LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]geen informatie van dexia[/b]
[b]geen informatie van dexia[/b]
Ik vind 't wel vreemd dat Dexia zijn gedupeerderden/klanten niet benaderd heeft om hen te berichten en informeren omtrent de nieuwe ontwikkelingen. Niets heb ik van Dexia gehoord; ook op hun site vind ik niets. Ik heb alleen de jaaropgave 2004 gehad en de afschrijvingen gaan gewoon door.
Re: [b]geen informatie van dexia[/b]
Annemarie, Dexia heeft een s c h i j t aan jou, daarom!!!
-
Sterker nog: Ik ben drie maanden geleden gestopt met het betalen van mijn maandtermijn voor de winstvertiendubbelaar. Onlangs kreeg ik een dreigtelefoontje en vervolgens een brief met acceptgiro, dat ze me bij de BKR gaan aanmelden. Ik zei dat toch alle procedures waren opgeschort. Antwoord: Ja mevrouw we kunnen niet meer naar de gerechtsdeurwaarder maar we kunnen het U zo toch heel moeilijk maken.
En dat zijn die zelfde grapjassen die mij eerder adviseerden, toen ik mijn feestplan wilde verzilveren, dit vooral niet te doen want er kwam een fikse koersstijging van Aegon aan. Ik was zo stom daarin te stinken en twee weken later stortte de aandelenmarkt in.
En dat zijn die zelfde grapjassen die mij eerder adviseerden, toen ik mijn feestplan wilde verzilveren, dit vooral niet te doen want er kwam een fikse koersstijging van Aegon aan. Ik was zo stom daarin te stinken en twee weken later stortte de aandelenmarkt in.
Annemarie, waarom betaal je dan nog steeds? De meesten van ons doen dat allang niet meer.
-
vvseverine,
Dat telefoontje en die BKR-dreigbrief heb ik in november 2003 gehad.
Daarna niets meer van D. vernomen. Geen incassoburo's, niks!
Dus je hebt nog wel even te gaan, denk ik.
vr.gr.Cees
Dat telefoontje en die BKR-dreigbrief heb ik in november 2003 gehad.
Daarna niets meer van D. vernomen. Geen incassoburo's, niks!
Dus je hebt nog wel even te gaan, denk ik.
vr.gr.Cees
Ik heb nog geen advocaat, dus durf ik niet te stoppen met betalen.
Mr P.A. Aan de Kerk te Wijchen ofwel" fides juridische bijstand plus"
-
Sla dan zo snel mogelijk een advocaat aan de haak, iedere dag dat je betaald kun je kwijt zijn.
Althans je moet voor iedere betaalde euro 2x zoveel moeite achteraf doen om ze terug te krijgen dan ze nu niet (meer) te betalen!!
Groeten justice
Althans je moet voor iedere betaalde euro 2x zoveel moeite achteraf doen om ze terug te krijgen dan ze nu niet (meer) te betalen!!
Groeten justice
-
Beste Annemarie,
Volgens mij kun je best stoppen met betalen. Dexia mag voorlopig geen rechtzaak meer aanspannen en de gedupeerden jammergenoeg ook niet. Verder wordt er door Duisenberg bemiddeld t.a.v. lopende contracten en staan de gedupeerde beleggers nu Dexia geen vergunning blijkt te hebben gehad heel sterk bij een eventuele rechtzaak. Het enige nadeel is die BKR notering als je van plan bent een hypotheek af te sluiten of een nieuw mobiel telefoon abbonnement.
Vrg Vera
Volgens mij kun je best stoppen met betalen. Dexia mag voorlopig geen rechtzaak meer aanspannen en de gedupeerden jammergenoeg ook niet. Verder wordt er door Duisenberg bemiddeld t.a.v. lopende contracten en staan de gedupeerde beleggers nu Dexia geen vergunning blijkt te hebben gehad heel sterk bij een eventuele rechtzaak. Het enige nadeel is die BKR notering als je van plan bent een hypotheek af te sluiten of een nieuw mobiel telefoon abbonnement.
Vrg Vera
Ja, ik wil nu wel een advocaat inschakelen, maar weet niet echt of 't nu zinvol is. Je ziet dat de zaken via de rechtbanken worden aangehouden tot de, door bemiddeling vam Duisenberg, aangeboden schikking van Dexia rond is. Hierbij zal wel weer een eis zijn dat je verder af moet zien van juridische stappen en voor de niet-betalers een inlopen van de achterstallige betalingen of reductie van de gemiste betalingen op het afkoopbedrag.
Maar nog steeds zou ik nu wel eens een bericht van Dexia willen ontvangen over een mogelijke oplossing.
Maar nog steeds zou ik nu wel eens een bericht van Dexia willen ontvangen over een mogelijke oplossing.
-
Dat zal Dexia niet doen. Ze houden tot op heden stug vol en schromen er zelfs niet voor ook nu dreigtelefoontjes en brieven te sturen. Dat toont ten zovele male aan wat voor een onmenselijke oplichtersbende het is. Wat mij betreft voor hen ook geen enkele clementie en niks bemiddelen. gewoon contracten die in feite toch ongeldig zijn vernietigen en terugbetalen. Vanwege de opschorting van de rechtszaken heb ik ook nog geen advocaat alias zakkenvuller in de arm heb genomen. Als Dexia mij ooit mocht dagen is het daar m.i. tijd genoeg voor. En al die z.g. incassokosten waarmee ze dreigen zal toch geen zinnige rechter je toe veroordelen. Mijn argument wordt dan dat ik niet meer wilde betalen en een advocaat in de arm zou willen nemen maar dat het me onmogelijk wordt gemaakt om te procederen.
Klinkt redelijk, alleen de incassos en dreigementen gaan gewoon door als je niet meer betaalt, plus dat de "aandelen" verkocht worden waardoor je wel met een forse restschuld komt te zitten. Het is niet zo, nu de rechtzaken stilliggen, dat ook de administratie van Dexia aangehouden wordt, niet fair vind ik.
-
Die administratie kan wel doorgaan maar die kunnen ze gezien ze de gerechtsdeurwaarder niet meer mogen inschakelen (Ik heb dat tegen die man van Dexia aan de telefoon gezegd en hij heeft dit bevestigd) niet meer effectueren. Ze kunnen je op voor de uitspraak van de rechter eind maart, niet meer middels een deurwaarder dwingen te betalen. Bovendien vind ik het alleen maar prettig als die zogenaamde aandelen verkocht gaan worden omdat ik toch geen aanzienlijke stijgingen van de beurs verwacht voor de komende tijd van recessie.
BESTE ANNEMARIA ,
Tuurlijk is het zinvol om een advocaat te nemen en stoppen met betalen.
Kijk maar, ik betaal al 9 maanden niet meer en heb een advocaat,deixa is reeds door mijn advocaat gedagvaaridgd.
Als ik jou was,zou ik snel je rekening laten blokkeren tegen dexia en schrijf dexia netjes een brief dat jij op advies van de advocaat NIKS meer betaalt tot de rechter een uitspraak doet!!!
Niet eigenwijs zijn(sorry dat ik het zeg )of ` nee ` knikken want er zijn vele gedupeerden voor jou die DAT wel hebben gedaan,stoppen met betalen.
En anders stuur je maar een mail naar :
[email protected]
Met vriendelijke groeten
Studex
Tuurlijk is het zinvol om een advocaat te nemen en stoppen met betalen.
Kijk maar, ik betaal al 9 maanden niet meer en heb een advocaat,deixa is reeds door mijn advocaat gedagvaaridgd.
Als ik jou was,zou ik snel je rekening laten blokkeren tegen dexia en schrijf dexia netjes een brief dat jij op advies van de advocaat NIKS meer betaalt tot de rechter een uitspraak doet!!!
Niet eigenwijs zijn(sorry dat ik het zeg )of ` nee ` knikken want er zijn vele gedupeerden voor jou die DAT wel hebben gedaan,stoppen met betalen.
En anders stuur je maar een mail naar :
[email protected]
Met vriendelijke groeten
Studex
Je hebt 't goed geraden, ben eigenwijs maar meer uit angst dan uit koppigheid. Stichting Legiolease heeft me aangeraden gewoon door te betalen al die jaren om mijn rechten niet te verspelen en verder ben ik bang om in incassoprocedures te komen. Ik ben alleen en overjarig (53) en niet zo sterk.
Betse Annemaria ,
Ok,dat is duidelijk maar er zijn wel mensen en verenigingen die bereid zijn mensen zoals jij te helpen,waaronder ik.
Incassobureau kunnen je niks doen,mits je een advocaat hebt.
Zonder advocaat,verlies je alleen maar en sta je alleen voor.
Wordt wakker en onderneem aktie....het is NU OF NOOIT!!!
Stuur je verhaal naar [email protected]
Succes!!
Met vriendelijke groeten
Studex
Ok,dat is duidelijk maar er zijn wel mensen en verenigingen die bereid zijn mensen zoals jij te helpen,waaronder ik.
Incassobureau kunnen je niks doen,mits je een advocaat hebt.
Zonder advocaat,verlies je alleen maar en sta je alleen voor.
Wordt wakker en onderneem aktie....het is NU OF NOOIT!!!
Stuur je verhaal naar [email protected]
Succes!!
Met vriendelijke groeten
Studex