| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aangetekende brieven
aangetekende brieven
Kwam vandaag thuis en er lag een stuk van de ptt dat er 4 aangetekende brieven op het postkantoor liggen van Dexia. Mijn maag draaide weer om, hoe kan dit nu weer. Alle ligt bij de advocaat en deze heeft Dexia gedagvaard. Dit wordt weer een slapeloze nacht, wat hebben ze nu weer. Ondanks dat ik een advocaat heb blijf ik bij dit soort dingen weer de onrust voelen. Ik moest dit even kwijt.
Re: aangetekende brieven
Als je je advokaat gemachtigd hebt hoort Dexia alles rechtstreeks naar je advocaat te sturen.
Administrtief gaat er nogal eens wat fout bij die bank.
Toch maar je brieven ophalen en aan je advocaat overhandigen
Administrtief gaat er nogal eens wat fout bij die bank.
Toch maar je brieven ophalen en aan je advocaat overhandigen
Beste Anni,
Dexia kan je niets doen, Dexia dient via je advocaat te reageren, ze doet dat niet omdat hun vinden dat dit niet nodig is, ga ze gewoon even halen en neem hetgeen erin staat ter kennisneming aan, ga er gelijk even mee naar je advocaat en vertel hem/haar dat je dit niet meer wilt hebben, hij/zij dient hier op toe te zien,
Ton
Dexia kan je niets doen, Dexia dient via je advocaat te reageren, ze doet dat niet omdat hun vinden dat dit niet nodig is, ga ze gewoon even halen en neem hetgeen erin staat ter kennisneming aan, ga er gelijk even mee naar je advocaat en vertel hem/haar dat je dit niet meer wilt hebben, hij/zij dient hier op toe te zien,
Ton
Waarom ophalen? Dexia weet toch dat je een advocaat hebt?
Laat ze de brieven daar heen sturen. Je was zogenaamd met vakantie deze 14 dagen.
De brieven blijven 10 dagen op het postkantoor liggen.
Laat ze de brieven daar heen sturen. Je was zogenaamd met vakantie deze 14 dagen.
De brieven blijven 10 dagen op het postkantoor liggen.
Niet ophalen is het slechtste advies dat je kunt geven. Als Dexia kan bewijzen dat de postbesteller een en ander heeft aangeboden, dan valt het aan jezelf toe te rekenen dat de mededelingen in de brief je niet hebben bereikt. De gedragsregels van advocaten doen daar niet aan af.
Dus gewoon ophalen en naar je advocaat brengen of sturen! Je advocaat kan dan - eventueel want aan alles hangt een prijskaartje -protesteren tegen de gang van zaken.
Dus gewoon ophalen en naar je advocaat brengen of sturen! Je advocaat kan dan - eventueel want aan alles hangt een prijskaartje -protesteren tegen de gang van zaken.
Goeiemorgen Anni,
Ik kan er zo kwaad om worden als ik zie, dat die ratten weer iemand helemaal in de zenuwen weten te brengen. Probeer het echt aan je advocaat over te laten; je kunt zelf toch niets doen, nu.
Mijn advies; neem een grote envelop, schrijf thuis al het adres van je advocaat er op, ga naar het postkantoor en haal die rotdingen op en stop ze meteen ongeopend in de envelop voor je advocaat, postzegel erop, weg ermee.
Heel veel sterkte en laat je niet gek maken!
Vriendelijke groet,
Woest
Ik kan er zo kwaad om worden als ik zie, dat die ratten weer iemand helemaal in de zenuwen weten te brengen. Probeer het echt aan je advocaat over te laten; je kunt zelf toch niets doen, nu.
Mijn advies; neem een grote envelop, schrijf thuis al het adres van je advocaat er op, ga naar het postkantoor en haal die rotdingen op en stop ze meteen ongeopend in de envelop voor je advocaat, postzegel erop, weg ermee.
Heel veel sterkte en laat je niet gek maken!
Vriendelijke groet,
Woest
Anni,
Zelfs indien het brieven zijn m.b.t. het gerecht en jij hebt een advocaat, kan je alleen maar blij zijn, want er komt beweging in de zaak. Waarom Dexia jouw brieven niet doorstuurt naar jou advocaat is, omdat zij schijters zijn en weten, vanaf het begin, mensen zoals U te intimideren. Aan mij kunnen ze zoveel brieven sturen als ze maar willen. Vroeger werd ik zenuachtig van, maar nu ben ik blij mee: ik kijk eerst in wat zij willen hebben (misschien is het ook mijn geld terug zie je), ik neem kopies van alles, die ik naar de advocaat stuur en de brieven die mij niet bevallen, stuur ik retour met het verzoek naar mijn advocaat te sturen, omdat ik de zaak uit handen gegeven had! M.a.w. Anni, gewoon blij zijn de zaak is onder controle!!
Een prettige dag verder.
Zelfs indien het brieven zijn m.b.t. het gerecht en jij hebt een advocaat, kan je alleen maar blij zijn, want er komt beweging in de zaak. Waarom Dexia jouw brieven niet doorstuurt naar jou advocaat is, omdat zij schijters zijn en weten, vanaf het begin, mensen zoals U te intimideren. Aan mij kunnen ze zoveel brieven sturen als ze maar willen. Vroeger werd ik zenuachtig van, maar nu ben ik blij mee: ik kijk eerst in wat zij willen hebben (misschien is het ook mijn geld terug zie je), ik neem kopies van alles, die ik naar de advocaat stuur en de brieven die mij niet bevallen, stuur ik retour met het verzoek naar mijn advocaat te sturen, omdat ik de zaak uit handen gegeven had! M.a.w. Anni, gewoon blij zijn de zaak is onder controle!!
Een prettige dag verder.
En ook omdat de administratie van dexia een grote puinhoop is.
Wat zou ik daar graag eens orde op zaken willen stellen tegen een behoorlijk riant uurtarief uiteraard.

Wat zou ik daar graag eens orde op zaken willen stellen tegen een behoorlijk riant uurtarief uiteraard.
-
J.L. v. N.
Ik wil de administratie bij Dexia best gratis op orde komen stellen. Laat ze mij maar uitnodigen, dan heb ik dat binnen een kwartier voor elkaar. De petroleum en de lucifers betaal ik zelfs graag uit eigen zak. 
http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/home ... ncien/rtlz /2005/05_mei/24-payback_beursklacht_schikking_leaseverlease_dief_eigen_portemonnee.xml
Groetjes A3
Groetjes A3
Laatst gewijzigd door shamyrah op 24 mei 2005 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
JLvN dat is wat al te rigoreus. Eerst orde in de chaos, dan alle bewijzen openbaar is meer dan genoeg. Wie wil daar niet dik aan verdienen. 
-
J.L. v. N.
JH, vuur kan het beste met vuur worden bestreden. Toch? 
Lieve mensen,
wat fijn om zoveel reakties te krijgen dat doet een mens goed. Nu het positieve, ik moest vandaag naar mijn werk en heb zelfs niet de moeite genomen om de brieven op te halen, dacht kan wel wachten tot morgen. Dit alles door de positieve reakties, bedankt allemaal.
wat fijn om zoveel reakties te krijgen dat doet een mens goed. Nu het positieve, ik moest vandaag naar mijn werk en heb zelfs niet de moeite genomen om de brieven op te halen, dacht kan wel wachten tot morgen. Dit alles door de positieve reakties, bedankt allemaal.
Anni,
dat is nou knap, er zijn andere prioriteiten, dat heb je goed begrepen,
Ton
dat is nou knap, er zijn andere prioriteiten, dat heb je goed begrepen,
Ton