LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ahold claim

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
jeanjean

ahold claim

Ongelezen bericht door jeanjean »

lees onderstaand stuk uit de ahold claim nieuwsbrief.

8. Kom ik ook in aanmerking als ik de aandelen heb verkregen via conversie of uitoefening van opties?

Deelname voor compensatie staat open voor diegenen die - in de bewuste periode - aandelen Ahold hebben verkregen uit conversie (bij converteerbare obligaties), exercise en assignment (bij opties). De aandelen die rechtsreeks zijn gekocht dan wel zijn ontvangen uit dividend komen eveneens in aanmerking voor een vergoeding.

ik heb geen verstand van opties(dexia wel) maar als exercise en assigment inhoudt dat deze ook gelden voor dexia contracten met ahold in het contract(deze zijn er) betekent dat of dexia ontvangt de contanten, nl $ 1,51 per aandeel indien datum contract ligt tussen 30 juli 1999 tot en met 23 februari 2003,en is aangehouden tot bovengenoemde datum of $ 0,40 per aandeel indien aankoop ligt tussen 30 juli 1999 tot en met 23 februari 2003 en met verlies is verkocht!

zou dexia dus alleen opties hebben gekocht ,die niet onder bovenstaande claim vallen,is makkelijk te controleren ! omdat dan dexia geen aanvraag doet bij de claim beoordeler!! dit komt nl toch uit.

zou dexia wel aandelen hebben gekocht bij 100 duizenden !! zouden ze zeer veel geld laten liggen,dat zal dexia niet doen.

als er iemand op dit forum verstand van deze materie heeft ,kunnen we nagaan wat dexia precies gaat doen.

ik schrijf dit omdat dexia zich zeer stil houdt met betrekking tot de ahold claim!! het zou, indien wel de aandelen zijn gekocht ,hen vlak voor de wcam goed uitkomen! zodat ze dat zeker naar buiten hadden gebracht.

uiteraard heb ik het alleen over de ahold aandelen ,maar de rest spreekt voor zich.

piet neem dit mee in de besluitvorming ivm de wcam en andere zaken!!

vrgr