Ooit keek ik eens diep in mijn heel grote tas en merkte tot mijn schrik dat ik mijn stemkaart nooit geretourneerd had aan SLV. Op advies van PAL heb ik ooit wel een brief geschreven daarna dat ik mijn vertrouwen in SLV kwijt was en het lidmaatschap opzegde......nooit wat op gehoord.
Vandaag echter 45 euro bijgeschreven gekregen op mijn rekening.... zonder begeleidend schrijven.
Een stichting kent geen leden, Wel belangstellende of belanghebbende via een afgegeven machtiging. Van een machtiging is nooit spraken geweest bij de stichtingen SLV of EL.
Opmerkelijk dat je zonder in sturen van de stem kaart 45 euro gestorneerd krijgt. Druist in tegen de eigen regels van de stichting. Maar je hebt ze terug dus foutje bedankt zou ik zeggen
Of je nog ingeschreven staat als belangstellende kun je controleren op de web-site van de stichting.
Zover ik weet bericht de stichting je ook persoonlijk per brief dat je niet meer ingeschreven staat als belangstellende.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Opmerkelijk dat je zonder in sturen van de stem kaart 45 euro gestorneerd krijgt. Druist in tegen de eigen regels van de stichting. Maar je hebt ze terug dus foutje bedankt zou ik zeggen
Heb ze wél een kaartje gestuurd wat later met de vraag waarom ik mijn geld nog niet had ontvangen
Sssttttt
Vergeten, stomweg vergeten op te sturen! Door die grote rommeltas!
Ja klopt, ik was tegen, tot ik zelf wel vanaf wilde....en de voordelen van het schikken bij anderen zag.
Overweeg overigens om binnenkort via advocaat zelf een voorstel te doen aan Dexia...
Verder zal SLV me m'n r*** roesten
Laatst gewijzigd door faeks op 03 mar 2006 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Vergeten. Ach ja daar heeft SLV ook last van.
Ze waren vergeten om Wck te brede te brengen. SLV was ook vergeten om aantonen herleiden aandelen op naam te vragen etc etc tec.
het is je vergeven hoor
Bedankt hoor Pieter, voor deze woorden. Kon er haast niet van slapen, was ik bang voor. Maar ga nu met een schoon geweten en zonder schuldgevoel me in de armen van Morpheus begeven..
Ps s6 met voorstel, weet wat je bedoelt, laat je geen oor aannaaien. Zelf denk ik wel dat het je gaat lukken met een compromis waar je zelf ook enigzins vrede mee hebt. er is voldoende materie waarop je kan terug grijpen.