LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bericht aan SP inzake Legiolease

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Great Bear

Bericht aan SP inzake Legiolease

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geachte Heer,

Om te beginnen wil ik u bedanken voor uw mededeling.
Maar toch wil ik aan uw bericht een persoonlijke note toevoegen: U heeft
het wel over de liberalisering van de huren, maar u of uw partij mag toch
ook weleens opkomen voor de gedupeerde mensen in de zaak Legiolease welke
destijds door Dexia overgenomen is geworden; 100.000 of meer mensen zitten
in de rottigheid door die oplichtingspraktijken van Dexia; w.o. ik, maar
hier hoor ik en mijn medegedupeerden niks over, wel tamtam maken over de
huurprijzen maar maatregelen treffen om die Dexia aan te pakken, ho maar.
U staat toch voor opkomen van mensen, dan moet u zich in deze zaak ook
hardmaken en vechten dat die oplichters aan gepakt worden waardoor de
gedupeerden hun geld terug krijgen.
In afwachting van uw reply, verblijf ik.
Ik ontving van de SP een bericht over de liberalisering huurprijzen, ik ben meteen zo brutaal geweest om dit bericht aan hem voor te leggen.
Ik weet natuurlijk niet of ik er wat mee opschiet, maar ik ben een mens die opkomt voor zijn belangen en denk aan mijn medemens.

marit

Re: Bericht aan SP inzake Legiolease

Ongelezen bericht door marit »

Great Bear, goed gedaan. Veruit de meeste deelnemers, en daar hoor ik ook bij, meenden dat het een spaarconstructie betrof waarbij je je ingelegde geld zeker terug zou krijgen en niet nog eens € 30.000 of meer schuld zou krijgen. En die ook nog eens tussen het minimum loon en Mien Middelmaat zitten.
Dat wordt door de SP en andere politieke partijen niet onderkend. Met vakantie gaan of ietsje extra's kunnen doen is uit den boze. Alles wordt duurder en Dexia hangt als een molensteen om onze nek en om vele nekken. En die nek wordt steeds dunner net zoals mijn bloed
Vindt men het gek dat mensen zich afkeren van de bestaande politieke partijen. Men heeft nog steeds niets na Fortuyn geleerd.
Woorden, verbaal en non-verbaal genoeg maar daden ho maar.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

De SP weet ook wel dat zij niks KUNNEN en niks MOGEN doen.

Niks KUNNEN, want ze zijn maar een klein partijtje die nooit iets klaarspeelt.

Niks MOGEN, omdat de politiek niet in mag grijpen in gerechtelijke procedure. Gelukkig maar. Er zijn landen waar de regering WEL ingrijpt in gerechtelijke procedures, maar dat zijn duistere dictaturen.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Great Bear,

Mijn vrouw en ik hebben de laatste 2 maanden ongeveer het hele regeringsapparaat met e-mails bestookt!

Het komt voor dat als je een vraag over Dexia en Lease-contracten steld je een antwoord krijgt over het Grijze Kenteken. :o

Als je dan om opheldering vraagt krijg je zoiets als ''foutje bedankt''! :)

Ben benieuwd?

Groet
Pluutje

Great Bear

Geplaatst op 02 Dec 2004 16:06 door marit

--------------------------------------------------------------------------------

Great Bear, goed gedaan
Ik zat er al heel lang aan te denken, maar telkens dacht ik, hoe doe ik dat, echter de SP stuurde mij een e-mail betreft de huurverhoging, toen zag ik mijn kans schoon om hen deze mail inzake DEXIA voor te leggen.
Weet je wat het is marit? Als ik elke keer weer terug denk wat die vuile vieze flikkers van DEXIA mij geflikt hebben en jullie, dan word ik razend, ik heb het dan verdomd moeilijk om mijn verstand bij elkaar te houden; maar ja ik zal toch moeten.
weliswaar ging het bij mij niet om een bedrag van 30.000 euries, stukken minder, maar het blijft geld.
Als het nou mijn eigen stomme schuld was geweest, dan had ik er vrede mee gehad, maar ik tref geen blaam, ik ben net zoals jij en vele anderen erin geluisd geworden.
Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, ik zal mijn verstand bewaren en vechten voor het goede afloop.
Met janken en tieren en weet ik veel, bereik je zo weinig mee.
Dat ik ondanks alles nog steeds tot tien kan tellen, komt omdat ik in mijn leven een hoop meegemaakt heb.
Als die e-mail niet mocht helpen, dan bestook ik die patsers uit de 2e kamer met brieven, het is toch te gek voor woorden dat ons dit allemaal aangedaan mag worden, en dan mag je in dit land nog niet eens eigen rechte spelen.
Maar mensen oplichten; wat die Dexia gedaan heeft, schijnt allemaal heel normaal te zijn in Democratisch Nederland.

Great Bear

Geplaatst op 02 Dec 2004 16:17 door Hollander

--------------------------------------------------------------------------------

De SP weet ook wel dat zij niks KUNNEN en niks MOGEN doen.

Niks KUNNEN, want ze zijn maar een klein partijtje die nooit iets klaarspeelt.
Proberen kun je altijd!
Of zij echt niks kunnen doen, die kerk laat ik in het midden.

Great Bear

Geplaatst op 02 Dec 2004 16:26 door pluutje

Great Bear,

Mijn vrouw en ik hebben de laatste 2 maanden ongeveer het hele regeringsapparaat met e-mails bestookt!

Het komt voor dat als je een vraag over Dexia en Lease-contracten steld je een antwoord krijgt over het Grijze Kenteken.

Als je dan om opheldering vraagt krijg je zoiets als ''foutje bedankt''

Toch moeten wij niet opgeven, pluutje!
Eerlijk duurd het langst, met vechten en strijd voeren bereik je meer dan alleen bij de pakken neer te gaan zitten.
Of te wel, de aanhouder(s) wint(nen).

pluutje

Great Bear,

Vooral mijn vrouw heeft er 'legio' verzonden!
Waarop enkele met ter zake doende en nuttige antwoorden!

In elk geval kan de politiek zodoende niet meer beweren nergens
van te weten!

Wij hebben goed de ''nadruk'' gelegd op e.e.a. en gewezen op hun verantwoordelijkheid voor zover als dat van toepassing is.
Ter verduidelijking hebben wij ook voorbeelden aangedragen!

Groet
Pluutje

Great Bear

Pluutje,

Ik geloof dat ook wel, maar u en uw vrouw en ik moeten niet alleen die gasten bestoken met mailtjes, maar alle gedupeerden moeten dat doen, moet je eens opletten als die gasten welke goed door ons betaald worden van de belastingcenten bestookt worden met mailtjes en brieven van alle gedupeerden, dan worden er wel meteen maatregelen getroffen.
Nu is het feitelijk zo, u en uw vrouw en ik hebben het lef om die gasten dergelijke mails te sturen, maar als alleen wij het doen, dan zullen ze het kennelijk niet zo nauw nemen.
Zoals je weet, zijn het Ambtenaren en die zijn niet zo vlot, maar als ze heel Nederland over hun heen krijgen nou dan willen ze wel.
Eris een lot over Legiolease geschreven geworden op dit forum, maar met alle respect voor Antoinette Hertsenberg, alleen maar onze ervaringen op dit forum over Legio uitwisselen, bereik je zo weinig mee.
Protestmarsen lopen heeft naar mijn inziens ook niet veel nut, als die gasten ons allemaal zien lopen, denken ze, nou loop ze, we trekken er ons toch niks van aan.
Nu weet ik wel dat ik met mijn opmerking over het laatste commentaar zal krijgen, maar oke dat zien we dan wel weer.
Wat ik wou zeggen, we moeten niet opgeven en die gasten uit Den Haag blijven bestoken, gegeven moment gaat het ze vervelen, dan komen ze wel uit hun luie stoel.
ik geef het zo en zo niet op, ik noem mij wel Great Bear maar ik kan mij misschien beter Pittbull noemen, want als ik ergens mee bezig ben, geef ik niet op, een Pittbull die zijn tanden ergens invast zet, laat ook niet los, vandaar mijn opmerking, ik ga door tot het gaatje, opgeven komt niet in mijn woordenboek voor.
Kort gezegd komt het hier allemaal op neer, als je echt iets wilt bereiken in je leven, zul je er voor moeten vechten, hoe moeilijk het ook is.
Groet, Great Bear

pluutje

Zo is dat Great Bear,

Niets gaat vanzelf!

Wil je iets bereiken dan moet je er wat voor doen en soms 'niet weinig'!!!

Groet Pluutje

Great Bear

Daarom! De aanhouder wint!

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Kort gezegd komt het hier allemaal op neer, als je echt iets wilt bereiken in je leven, zul je er voor moeten vechten, hoe moeilijk het ook is.
Een waarheid als een grote beer :wink:

Lfs Ad

Great Bear

Daarom is het ook belangrijk ad snoeren, dat jij die gasten uit Den Haag ook bestookt met mails of brieven.
Alle voor een, een voor allen, heb ik ooit eens gehoord, ik vind dat een heel mooie uitspraak van de 3 musketiers, maar ook dat is waar.
Als wij allemaal een vuist maken dan komen we heel ver.
Groetjes, Great Bear

Gesloten