LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aandelen overgekocht.. valt er dan nog wat te behalen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Merel1981

Aandelen overgekocht.. valt er dan nog wat te behalen?

Ongelezen bericht door Merel1981 »

Op 25-5-2000 heb ik de winstverdriedubbelaar afgesloten. Op dat moment was ik 19 jaar en student (zonder inkomen dus). Mijn inleg was +/- 70 euro per maand (totale inleg dus zo'n 2500 euro). Uiteindelijk bedroeg mijn restschuld iets van 7000 euro. Gelukkig was ik in de positie om de aandelen over te kopen van Legio Lease (daar gingen mijn spaarcentjes), tegen een heel erg hoog bedrag. Inmiddels stijgen deze aandelen wel weer iets, maar toch blijf ik zitten met de gemaakte kosten voor de inleg plus deze voor het overkopen. In de uitzendingen van Radar wordt over verschillende punten uitleg gegeven, maar ik zou graag weten of er voor mij ook niets te halen valt. Voor een 'arme' student is elke meevaller welkom namelijk.

Bij voorbaat dank voor reacties,

Met vriendelijke groet,

Merel

justice man 007

Re: Aandelen overgekocht.. valt er dan nog wat te behalen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik raad de nieuwkomers, of de mensen die zich er weinig mee hebben bezig gehouden de laatste maanden dringend aan om de eerste 3 postings die staan geplaatst onder het onderwerp: info avond aandelenlease Limburg (25-02-2005) enorm succes! goed door te lezen!

Daarmee is in ieder geval je bovenstaande vraag al beantwoord.

Voor overige vragen, mag je me mailen:

[email protected]

m.v.g. justice man

justice for all and all for justice!

Gesloten