LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afbetalen restschuld Dexia
afbetalen restschuld Dexia
Wij moeten onze restschuld bij Dexia wel afbetalen, omdat we bezig zijn een huis te kopen en we dus geen bkr-registratie mogen hebben. Nu heb ik iets gehoord over een brief die wij aan dexia moeten sturen waarin wij aangeven dat wij wel aanspraak willen blijven maken op een vergoeding, mocht er iets concreets voortvloeien uit het duisenbergverhaal. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Groeten Sandy.
Groeten Sandy.
Re: afbetalen restschuld Dexia
Sandy 1,
Mail naar [email protected] of www.platformaandelenlease.nl!
Daar krijg je zo mogelijk een goed advies.
Vrg.
Mail naar [email protected] of www.platformaandelenlease.nl!
Daar krijg je zo mogelijk een goed advies.
Vrg.
-
Sandy 1.
Als je je restschuld betaald ben je wel van een bepaalde 'druk' verlost, maar je geld krijg je denk ik nooit meer terug. Ik kan me wel voorstellen dat je gaat betalen, omdat het misschien anders teveel je leven gaat bepalen. Maar er is ook een andere kant: er zijn misschien ook wel banken die begrijpen hoe het zit met die Dexia-affaire en je met BKR notatie wel een hypotheek willen verstrekken. Zeker de moeite van het onderzoeken waard. Als je de restschuld betaalt (en ik weet niet over welk bedrag we dan praten) zie je het geld hoogst waaarschijnlijk nooit meer terug. Heb je al een advocaat in de arm genomen die verstand heeft van deze materie??
Als je je restschuld betaald ben je wel van een bepaalde 'druk' verlost, maar je geld krijg je denk ik nooit meer terug. Ik kan me wel voorstellen dat je gaat betalen, omdat het misschien anders teveel je leven gaat bepalen. Maar er is ook een andere kant: er zijn misschien ook wel banken die begrijpen hoe het zit met die Dexia-affaire en je met BKR notatie wel een hypotheek willen verstrekken. Zeker de moeite van het onderzoeken waard. Als je de restschuld betaalt (en ik weet niet over welk bedrag we dan praten) zie je het geld hoogst waaarschijnlijk nooit meer terug. Heb je al een advocaat in de arm genomen die verstand heeft van deze materie??
Ga eens verder schoppen voor hypotheek er zijn banken die een hypotheek verstrekken zonder dat gezeur .
Ga eens in de ronden bellen
Ga eens in de ronden bellen
-
Goed advies Thoompy!
m.v.g. justice man
m.v.g. justice man
Sandy1, alle banken kennen de Dexiaproblematiek en op dit moment weten ze precies hoe die maffiabank in mekaar zit. Het is geen probleem om een hypotheek en oversluiten hypotheek te krijgen, wel adviseer ik je bij je eigen bank te gaan, dus niet bij jazeker de Hypotheker of Hypotheekvisie of hoe die allemaal mogen heten.Gr MATH
beste math
wij zijn al maanden bezig om onze hypotheek om te zetten,dus je ziet zo makkelijk gaat dat nog niet,en onze eigen bank[de bovenste beste postbank]houd de hand op de knip die kan nu niks voor ons betekenen,toen er destijds met spaarselect gehandeld werd was er geen probleem,maar we blijven verder zoeken!!
wij zijn al maanden bezig om onze hypotheek om te zetten,dus je ziet zo makkelijk gaat dat nog niet,en onze eigen bank[de bovenste beste postbank]houd de hand op de knip die kan nu niks voor ons betekenen,toen er destijds met spaarselect gehandeld werd was er geen probleem,maar we blijven verder zoeken!!
De postbank is dan ook de bank waar Dexia veel mee samengewerkt heeft o.a. met hypotheek-aandelenlease, beter is om b.v. de ABN eens te raadplegen, de kracht v.d. postbank, grrrrrrrrrrrrr!
Ton
Ton
We hebben nu Sandy en Sannie, ik neem aan twee verschillende personen. De ABNAMRO maakt geen probleem mits dat je eigen bank is. Aert heeft hetzelfde ondervonden zie ik.
Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is of behandeld wordt. In dat topic kunt u uw vraag stellen of reactie geven. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar