| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie Lease Advies uit Amsterdam
Actie Lease Advies uit Amsterdam
Wie kent de Actie Lease Advies uit Amsterdam?
Re: Actie Lease Advies uit Amsterdam
Zeker weer een of andere sekte of dubieuze groepering zoals PAL 
-
Loeke de Waal
Gepubliceerd op 29-09-2005 in AV
U houdt een restschuld over aan een EFFECTENLEASE CONTRACT met DEXIA, Aegon Vliegwiel, DSB, enz.? Vraag gratis een inschatting van uw mogelijkheden bij de advocaten van ACTIE LEASE ADVIES. Wij beoordelen hoe uw kans ligt om kwijtschelding en teruggave van uw inleg te krijgen. Ook voor "eegalease" zaken! Snel en vertrouwelijk advies. Stuur een kopie van uw contracten en gegevens naar : ACTIE LEASE ADVIES, Postbus 22762, 1100 DG Amsterdam
U houdt een restschuld over aan een EFFECTENLEASE CONTRACT met DEXIA, Aegon Vliegwiel, DSB, enz.? Vraag gratis een inschatting van uw mogelijkheden bij de advocaten van ACTIE LEASE ADVIES. Wij beoordelen hoe uw kans ligt om kwijtschelding en teruggave van uw inleg te krijgen. Ook voor "eegalease" zaken! Snel en vertrouwelijk advies. Stuur een kopie van uw contracten en gegevens naar : ACTIE LEASE ADVIES, Postbus 22762, 1100 DG Amsterdam
Ja, dit stukje heb ik ook in de krant gelezen!!!!!
Wat houdt dit in? Wie bent u?
Wat houdt dit in? Wie bent u?
-
Loeke de Waal
Onbegrijpelijk zo iets iemand stelt een vraag en krijgt een normaal antwoord.
Ik ben de Onbekende Stille nou goed
Ik ben de Onbekende Stille nou goed
Loeke, zo onbekend en stil ben je anders niet. je weet het prima en realistisch te verwoorden. 
-
Loeke de Waal
Ken jij me dan

Laat maar. Ik maak 1 keer gebruik van het forum, en ik krijg geen serieus antwoord! Ik zoek mijn heil wel ergens anders.............
-
Martinvdm
Mijn verontschuldigingen Susie..Al kan ik er in feite niks aan doen.
Er zitten wat elementen op dit forum die weinig tot niks zinnigs te vertellen hebben en liever bezig zijn met stichtingen als PAL af te kraken en andere gedupeerden nog verder in de ****** duwen dan dat ze al zitten.
Misschien is het forum van PAL (http://www.platformaandelenlease.nl/phpBB2/index.php) een meer serieus tijdsverdrijf dan dit Tros Radar forum.
Groetjes Martin
Er zitten wat elementen op dit forum die weinig tot niks zinnigs te vertellen hebben en liever bezig zijn met stichtingen als PAL af te kraken en andere gedupeerden nog verder in de ****** duwen dan dat ze al zitten.
Misschien is het forum van PAL (http://www.platformaandelenlease.nl/phpBB2/index.php) een meer serieus tijdsverdrijf dan dit Tros Radar forum.
Groetjes Martin