| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] collectieve procedure
Re: collectieve procedure
Hoi Yvonne,
Bosman te velp voert de procedure namens Beursklacht inzake vliegwiel.
Kosten voor een individuele procedure bij Bosman is 1500 euro t/m 1e aanleg.
Eenzelfde procedure met eenzelfde advocaat maar dan via Beursklacht á €200,-
zie deze link http://www.pay-back.nl/page_display.asp?pid=30
of bezoek www.beursklacht.nl
Kosten overzicht gerechtelijke procedures zijn te vinden op http://www.pay-back.nl/advocaatkosten/a ... matrix.htm
Mvg,
Pieter
Bosman te velp voert de procedure namens Beursklacht inzake vliegwiel.
Kosten voor een individuele procedure bij Bosman is 1500 euro t/m 1e aanleg.
Eenzelfde procedure met eenzelfde advocaat maar dan via Beursklacht á €200,-
zie deze link http://www.pay-back.nl/page_display.asp?pid=30
of bezoek www.beursklacht.nl
Kosten overzicht gerechtelijke procedures zijn te vinden op http://www.pay-back.nl/advocaatkosten/a ... matrix.htm
Mvg,
Pieter
Hallo,
Ik word duizelig van die bedragen.
Mijn broer moet maar eens naar de gemeente gaan om misschien voor toevoeging in aanmerking te komen
Hij is vrijgezel en werkt op een fabriek heeft geen geld voor een dure advokaat.
groetjes yvonne
Ik word duizelig van die bedragen.
Mijn broer moet maar eens naar de gemeente gaan om misschien voor toevoeging in aanmerking te komen
Hij is vrijgezel en werkt op een fabriek heeft geen geld voor een dure advokaat.
groetjes yvonne
Beste Yvonne,
Hoe je een toevoegings aanvraag indient is na te lezen op www.rvr.org
Mocht je broer niet in aanmerking komen voor toevoeging en of een hogere bijdragen als €200,- moeten betalen dan is procerderen via beursklacht eengoed alternatief.
Aanstaande zaterdagmiddag wordt er een informatie middag te Bavel gehouden. Dhr mr Bosman is ook aanwezig. Jij of je broer kunt hem dan direct je vragen stellen. scheelt weer een mailtje
De dagen en tijden voor de informatie middag zijn te vinden op; http://www.pay-back.nl/forum/forum_posts.asp?TID=145
Mvg,
Pieter
Hoe je een toevoegings aanvraag indient is na te lezen op www.rvr.org
Mocht je broer niet in aanmerking komen voor toevoeging en of een hogere bijdragen als €200,- moeten betalen dan is procerderen via beursklacht eengoed alternatief.
Aanstaande zaterdagmiddag wordt er een informatie middag te Bavel gehouden. Dhr mr Bosman is ook aanwezig. Jij of je broer kunt hem dan direct je vragen stellen. scheelt weer een mailtje
De dagen en tijden voor de informatie middag zijn te vinden op; http://www.pay-back.nl/forum/forum_posts.asp?TID=145
Mvg,
Pieter
Hallo Yvonne,
Ik kan me voorstellen dat het je duizelt na al die onzin van Pieter.
Hij kan zich betrer bezig houden met het aanmaken van hotmailadressen en leugens vertelen over PAL.
Yvonne, we hebben al vaker contact gehad, wil je iets weten, mail of bel me en trek je niet te veel aan van sommige figuren op dit forum.
Je krijgt er alleen maar hoofdpijn van en je weet nog niet waar je aan toe bent.
Groeten,
Piet
Ik kan me voorstellen dat het je duizelt na al die onzin van Pieter.
Hij kan zich betrer bezig houden met het aanmaken van hotmailadressen en leugens vertelen over PAL.
Yvonne, we hebben al vaker contact gehad, wil je iets weten, mail of bel me en trek je niet te veel aan van sommige figuren op dit forum.
Je krijgt er alleen maar hoofdpijn van en je weet nog niet waar je aan toe bent.
Groeten,
Piet
Beetje triest dat ene Yvonne de dupe dreigt te worden van die onsmakelijke vete tussen PAL en PayBack.
Bij PayBack heb ik een beetje het gevoel, dat ze in mijn baard pissen en zeggen dat het regent.
Bij PAL heb ik een wat beter gevoel, hoewel ik het op sommige punten absoluut niet met ze eens kan zijn, komt bij die club in ieder geval wel naar voren dat ze er zijn voor de gedupeerden.
Maar beiden zouden hun vete ergens anders moeten uitvechten, want dit begint een beetje te genant voor woorden te worden.
Vrgr,
Idaho
Bij PayBack heb ik een beetje het gevoel, dat ze in mijn baard pissen en zeggen dat het regent.
Bij PAL heb ik een wat beter gevoel, hoewel ik het op sommige punten absoluut niet met ze eens kan zijn, komt bij die club in ieder geval wel naar voren dat ze er zijn voor de gedupeerden.
Maar beiden zouden hun vete ergens anders moeten uitvechten, want dit begint een beetje te genant voor woorden te worden.
Vrgr,
Idaho
Hallo,
Ik ben al vaker prima door Piet geholpen,maar ik dacht die zal het nu zo druk hebben met de demonstratie dat ik het forum eens raadpleeg.
Inmiddels toch maar Piet gemaild omdat het inderdaad verwarrend wordt voor een leek.
Heb meteen een duidelijk antwoord terug gehad.
Dank Piet.
groetjes yvonne
Ik ben al vaker prima door Piet geholpen,maar ik dacht die zal het nu zo druk hebben met de demonstratie dat ik het forum eens raadpleeg.
Inmiddels toch maar Piet gemaild omdat het inderdaad verwarrend wordt voor een leek.
Heb meteen een duidelijk antwoord terug gehad.
Dank Piet.
groetjes yvonne
Idaho, gewoon laten gaan ze breken dingen af en bouwen weer verder met dezelfde stenen op los zand.""ze beschouwen kwaliteit als kwantiteit en later is dit weer kwaliteit""
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
Idaho,
Je hebt helemaal gelijk en er wordt aan gewerkt.
Meer kan ik er even niet over zeggen.
Gelukkig heb ik in de afgelopen jaren al vaker met Yvonne contact gehad en net nog via e-mail dus dat komt wel goed.
Groeten,
Piet
Je hebt helemaal gelijk en er wordt aan gewerkt.
Meer kan ik er even niet over zeggen.
Gelukkig heb ik in de afgelopen jaren al vaker met Yvonne contact gehad en net nog via e-mail dus dat komt wel goed.
Groeten,
Piet
Beste Piet en Pieter,
laat dit svp stoppen (zie eedere berichten). Wat er de laatste tijd (óók door júllie) op dit forum gebeurd hoort niet.
Dat geruzie hoort hier niet thuis, doe het desnoods achter de schermen.
Als je het niet met de ander eens bent probeer dan op een fatsoenlijke manier te reageren. Dit loopt langzaamaan de spuigaten uit.
Hierdoor wordt het voor mij moeilijker om jullie serieus te nemen. En denk eens na wat nieuwkomers er wel niet van zullen denken. Die kennen de voorgeschiedenis niet. Dat doet onze zaak alleen maar slecht.
Probeer nu eens een keer tot elkaar te komen of anders elkaar te ontwijken. Dit kan zo toch niet eeuwig door gaan? En laten jullie je ook niet ophitsen door andere raddraaiers. Een aantal lieden blijken prima in staat om jullie iedere keer weer uit de tent te lokken.
Júllie zullen er een keer een punt achter moeten zetten anders vrees ik dat het op een andere en veel slechtere manier zal aflopen. Uiteindelijk zullen de gedupeerde het vertrouwen verliezen en jullie de rug toe keren. En dat is voor iedereen het aller slechtste wat er kan gebeuren. Daar is alleen Dexia maar blij mee. Die raakt zo 2 grote bedreigingen kwijt.
Laat het svp niet zo ver komen.
Groeten Hans A
laat dit svp stoppen (zie eedere berichten). Wat er de laatste tijd (óók door júllie) op dit forum gebeurd hoort niet.
Dat geruzie hoort hier niet thuis, doe het desnoods achter de schermen.
Als je het niet met de ander eens bent probeer dan op een fatsoenlijke manier te reageren. Dit loopt langzaamaan de spuigaten uit.
Hierdoor wordt het voor mij moeilijker om jullie serieus te nemen. En denk eens na wat nieuwkomers er wel niet van zullen denken. Die kennen de voorgeschiedenis niet. Dat doet onze zaak alleen maar slecht.
Probeer nu eens een keer tot elkaar te komen of anders elkaar te ontwijken. Dit kan zo toch niet eeuwig door gaan? En laten jullie je ook niet ophitsen door andere raddraaiers. Een aantal lieden blijken prima in staat om jullie iedere keer weer uit de tent te lokken.
Júllie zullen er een keer een punt achter moeten zetten anders vrees ik dat het op een andere en veel slechtere manier zal aflopen. Uiteindelijk zullen de gedupeerde het vertrouwen verliezen en jullie de rug toe keren. En dat is voor iedereen het aller slechtste wat er kan gebeuren. Daar is alleen Dexia maar blij mee. Die raakt zo 2 grote bedreigingen kwijt.
Laat het svp niet zo ver komen.
Groeten Hans A
thats an order

Gaan we toch Europees doen Kor? 
Tja Hans A,
Zo ongeveer heb ik het ook al eens geprobeerd!
Mijn idee was; áls je niet kunt samen werken [en dat kan niet] werk dan naast elkaar!
Ieder heeft zijn kwaliteiten al zullen die verschillend zijn!
Beste Piet en Pieter,
Gebruik jullie energie om ''de Banken te bewerken'', niet elkaar!
Probeer het Respect dat ieder voor zich heeft verdient niet te loor te laten gaan!
Elkaar negeren [dat is moeilijk] lijkt mij het beste!
Dat de 'verstandigste' moge winnen!!!
Zo ongeveer heb ik het ook al eens geprobeerd!
Mijn idee was; áls je niet kunt samen werken [en dat kan niet] werk dan naast elkaar!
Ieder heeft zijn kwaliteiten al zullen die verschillend zijn!
Beste Piet en Pieter,
Gebruik jullie energie om ''de Banken te bewerken'', niet elkaar!
Probeer het Respect dat ieder voor zich heeft verdient niet te loor te laten gaan!
Elkaar negeren [dat is moeilijk] lijkt mij het beste!
Dat de 'verstandigste' moge winnen!!!
Rot op JD Pluutje je hebt groot gelijk....... KAPPEN NU.......
no fear
no fear
Ik ben een nieuweling.
Wat een misselijke figuren zitten op het forum. Ongelooflijk dat zij er niet uit worden gegooid.
Waar gaat dit over?????????????????????
Persoonlijke vete's?????????????????????
Uitermate Teleurstellend.
Ik heb mij aangesloten bij PAL en PAY-Back.
Volgens mij in een wespennest.
Wat een misselijke figuren zitten op het forum. Ongelooflijk dat zij er niet uit worden gegooid.
Waar gaat dit over?????????????????????
Persoonlijke vete's?????????????????????
Uitermate Teleurstellend.
Ik heb mij aangesloten bij PAL en PAY-Back.
Volgens mij in een wespennest.