Op de site van dhr. Blok zag ik onder "Nieuws" een artikel uit de NRC van vandaag "Beleggers winnen van Dexia in drie aandelenleasezaken".
Jammer genoeg is het een ".jpg" file zodat deze niet naar dit forum kan worden gekopieerd.
http://home.hccnet.nl/l.blok Daarna op het item "Nieuws" in het menu klikken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beleggers winnen van Dexia in drie aandelenleasezaken
Re: Beleggers winnen van Dexia in drie aandelenleasezaken
Dat zijn pas uitspraken....! haha.
En ook weer na het overleg, en ook nu wordt weer de uitspraak van Amsterdam als richtlijn genomen. Ben benieuwd wat Arnhem nu gaat doen....
Ik vind dit erg goed nieuws, het blijkt dus dat de rechters het er over eens zijn dat dit huurkoop is. Ook de redenering van Arnhem dat het nooit beoogd was om de aandelen in bezit te krijgen wordt hier finaal onderuit gehaald. Overigens wat een nieuw iets voor mij is dat er een folder wordt bijgehaald waarin staat dat de aandelelen voor u verkocht kunnen worden... Dit impliceert volgens de rechter er de indruk wordt gewekt dat de aandelen inderdaad al eigendom waren van de lessee!
Haha, dat is ff balen Dexia. Zo zijn er toch iedere keer weer items die meegenomen worden, nu alles verzamelen en gebruiken denk ik zo.
Groet,
En ook weer na het overleg, en ook nu wordt weer de uitspraak van Amsterdam als richtlijn genomen. Ben benieuwd wat Arnhem nu gaat doen....
Ik vind dit erg goed nieuws, het blijkt dus dat de rechters het er over eens zijn dat dit huurkoop is. Ook de redenering van Arnhem dat het nooit beoogd was om de aandelen in bezit te krijgen wordt hier finaal onderuit gehaald. Overigens wat een nieuw iets voor mij is dat er een folder wordt bijgehaald waarin staat dat de aandelelen voor u verkocht kunnen worden... Dit impliceert volgens de rechter er de indruk wordt gewekt dat de aandelen inderdaad al eigendom waren van de lessee!
Haha, dat is ff balen Dexia. Zo zijn er toch iedere keer weer items die meegenomen worden, nu alles verzamelen en gebruiken denk ik zo.
Groet,
Re: Beleggers winnen van Dexia in drie aandelenleasezaken
Bedankt bezoeker voor het goede nieuws.
Bedankt bezoeker voor het goede nieuws
groetjes Julika
Bedankt bezoeker voor het goede nieuws
groetjes Julika