LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] altijd betaald, wat nu???

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

altijd betaald, wat nu???

Ongelezen bericht door Gast »

Tot nu toe heb ik altijd keurig mijn maandbedragen aan Dexia coor mijn winstver3dubbelaar betaald. Ik ben akkoord gegaan met een regeling, omdat ik niet ineens € 20.000,00 aan restschuld kon betalen. Dat was in januari 2004. (contract verlengd).
Nu lees ik dat de betalingen onmiddellijk gestopt moeten worden anders maak je je bij de rechter niet geloofwaardig. Ik heb voor de verlenging aan Dexia kenbaar gemaakt dat ik onder protest en met alle rechten enz. tekende, maar dat werd door Dexia niet geaccepteerd. Wat moet ik nu doen. Eerst me aansluiten bij een advocatenkantoor en die rekening van € 5300,00 betalen of eerst de maandrekeningen stopzetten??? Ik moet nog tot januari 2007 betalen. De restschuld nu is nog steeds ong. € 20.000,00.
Heb wel kontakt gehad met R & R en zou teruggebeld worden, maar ik heb nog steeds niets gehoord (week geleden). Wie heeft goede antwoord???

Idaho

Re: altijd betaald, wat nu???

Ongelezen bericht door Idaho »

Beste Ger, er zijn verschillende opties waar je uit kunt kiezen, ik waag me niet aan een advies, maar kijk eens op www.platformaandelenlease.nl
Daar is enorm veel informatie vandaan te halen.

Verder zijn er nog diverse stichtingen en verenigingen waar je je informatie vandaan kunt halen en uiteraard, als je op dit forum goed rondkijkt kun je ook genoeg informatie tot je nemen om tot een goed besluit te komen over hoe nu verder.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Idaho,

bedankt voor je reactie. Het lezen van alle topics is juist het probleem. Ten eerste omdat er zoveel producten zijn, ten tweede de variaties daarin met al zijn mogelijkheden en allerhande problemen daarmee, dat ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb nu ook inderdaad een advocaat van de lijst van het LAP aangeschreven wat ik moet doen. Ik hoor dan van hem/haar wel wat ik vanaf nu het beste kan doen. Mijn restschuld is nog dermate hoog dat ik ervoor wil gaan en eventueel ook nog voor een kontrakt dat al afgelopen is met een betaalde restschuld van € 12.500,00.
Verder wil ik even kwijt dat ik vind dat er door een aantal mensen erg ongenuanceerd en soms onbeschoft wordt gereageerd op vragen en/of antwoorden.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste mede- gedupeerde,

Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.

Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!

http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc

veel leesplezier en succes toegewenst!

Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e- mailadres: [email protected]

m.v.g. justice man

Gesloten