LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advocaat kosten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
nicolaas

advocaat kosten

Ongelezen bericht door nicolaas »

iik lees overal dat de advocaten winnen van dexia,maar kunnen jullie er ook eens bij zetten wat die advocaten aan het einde van de rit hebben gekost,ik ben nu drie maal bij een advocaat geweest,eerst moest er over leg worden gepleegd,dan de tactiek,dan de juridiche kant van de zaak en de haal baarheid.dit zal ook allemaal wel zo wezen en ik heb er ook niets op tegen,want die jongens willen hun werk grondig doen.
maar wat zijn nu de kosten,deze hele zaak kost ons al handen met geld,vaak geld dat bedoeld is voor de kids.
please geef eens echt antwoord,
mijn advocaat rekende voor elk telefoontje of brief veel geld,zoveel dat het geen zin meer had om door te gaan.
gewoonweg...de kosten konden niet tegen de baten op.
ik ben dus gestopt, mijn advocaat had zijn geld aan mij verdiend,en ik... zit nog met dexia in mijn maag.
er is voor mij maar een conclusie,draag je een stropdas,stink je naar 4711,praat je hoog hollands,en heb je een koffer als broodtrommel,dan ben je de grootse crimineel.
.. :shock:
P.S,laat je niet dubbel naaien,ook niet door advocaten,zij moeten ook eten,en of die karbonade uit de winkel moet komen of niet,,,,jij betaals hem echt wel,maar ja er iS maar 1 crimineel,,,,DEXIA..
en wat ik wil zeggen,de advocaten die goed zijn zijn wel in de meerde heid,vertrouw je een advocaat niet,neem dan contact op met de order van advocaten.
doei.zeg nu eens wat de kosten zijn ja......

Janneke52

Re: advocaat kosten

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nicolaas, wij procederen met een groep van 36 personen, maar toch individueel omdat er verschillen zitten in het product wat we hebben.
Voor de eerste aanleg zijn we 500,-- pp kwijt. Als er een uitspraak is en er gaat iemand in hoger beroep (Dexia of wij) gaat het weer opnieuw beginnen.

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

nicolaas
Ik ben ook bezig en moet mijn advocaat zelf betalen reken tussen de
€170 en €200 per uur.
Wel zoals je ziet het is niet niets maar probeer eens een advocaat in de buurt die al meerder klanten heeft.
Vraag of dat zo is en of je dan de kosten kan delen of splitsen,
veel succes

dagwaarde

Ongelezen bericht door dagwaarde »

tja, nog meer kosten door die advocaten :arrow:

Gesloten