LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Banque Artesia Nederland N.V. = DEXIA

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ikwaseenbeetjedom

Banque Artesia Nederland N.V. = DEXIA

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Banque Artesia Nederland N.V. heeft Public Finance in het najaar van 2003 tot één van haar kernactiviteiten benoemd. Naast de door haar in Nederland reeds ontplooide activiteiten geeft deze keuze de bank toegang tot nieuwe markten en relaties. De uitdaging ligt erin de expertise van de groep telkens optimaal t.b.v. de klant toe te passen. Een goede chemie tussen klant en bank is hier cruciaal. Duurzame relaties worden niet afgedwongen maar verdiend. De bank wil en kan aan haar rol een zinvolle invulling geven.
De bank maakt deel uit van de Dexia groep. Als wereldmarktleider op het terrein van Public Finance heeft de groep niet alleen excellente medewerkers in dienst, maar kan zij bogen op een unieke “track record”. Sinds lange tijd is zij een gereputeerde speler op alle internationale markten. Deze expertise is nu ook voor de Nederlandse markt beschikbaar. Het hoofdkantoor van Banque Artesia Nederland te Amsterdam fungeert hierbij als draaischijf.

Dat een volgende ramp komt staat volgens mij wel vast, het is alleen de vraag wanneer en hoeveel slachtoffers zullen er dan vallen?

faeks

Re: Banque Artesia Nederland N.V. = DEXIA

Ongelezen bericht door faeks »

Banque Artesia Nederland N.V. heeft Public Finance in het najaar van 2003
Heb heb je er 2,5 jaar over gedaan om tot deze conclusie te komen? Of zijn er meer recente berichten die je tot deze gemoedstoestand brengen?

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Fantastisch bericht, daar kunnen we wat mee :wink:

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

beste feeks en anne_, ik ben duidelijk niet zo slim als jullie.

Voor mij was het nieuws, dat dexia via een achterdeur onder de naam ARTESIA opnieuw probeert binnen te komen. Ik zal wel wat gemist hebben in de warboel van berichten en verstoringen op welk forum dan ook.

Het zou trouwens ook zo maar eens kunnen, dat nog niet zo veel Nederlanders dit echt door hebben, dus een waarschuwing is nooit weg.

Wel grappig dat de pro-dexia figuren niet reageren op dit item, het is duidelijk dat dit niet te vaak bovenaan mag komen staan... :lol:

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Van mij mag het bovenaan maar het is wel heeeeeeeeeeeel oud.
Er is al lang voor gewaarschuwd in een topic hier.

En leer eens af om iedereen, die kritiek heeft, pro Dexia te noemen.

Gesloten