LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aandelenlease

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
a sijtsma

aandelenlease

Ongelezen bericht door a sijtsma »

:?: mijn vraag voor de aandelenlease is

We hebben in 1998 2 contracten af gesloten bij bank labouchere in totaal een bedrag van 375 euro per maand en dat 3 jaar lang . We hebben daarvoor onze hypotheek vehoogd.Na 4 jaar konden we de maandlast niet meer opbrengen en zijn we gestopt met betalen.We hebben diverse brieven naar dexia gestuurd maar er is nooit een gepaste oplossing aangeboden.Mijn vraag is wat nu te doen we zijn niet accoord gegaan met de duisenberg regeling en hebben een op out gestuurd naar die notaris.We hadden hiervoor nog nooit belegd en hebben allebei een middelbare opleiding gevolgd.Moeten we nu een advocaat inschakelen en zo ja welke.

m.v.g. leo

Hiawathaatje

Re: aandelenlease

Ongelezen bericht door Hiawathaatje »

Als u de opt-out zelf verzorgd heeft, zal u ook vast een bevestiging ontvangen hebben van de notaris.
U heeft er daarom voor gekozen om te procederen (anders opt-out je niet), en ik zou, als ik u was, bijstand zoeken in de vorm van een advocaat want je moet toch de zaak voor de rechtbank laten komen.

Stuur eens een mailtje naar PAL en laat u informeren.

Veel succes !!

Gesloten