LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betalingen
-
Betalingen
Heeft er iemand ervaring wat Dexia onderneemt als de betalingen aan Dexia worden stopgezet?
Re: Betalingen
Ik denk dat de meesten hier op het forum die ervaring hebben Wim
Van mij krijgen ze geen € meer en ze willen heel wat van me hebben.
Van mij krijgen ze geen € meer en ze willen heel wat van me hebben.
Laatst gewijzigd door trudy op 31 mar 2005 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, wie niet?
Ik heb al meer dan 1 jaar niet betaald, MAAR wel (samen met 35 anderen) een advocaat genomen.
Alleen overzicht van Dexia ontvangen, uiteraard met dreigingen.
Ben je Eegaleaser?
Ik heb al meer dan 1 jaar niet betaald, MAAR wel (samen met 35 anderen) een advocaat genomen.
Alleen overzicht van Dexia ontvangen, uiteraard met dreigingen.
Ben je Eegaleaser?
-
Wim
Wat er gebeurt als je de betalingen stopzet.
Eerste maanden meestal niets, dan een aanmaning, Daarna wordt er gedreigd met het verkopen van de aandelen, wat na een tijdje ook gebeurt.
Intussen heb je dan al een incassoburo aan de deur gehad, niets van aantrekken. Die kunnen niets doen zonder de rechter.
De restschuld blijft bestaan, volgens Dexia.
Inmiddels is er al een jaar of meer verstreken, Dat geld heb je al gewonnen voorlopig.
Let wel op, dat je een A notering krijgt bij de BKR, en dat kan lastig zijn met b.v de aanvraag van een hypotheek. Als je geen lening of iets dergelijks nodig denkt te hebben in de nabije toekomst is dit dus geen probleem.
Als je zelf geen procedure start, zal dexia je voor de rechter dagvaarden, dan is er nog tijd genoeg om een advocaat te nemen.
Je kunt bij de kantonrechter ook je eigen verweer voeren, maar dan moet je wel erg goed beslagen het ijs betreden, dat is nog maar een enkeling gelukt.
Als je jezelf door dexia laat dagvaarden komt dat voor in je eigen district.
Het is dan van belang te kijken wat voor uitspraken er in dat district zijn geweest.
Als je zelf gaat dagvaarden gebeurt dat in Amsterdam.
Zo ongeveer in een notendop.
Verder kijk eens goed rond op dit forum, en informeer eens bij PAL, Piet Koremans.
Daar krijg je gratis de best mogelijke informatie.
Lfs Ad
Wat er gebeurt als je de betalingen stopzet.
Eerste maanden meestal niets, dan een aanmaning, Daarna wordt er gedreigd met het verkopen van de aandelen, wat na een tijdje ook gebeurt.
Intussen heb je dan al een incassoburo aan de deur gehad, niets van aantrekken. Die kunnen niets doen zonder de rechter.
De restschuld blijft bestaan, volgens Dexia.
Inmiddels is er al een jaar of meer verstreken, Dat geld heb je al gewonnen voorlopig.
Let wel op, dat je een A notering krijgt bij de BKR, en dat kan lastig zijn met b.v de aanvraag van een hypotheek. Als je geen lening of iets dergelijks nodig denkt te hebben in de nabije toekomst is dit dus geen probleem.
Als je zelf geen procedure start, zal dexia je voor de rechter dagvaarden, dan is er nog tijd genoeg om een advocaat te nemen.
Je kunt bij de kantonrechter ook je eigen verweer voeren, maar dan moet je wel erg goed beslagen het ijs betreden, dat is nog maar een enkeling gelukt.
Als je jezelf door dexia laat dagvaarden komt dat voor in je eigen district.
Het is dan van belang te kijken wat voor uitspraken er in dat district zijn geweest.
Als je zelf gaat dagvaarden gebeurt dat in Amsterdam.
Zo ongeveer in een notendop.
Verder kijk eens goed rond op dit forum, en informeer eens bij PAL, Piet Koremans.
Daar krijg je gratis de best mogelijke informatie.
Lfs Ad