BKR wil coulant zijn.
Als je niet voor de Duisenbergregeling gaat,dan blijft je schuld geregistreerd.Dit is gewoon een truc van het BKR en Dexia om de centen alsnog binnen tehalen.Dit is discriminatie.
De Telegraaf 28 juli 2004;
'De vraag is hoe een bank met een gestort kapitaal van dik 11 miljoen euro voor miljarden euro's aan aandelen kan kopen voor zijn klanten............'.
Dus hoe kan Dexia voor miljarden euro's aan leaseschuld bij het BKR laten registreren?Geen wonder dat ze bij het BKR nu coulant kunnen zijn.
Zit de direkteur van het BKR toevallig in de raad van commissarissen bij Dexia?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BKR coulant
Re: BKR coulant
JH,
Is that the best you can do?
Is that the best you can do?
Pas op beste mensen. Alweer een valstrik. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
-
Ikwaseenbeetjedom
Dus BKR is er nu ook achter dat al die schulden in feite niet bestaan en dus nooit genoteerd hadden mogen worden!
Een valstrik? Ik zie het meer als alweer een poging om verwarring te zaaien, mensen over te halen toch maar te betalen en waarvoor???
Voor aandelen die door dexia nooit zijn gekocht ?
Ja, dat willen ze op alle mogelijke manieren zo lang mogelijk in de beerput laten.
Het zou mij niets verbazen als de rechtzaken die daar over gaan alweer worden uitgesteld en misschien na het duisenberg-drama zelfs wel helemaal gestopt worden, net als de al bijna gewonnen zaak van de stichting eagalease.
Een valstrik? Ik zie het meer als alweer een poging om verwarring te zaaien, mensen over te halen toch maar te betalen en waarvoor???
Voor aandelen die door dexia nooit zijn gekocht ?
Ja, dat willen ze op alle mogelijke manieren zo lang mogelijk in de beerput laten.
Het zou mij niets verbazen als de rechtzaken die daar over gaan alweer worden uitgesteld en misschien na het duisenberg-drama zelfs wel helemaal gestopt worden, net als de al bijna gewonnen zaak van de stichting eagalease.