Bij het , op het laatste moment voor de zitting , aangeleverde kosten - baten plaatje van mijn 'winst' verdriedubbelaar viel mij op dat dexia heel 'per ongeluk' was vergeten te vermelden dat ze mij een tijd geleden een formulier hadden toegestuurd om in mijn naam de vergoeding in daling van de Ahold aandelen te claimen.
Er staat mij bij dat deze schikking reeds was afgehandeld en er dus een som in aftrek zou moeten worden gebracht op mijn virtuele restschuld.
Heeft iemand anders al zo'n kosten-baten plaatje van dexia mogen ontvangen en is daar al dan niet deze verrekening op toegepast?
Hetzelfde geldt overigens voor de splitsing van de ING aandelen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AHOLD schikking m.b.t.Winst ver3dubbelaar
-
Re: AHOLD schikking m.b.t.Winst ver3dubbelaar
Kan natuurlijk alleen als er ook daadwerkelijk aandelen zijn gekocht en op naam zijn gezet en dat is in de meeste gevallen dus niet gebeurd.
Virtueel betekent 'slechts schijnbaar bestaand' dus niet echt, dus er is geen echte restschuld, maar dat wisten wij al lang, nu alleen het OM nog.
Virtueel betekent 'slechts schijnbaar bestaand' dus niet echt, dus er is geen echte restschuld, maar dat wisten wij al lang, nu alleen het OM nog.
Re: AHOLD schikking m.b.t.Winst ver3dubbelaar
Het gerecht lijkt het af te willen wikkelen volgens het Amsterdams model. Altijd nog een stuk beter dan Duisenberg.