Voor degen die melden dat ze niets horen. Ik heb een brief ontvangen. Mijn zaak komt in oktober voor. Ik ben geen eegaleaser, maar ik ken iemand die ook een brief ontvangen heeft en eind augustus naar Amsterdam moet. Wel een eegaleaser.
Wij hebben ons al lang geleden gemeld bij leaseproces. Gaat op volgorde van inschrijving volgens mij. Logisch toch. Dus geduld. Ze zitten dus niet stil zoals men hier beweert.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brief van leaseproces ontvangen
Re: brief van leaseproces ontvangen
Dat klopt helemaal. Er zitten op dit forum namelijk PALjassen die er belang bij hebben om andere mensen zwart te maken of te bedreigen.
Ijs,
da's mooi om te horen. Kun je aangeven wanneer je ongeveer bij Leaseproces bent geweest.
Alvast bedankt!
da's mooi om te horen. Kun je aangeven wanneer je ongeveer bij Leaseproces bent geweest.
Alvast bedankt!
-
c o ñ o : volgens het Spaans-Nederlands woordenboek van prof. dr. S.A. Vosters (Aula, 7e druk) is dit een vrouwelijk schaamdeel. Een met grote zelfkennis gekozen alias want deze forum-coño bazelt als een lamme muts.
Procesvoerder dat is geheel juist wat je stelt, had ik hem ook gezegd,
maar ja net zo eigenwijs als die leasebanken hier in Nederland, het land
van de normen en waarden.
b17
maar ja net zo eigenwijs als die leasebanken hier in Nederland, het land
van de normen en waarden.
b17
Het klinkt als een "verloren droog sneetje" dat vrouwtje
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=59927
En dat mag en kan maar beledigen
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=59927
En dat mag en kan maar beledigen
Iedereen weet dat procesvoerder iets tegen vrouwlijke schaamdelen heeft en dat hij zich liever bezig houdt met harige achterwerken.Procesvoerder
Geplaatst op 04 Aug 2008 18:46 door Procesvoerder
c o ñ o : volgens het Spaans-Nederlands woordenboek van prof. dr. S.A. Vosters (Aula, 7e druk) is dit een vrouwelijk schaamdeel. Een met grote zelfkennis gekozen alias want deze forum-coño bazelt als een lamme muts.