Hallo mensen,
Een paar dagen gelden zou mijn zaak voor het eerst voor de rechter komen, Dexia heeft mij gedagvaard, maar 6 dagen van tevoren kreeg ik een brief dat ze voorlopig van de zaak afzagen!! Ik denk erover om Dexia alsnog zelf te dagvaarden, of is het verstandiger af te wachten?
succes, groeten, WL
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afzeggen rechtzaak door dexia
Re: afzeggen rechtzaak door dexia
wl, als je het wilt altijd dexia dagvaardigen maar wel in overleg met een advocaat die verstand heeft van effecten en bankzaken.Als je wilt kun je de vereniging schadeloosstelling www.schadeloos-stelling.nl of mailen zie envelopje.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
WL, heb je al een abonnement voor je mobiele telefoon? Dan heb je er binnenkort twee, als je met Croosjes en zijn NEPVERENIGING in zee zou gaan.
Wees verstandig en kijk eerst op de site van www.platformaandelenlease.nl . Daar worden GOEDE adviezen gegeven en nog gratis ook, zonder lidmaatschap of de verplichting om een telefoonabonnement te moeten nemen.
Wees verstandig en kijk eerst op de site van www.platformaandelenlease.nl . Daar worden GOEDE adviezen gegeven en nog gratis ook, zonder lidmaatschap of de verplichting om een telefoonabonnement te moeten nemen.
PAL is er toch met de kas van payback vandoor? Ik wil weleens weten wat er met het VAN MIJN GELD betaalde bankstel gebeurd is.
Beste WL,
Zou het kunnen dat jij je effectenlease-overeenkomst vernietigd hebt op basis van het eegaleaseverweer? In de uitspraak in kort geding van de voorzieningenrechter Amsterdam van december is namelijk weergegeven dat effectenleasecontractanten die een beroep hebben gedaan op het eegaleaseverweer, tot ergens in april niet gedagvaard mogen worden.
Nu weet ik niet waar je woont, maar in ieder geval kan gezegd worden dat de rechtbanken Almelo, Roermond, Assen en Arnhem niet positief tegenover het eegeleaseverweer staan. Dus mocht je wonen in het gebied van een van deze rechtbanken, dan zou ik je aanraden om de koe bij de horens te vatten en Dexia voor de kantonrechter Amsterdam te dagvaarden.
Succes,
JJ
Zou het kunnen dat jij je effectenlease-overeenkomst vernietigd hebt op basis van het eegaleaseverweer? In de uitspraak in kort geding van de voorzieningenrechter Amsterdam van december is namelijk weergegeven dat effectenleasecontractanten die een beroep hebben gedaan op het eegaleaseverweer, tot ergens in april niet gedagvaard mogen worden.
Nu weet ik niet waar je woont, maar in ieder geval kan gezegd worden dat de rechtbanken Almelo, Roermond, Assen en Arnhem niet positief tegenover het eegeleaseverweer staan. Dus mocht je wonen in het gebied van een van deze rechtbanken, dan zou ik je aanraden om de koe bij de horens te vatten en Dexia voor de kantonrechter Amsterdam te dagvaarden.
Succes,
JJ
Hallo, bedankt voor de reacties.
JJ ik behoor niet tot de eegaleasers (helaas) en ik ben in Delft gedagvaard. Ik zit al bij een financieel adviseur/advocaat, maar ik dacht, laat ik even wat meningen op het forum polsen! Het lijkt mij idd het beste zelf te dagvaarden om mijn geld terug te gaan halen, alleen heb je soms wat twijfels......tja waar doe je goed aan??? Ik laat het weten wanneer ik een beslissing heb genomen!!!
succes allemaal!
ps: komt er nog een bijeenkomst voor gedupeerden omgeving zuid-holland?
mzl. WL
JJ ik behoor niet tot de eegaleasers (helaas) en ik ben in Delft gedagvaard. Ik zit al bij een financieel adviseur/advocaat, maar ik dacht, laat ik even wat meningen op het forum polsen! Het lijkt mij idd het beste zelf te dagvaarden om mijn geld terug te gaan halen, alleen heb je soms wat twijfels......tja waar doe je goed aan??? Ik laat het weten wanneer ik een beslissing heb genomen!!!
succes allemaal!
ps: komt er nog een bijeenkomst voor gedupeerden omgeving zuid-holland?
mzl. WL
Ben blij dat ik jouw berichtje zag.
Voerde Dexia bij jou ook op "wegens moverende redenen" ?
Dit is nu de tweede keer dat t mij gebeurd.
Ik ben t zat.
Vandaag is een aangetekende brief uitgegaan naar Dexia, de deurwaarder, incasso buro en de intermediair met volgende eis,
BKR notering ongedaan maken en vernietiging van het contract of alsnog de zaak laten voorkomen.
Indien aan de eis niet voldaan wordt dan zal er een claim van eur 50.000 worden ingediend welke gelijkstaat met de verhoging van mijn hypotheek welke geweigerd wordt.
Oh wat lijkt het me heerlijk om zelf een keer een deurwaarder in te schakelijn.
Dus wacht alsjeblief niet af. Jij bent nu niet de opgejaagde maar de jager.
Groeten Jeff
Voerde Dexia bij jou ook op "wegens moverende redenen" ?
Dit is nu de tweede keer dat t mij gebeurd.
Ik ben t zat.
Vandaag is een aangetekende brief uitgegaan naar Dexia, de deurwaarder, incasso buro en de intermediair met volgende eis,
BKR notering ongedaan maken en vernietiging van het contract of alsnog de zaak laten voorkomen.
Indien aan de eis niet voldaan wordt dan zal er een claim van eur 50.000 worden ingediend welke gelijkstaat met de verhoging van mijn hypotheek welke geweigerd wordt.
Oh wat lijkt het me heerlijk om zelf een keer een deurwaarder in te schakelijn.
Dus wacht alsjeblief niet af. Jij bent nu niet de opgejaagde maar de jager.
Groeten Jeff
Jeff goed nieuws. Dexia is bang daarom zegt ze rechtzaken af. Onze overwinning komt vanzelf let maar op. En daar hoeven we niet voor te doen.