LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Champagne van DEXIA (B.)

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Brabander

Champagne van DEXIA (B.)

Ongelezen bericht door Brabander »

Dexia Bank lanceert een nieuwe imagocampagne, die de communicatiestrategie van de bank kadert binnen de nieuwe positionering van de Groep.

Eind november ging de Europese reclamecampagne van de Groep Dexia van start: met als centraal uitgangspunt: "Tijd nemen om te bouwen" (zie www.dexia.com).

Begin december laat Dexia Bank zijn nieuwe imagocampagne daar naadloos op aansluiten: "Een goede relatie groeit met de tijd ". Dexia Bank wil een langetermijnrelatie (in goede en slechte tijden) met de cliënt uitbouwen, om op termijn te resulteren in een win-win situatie waar beide partijen beter van worden. Op een eigentijdse, flexibele en alerte manier wil de bank haar cliënten volgen in elke fase van hun leven zodat ze geen trouw moeten zweren, maar altijd opnieuw een reden krijgen om graag cliënt te blijven. Aan de spot wordt een 10 seconden billboardje gelinkt dat de produktcampagne van de maand december aankondigt:

In december dankt Dexia Bank zijn klanten die 5000 euro beleggen, met een gratis fles champagne.

Misschien dat wij ook allemaal een fles krijgen want we hebben toch zeker allemaal meer dan 5.000 Euro bij DEXIA in het laatje gebracht.

ad snoeren

Re: Champagne van DEXIA (B.)

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik wil van dexia niets, maar dan ook helemaal niets meer onvangen, dan mij eigen geld.
En dan mag die bank in een grote paddestoel verdampen.
Zodat die naam alleen nog maar in het verleden bestaat.
Iemand die daarna in mijn huis nog ooit die naam durft te noemen.
Staat meteen op straat.

Brabander

Re: Champagne van DEXIA (B.)

Ongelezen bericht door Brabander »

Goed zo Ad !!!!!!!!!!

Zo denk ik er ook over dan kom ik misschien ooit nog eens van het Dexia-syndroom af.

Gesloten