LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bevriende relaties

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1

Bevriende relaties

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Dexia heeft moeilijkheden met het tonen van de aankoopbewijzen van aandelen.Dexia is een bevriende relatie van Euronext.Dus waarom nodigt Euronext Payback en PAL niet uit om aan te tonen dat dexia wel degelijk deze aandelen bij haar heeft gekocht?M.a.w de verkoopboeken laten zien i.v.m Dexia.Ik zou als ik Payback was wel een grafoloog meenemen om er zeker van te zijn dat de gegevens ouder zijn dan bv. 2 weken.Euronext heeft dit niet gedaan in de afgelopen 2 jaar.Euronext had op deze manier haar bevriende relatie Dexia uit de stront kunnen helpen.Maar ja, als er geen aandelen gekocht zijn door Dexia bij Euronext dan valt er ook niks te tonen!Euronext had dit ook tegen de dagbladen kunnen zeggen om zo de gedupeerden uit de stront te helpen.Euronext zit lekker op het hek en kijkt welke kant het kwartje gaat vallen.Ik vind dat Euronext bij deze manier van handelen indirekt medeplichtig is aan bedrog en fraude.Want Euronext laat stilzwijgend de gedupeerden afslachten door Dexia.
Ik denk dat Lemstra(SLV) dit ook heeft geweten maar dat hij Zalm is tegen gekomen.Zalm heeft waarschijnlijk tegen Lemstra gezegd ;"Ga je verder met dit onderzoek ,dan draai je ons allemaal(AFM,DNB,Zalm,Euronext etc.) de nek om".
Nu hadden ze alleen nog een idioot nodig die ze uit de stront kon halen.En dat was Duisenberg met de Duisenbergregeling.
Lees ook 'Lemstra in de gevangenis'van 4 okt j.l. en 'Dexia vist verder'.

Idaho

Re: Bevriende relaties

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Joop(K)

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Idaho schrijft:
Wie is hier nu de idioot, Dhr Duisenberg die voor velen een uiterst acceptabele regeling bedongen heeft, of deJongh 1 die zelf waarschijnlijk zijn schuld niet meer kan overzien en op advies van anderen waarschijnlijk gestopt is met betalen zodat ipv een zwembad in de tuin nu een BKR-A notering zijn deel is geworden?
Nog erger, bij dejongh1 ging het niet alleen om een zwembad in zijn eigen tuin maar ook om een SUV voor zijn gerieflijke vakantiewoning bij Marbella en om een luxe zeiljacht in de haven van Saint Tropez.

*

Ongelezen bericht door * »

Een zwembad kan je einde betekenen!
Ik ken een voorbeeld.........

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Zou best kunnen Notenkraker!

Op het Forum is hij erg oplettend dat wel.

Maar ik vrees dat hij dat alleen maar doet om iemand onder te kunnen dompelen in de ''Lease problematiek''! :roll: :lol:

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

Ho, Ho, Ho, idaho,

Jij gaat weer de verkeerde kant op je gaat weer de kant van Dexia op en gaat de Duisenberg regeling weer steunen, gaat het weer even niet goed met je idaho.

Want eerder steunde je de gedupeerden en nu zeg je weer dat die duisenbergregeling een goede regeling is, kom op idaho niet weer de andere kant opslaan.

Want je weet zelf heel goed dat die regeling een waardeloze regeling is, hij is nog heel wat slechter dan het DEXIA-AANBOD dat weet jij ook idaho.

Dus niet meer zo raar reageren op de jongh 1 idaho, dat zijn we niet meer van je gewent, jij bent iemand die gedupeerden helpt, en niet die boeven van Dexia, anders gaat het weer niet goed met jou, als je zo begint en de gedupeerden laat vallen.

Idaho

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 10:51, 2 keer totaal gewijzigd.

JH

Ongelezen bericht door JH »

Ik denk niet dat het tot hoppie doordringt wat je met deze laatste alinea bedoelt, Idaho. Overigens wel netjes geformuleerd :wink:

J Hopman

Hallo idaho en JH,

Fijn dat jullie weer eens wat laten horen, als helpers van de gedupeerden, jullie doen wel net of je tegen de gedupeerden bent, maar dat is helemaal niet zo, jullie helpen ons alleen maar, het mooiste is dat je er alleen geen erg in heeft allebei, omdat je dingen loslaat waar wij als gedupeerden wat aan hebben, wie is er dan een onbenul :lol:

Idaho

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

J Hopman

Je begint je steeds meer te laten kennen idaho, de mensen krijgen er nu ook erg in dat jij je eigen er niet lekker bij voelt, dat je de gedupeerden helpt.

Daarom kom je met die onnozele praatjes samen met JH, dus wij weten al precies hoe het nu allemaal zit dombo, wat ben je erin gestonken met je maatjes slimmerd.Nu kun je alleen :oops: :oops: :oops:

Gesloten