meer, er zijn belangrijker zaken nu Dexia hulp heeft gekregen van Leaseverlies en de overheid.
We hebben elkaar nodig en alleen samen kunnen we het winnen!
Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen Lease
Laatst gewijzigd door Piet op 02 jul 2005 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Piet, misschien moet er eens overleg georganiseerd worden van alle verenigingen en stichtingen met behoud van eigen koers maar wel de dingen gezamenlijk organiseren..
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
Andre mooie woorden geld is niet alles. En voor een klein bedrag is het beter om niet te gaan rechten. Heeft niets met eigen waarde te maken. Wel met verstand.
albert
albert
albert-o, Ik denk dat het verstand toch op de tocht komt te staan als het geweten gaat spellen. De contacten die ik met gedupeerden heb omtrent het dexia aanbod, deze dachten ook hun verstand te gebruiken maar later bleek toch dat het niet zo is geweest. Voor deze gedupeerden begint nu het liedje “” had ik het maar geweten had ik het maar gedaan “” weer van voor af aan (schikking)
JA zeggen op iets wat niet bekend is?
Vrgr.Andre
JA zeggen op iets wat niet bekend is?
Vrgr.Andre
Albert-o mijn verstand staat nomenteel op nul. Er wordt geheuld en gesold met alle gedupeerden. Geld schijnt inderdaad macht te zijn maar ik vertik het om op te geven. Tot mijn laatste snik ga ik door.
Anne.
Anne.
anne_,blijf dit ook vol houden.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
andre het is jouw business
anne jij geeft nooit op dat weet ik inmiddels
albert
albert
albert-o,gedupeerden hebben bij de vereniging schadeloosstelling geen verplichtingen meer.Dit is voor iedereen die een proces wil aanspannen.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
-
ad snoeren
Wij zijn het niets in de ogen van de machthebber.
Het niets kun je manipuleren zo je wil maar het blijft niets.
De minachting van de macht voor de lagere neemt extreme vormen aan.
De baricades worden te hoog om overheen te klimmen.
De onmacht is van een ongekende omvang.
Wie komt er nog op voor hen die bestolen worden, zelf kunnen ze dat niet meer.
Elk handvat dat er nog zou zijn wordt gedemonteerd.
Alle fraude uit het verleden verbleekt bij deze onderdrukking door de machthebbers, die samenwerken in macht, om te stelen en te helen,het is perfect, geniaal, en van ongekende klasse.
Alleen het geschiedenisboek kan nog oordelen over deze smeerlapperij, maar ik vrees dat velen de verliezer zullen zijn, want de macht is corrupt en niemand kan het stoppen.
Wij zullen er dan niet meer zijn.
TENZIJ
Het niets kun je manipuleren zo je wil maar het blijft niets.
De minachting van de macht voor de lagere neemt extreme vormen aan.
De baricades worden te hoog om overheen te klimmen.
De onmacht is van een ongekende omvang.
Wie komt er nog op voor hen die bestolen worden, zelf kunnen ze dat niet meer.
Elk handvat dat er nog zou zijn wordt gedemonteerd.
Alle fraude uit het verleden verbleekt bij deze onderdrukking door de machthebbers, die samenwerken in macht, om te stelen en te helen,het is perfect, geniaal, en van ongekende klasse.
Alleen het geschiedenisboek kan nog oordelen over deze smeerlapperij, maar ik vrees dat velen de verliezer zullen zijn, want de macht is corrupt en niemand kan het stoppen.
TENZIJ
Jij toch ook niet??????? Het gaat me niet alleen om het geld, de hele gang van zaken is smerig. Rechtvaardigheid in deze kwestie is ver te zoeken, ben erg nieuwsgierig hoe de diverse advocaten hier mee om zullen gaan.
Anne.
Anne.
Croosjes jouw gewin haal je niet meer uit dit drama. De besluiten zijn genomen door de politiek. De finishing touch is ingezet en iedereen wil er vanaf.
De belangen van dit landje prevaleren. Sommigen worden er beter van en anderen niet.
albert.
De belangen van dit landje prevaleren. Sommigen worden er beter van en anderen niet.
albert.
Ad het is te hopen dat we in goede gezondheid 150 worden, wie weet maken we het dan nog mee.
Dat we niets zijn in de ogen van de machthebbers zal me een worst zijn, als we er zelf maar van overtuigt zijn dat we wel iets zijn. En door dat iets te zijn moeten we ons laten horen en niet opgeven. Geen baricade is te hoog, als je maar doorzet. Wij laten ons koppie niet hangen, ergens moet er in dit land toch nog wel gerechtigheid te krijgen zijn???????
Anne.
Dat we niets zijn in de ogen van de machthebbers zal me een worst zijn, als we er zelf maar van overtuigt zijn dat we wel iets zijn. En door dat iets te zijn moeten we ons laten horen en niet opgeven. Geen baricade is te hoog, als je maar doorzet. Wij laten ons koppie niet hangen, ergens moet er in dit land toch nog wel gerechtigheid te krijgen zijn???????
Anne.
De enige rechtvaardigheid in dit leven is, dat we allemaal overlijden. Trouwens een mooi stuk proza Ad.
albert.
albert.
En zelfs dat is niet altijd rechtvaardig Albert.
Anne.
Anne.
Nee dat is een volle waarheid. Was het leven maar eenvoudig de één huppelt er doorheen met plezier en de ander heeft altijd pech
Toch hou ik niet van Dexia
albert
Toch hou ik niet van Dexia
albert
-
Ikwaseenbeetjedom
Geplaatst op 02 Jul 2005 00:10 door ad snoeren
TENZIJ
Ja tenzij.. ik kan bij tenzij niets anders bedenken dan dat er een G Od zou bestaan
maar..
"vergeef ons onze schuld, zoals wij ook anderen hun schuld vergeven.."
zou dat inhouden dat onze schuld alleen dan vergeven wordt, als wij ook anderen, b.v. bruinmeel, hun schuld vergeven..?
Oei.. ..
wat zeg ik nu toch allemaal.. ik kan beter mijn partner gaan opzoeken en gaan snoezebollen .. anders ga ik misschien nog iets heel geks zeggen.
Het is heel moeilijk een ander te vergeven. Maar het minste wat je kunt doen, is het te proberen.
albert
albert
-
Ikwaseenbeetjedom
maar bruinmeel??
en hoe zit dat met b.v. .. nee, die naam zeg ik niet maar dat heeft met oorlog te maken..
en hoe zit dat met b.v. .. nee, die naam zeg ik niet maar dat heeft met oorlog te maken..
Ik ken je wel hoor zeg het maar.....