In 1998 begonnen met Legio-Lease (winstver3dubbelaar) . Winst na 3 jaar zo'n F.12.000,00. (guldens)
Telefonisch overeengekomen geld weer te investeren in nieuw contract (dacht dat dit een beleggingsdeskundige was, maar is gewoon telefonische verkoper geweest). Nieuwe contract in 1 keer volgestort (hoefde dus maandelijks niets te betalen). Ander contract afgesloten in 2000.
Aan einde (2003) F.12.000,00 (guldens) restschuld. Op advies van stichting leaseverlies betaald van spaargeld.
Andere winstver3dubbelaar liep ook in 2004 af. Restschuld was toen rond de € 20.000,00 (euro's), wat ik niet meer in 1 keer kon betalen. Moest toen wel ingaan op Dexia-aanbod van verlenging. Onder protest getekend, maar dit kon niet volgens Dexia. Betaal nu €188,15 rente en restschuld is nu nog steeds rond de € 20.000,00. Toen ik dit contract in 2001 afsloot was ik niet gehuwd, maar toen ik de verlenging tekende was ik WEL gehuwd en mijn vrouw heeft NIET mede-ontertekend. Wat moet (kan) ik nu nog doen, ik zie door de bomen het bos niet meer????? [/quote]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bomen en bossen???
-
Re: bomen en bossen???
Je bent in ieder geval géén eagaleaser, je was immers vrijgezel toen je het eerste contract aanging.
Maar er zijn nog ca. 15 andere verweermogelijkheden.
Misschien raadzaam om eens te kijken bij het onderwerp: info avond aandelenlease Limburg (25-02-2005) enorm succes!
Daar vind je vrijwel alle antwoorden op de veelgestelde vragen van de laatste tijd.
m.v.g. justice man
Maar er zijn nog ca. 15 andere verweermogelijkheden.
Misschien raadzaam om eens te kijken bij het onderwerp: info avond aandelenlease Limburg (25-02-2005) enorm succes!
Daar vind je vrijwel alle antwoorden op de veelgestelde vragen van de laatste tijd.
m.v.g. justice man