Als Lemstra(SLV)niets over de vergunningen en aankoopbewijzen heeft gezegd tegen de commissie Oosting ,dan is Lemstra nalatig geweest en
dus schuldig aan wanprestatie.Heeft Lemstra de commissie O. hier wel op geattendeerd,dan is de commissie nalatig geweest.Talloze keren dat Oosting in het journaal verscheen ,had hij dit kunnen mededelen.Gezien dat de commissie handelde onder Zalm,heeft Zalm dus besloten om dit niet kenbaar te maken en de gedupeerden dom te houden.Ik weet zeker dat Oosting en Sorgdrager wel degelijk op de hoogte waren van de aankoopbewijzen en vergunningen.het heeft verschillende keren in de3 dagbladen gestaan en de gedupeerden hebben talloze brieven naar Oosting verzonden.Ik denk dat zij beiden moesten zwijgen over deze kwestie.
Ik zou als ik Payback was,Sorgdrager en Oosting laten dagvaarden in de rechtszaak tegen de SLV.Speel de SLV en de commissie O. in de rechtszaal tegen mekaar uit en er komt vanzelf een schuldige uitrollen.Ik denk niet dat Sorgdrager en Oosting hier Zalm zullen verraden,anders draaien zij zichzelf ook de nek om.Zij zullen Lemstra(SLV) als zondebok gebruiken.
Zalm heeft gedoogd dat Dexia zonder vergunningen en zonder aankoopbewijzen handelde,zodat zijn vrienden bij Aegon Legio lease konden verkopen aan Dexia.Nu is het allemaal verkeerd gelopen en zit Zalm diep in de stront.Dit is de reden waarom het zo belangrijk is voor Zalm om die Duisenbergregeling erdoor te krijgen.Want op deze manier hoopt Zalm dat er niet verder gewroet zal worden in de aandelenlease-affaire en zo de zaak zo vlug mogelijk gesloten kan worden.Want Zalm
heeft niet alleen zichzelf in de nesten gewerkt maar ook DNB,AFM Euronext,Commissie O.,duisenberg etc.deze mensen hebben allemaal moeten zwijgen of staan liegen voor Zalm.
ik denk dat de Belgische minister van financiën tegen Zalm heeft gezegd;"Laat jij Dexia kapot maken door de Ned. rechters,dan zal ik een schadeclaim indienen bij het Europese hof vanwege jouw gedoogd beleid".Zo je ziet dat Zalm aan alle kanten schaak stond en dat de SLV als laatste Zalm schaakmat kon zetten.Alleen heeft de SLV Zalm zijn nek gespaard door akkoord te gaan met de Duisenbergregeling!
Zalm zei in het programma Buitenhof 9 okt .j.l. ,dat hij na zijn politieke carrière misschien pres.dir van DNB wil worden.God help us all.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Commissie Oosting (2)
Commissie Oosting (2)
Laatst gewijzigd door dejongh1 op 16 okt 2005 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Commissie Oosting (2)
ex- min. Sorgdrager en A. Doctors van Leeuwen, zijn dat niet de beste maatjes?Ik weet zeker dat Oosting en Sorgdrager wel degelijk op de hoogte waren van de aankoopbewijzen en vergunningen.
Of is dit een vergissing!
T
Ik lees nergens in het AFM-rapport dat de AFM langs Dexia's bewaarbedrijf is geweest om te kijken of de aandelen echt zijn aangekocht.Er staat ook nergens in het AFM rapport wie dit bewaarbedrijf is.Hoe kan de AFM iets controleren als zij nooit het bewijs hiervoor heeft gezien?De lease-aandelen lagen volgens Dexia bij een bewaarbedrijf.
Tros radar en de Erasmus universiteit hadden enorm veel moeite
met de aandelenkoersen die Dexia bij de gedupeerden in rekening bracht.Zij hadden er geen moeite mee dat Dexia nooit één aandeel
bij Euronext heeft gekocht?
met de aandelenkoersen die Dexia bij de gedupeerden in rekening bracht.Zij hadden er geen moeite mee dat Dexia nooit één aandeel
bij Euronext heeft gekocht?