LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Commissie Oosting

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1

Commissie Oosting

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Als bv. mr.Spong met een rechtszaak begint,zal hij allereerst kijken
of de rechtelijke procedure juist is.Is de procedure van de officier van jusitie niet juist dan is er grote kans dat de zaak geseponeerd wordt.
Hetzelfde geldt voor de leasecontracten.Zijn deze contracten niet koosjer,dan blijft er van de zaak niets heel en worden de leasecontracten nietig verklaard door de rechter.Dus waarom hebben Oosting en Sorgdrager eerst de aankoopbewijzen en vergunningen niet
gecontroleerd?En waar was Lemstra(SLV)?Hij zal toch wel gesproken hebben met de commissie over de aankoopbewijzen en vergunningen?
Oud minister van justitie Sorgdrager heeft toendertijd gezwegen over de aankoopbewijzen en vergunningen en zij zit nu in de Raad van State.Wie zegt dat misdaad niet loont?Ik vrrag me af wat Oosting heeft
gkregen voor zijn zwijgen?Ik denk dat zij beiden gestopt zijn met de
commissie,omdat zij geen zin hadden om nog langer komedie te spelen voor Zalm.
Waarom wilde Lemstra zo vlug mogelijk schikken met oosting en later met Duisenberg?Hij had alle kaarten in handen.
Als de vergunningen juist waren en Dexia had de aankoopbewijzen kunnen tonen,dan waren ze nooit met één of andere schikking akkoord gegaan.In het begin toen Dexia nog sterk stond wilde ze niks van een schikking weten.Alleen omdat de boel niet deugt is dexia bereidt om tot een schikking te komen.Maar als de boel niet deugt ,waarom zouden wij,gedupeerden, dan wel voor een schikking gaan?Wij willen het volle pond van Dexia.
Laatst gewijzigd door dejongh1 op 08 okt 2005 12:26, 5 keer totaal gewijzigd.

Kor B

Re: Commissie Oosting

Ongelezen bericht door Kor B »

Dus waarom hebben Oosting en Sorgdrager eerst de aankoopbewijzen en vergunningen niet
gecontroleerd?

Te weinig personeel !!

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Of, omdat ze helemaal niet wisten waar ze over praten. dus niet zijn ingewijd in de verzekeringswereld. dus geen insiders.
Als je de receptuur niet kent kun je nooit een product tot stand brengen.

Of, omdat ze wisten dat het niet koosjer was , en zijn er met een grote boog omheen gelopen.

Of, het was hun opdracht niet. om alles tot de bodem uit te zoeken, en was het een deelopdracht waar deze 2 zaken buiten vielen.
Dus waarom hebben Oosting en Sorgdrager eerst de aankoopbewijzen en vergunningen niet gecontroleerd?

men zou kunnen weten waaruit die bestonden. en weten dat ze niet correct waren.

Door iets niet aan te raken , raak je er ook niet mee besmet.

Janny

JH

Ongelezen bericht door JH »

Hoe was de opdracht voor de Commissie Oosting geformuleerd ?? Daar gaat het om. :roll:

Kor B

Ongelezen bericht door Kor B »

We zijn een heel eind gekomen, maar uiteindelijk telt het resultaat, en dat is dat we niet tot een schikking zijn gekomen tussen de aanbieders van aandelenleaseproducten en gedupeerde beleggers." Zo gaf Marten Oosting, voorzitter van de negen maanden geleden door minister Zalm (Financiën) ingestelde Commissie Geschillen Aandelenlease, gisteren zijn bemiddelingsopdracht terug aan de bewindsman.
Duidelijke taal !!

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

precies.

Het opdracht contract zullen wij wel niet onder ogen krijgen. en zekere de finesses niet.

Janny

aanvulling:

Heeft dhr Oosting de Klepel gevonden, en mocht hij die niet gebruiken?

JH

Ongelezen bericht door JH »

http://www.leaseleed.nl/artikelen/tel180604.php

http://www.commissiegeschillenaandelenlease.nl/
Doel van de commissie was om op een efficiënte wijze een oplossing te vinden voor geschillen die voortkomen uit de verkoop van aandelenleaseproducten in de jaren 1995 tot en met 2002. Geprobeerd is om mogelijk een omvangrijk aantal jarenlang slepende rechtszaken te voorkomen.
Laatst gewijzigd door JH op 08 okt 2005 12:41, 2 keer totaal gewijzigd.

dejongh1

Ik denk dat Sorgdrager de klepel heeft gevonden.Maar als ze haar mond wist te houden hierover zou zij in ruil hier voor in de Raad van state komen!

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Mijnheer de Jongh1,

Ik zocht het ook in de details! Maar concludeer thans, na veel spitten en dolen in dit onderwerp: in de strijd om macht en "geld" is alles geoorloofd.
Ga maar na, wat U wilt: nep product, geen controle, rijkelijk gesold van Dexia tot en met, de hevige buikkrampen van het gerecht, het verraad van de Stichtingen, St. Zalm, de schikkingen zonder dat er schulden zijn, AFM, DSI etc...etc...etc....alles is geoorloofd, een kwestie van macht en lock-out van de rest........Simpel Mijnheer De Jongh..........
Of de details belangrijk zijn? Zeer zeker, immers de totale beeldvorming van de zwendel moet juist uit de som der details blijken!
Laatst gewijzigd door Willems op 08 okt 2005 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.

dejongh1

Beste Wlillems,
The democracy in Holland is a F u cking joke.Zij hebben het in Den Haag
over normen en waarden die ze het volk opleggen.Zelf hanteren ze geen normen en waarden.

dejongh1

Beste Willems,
The democracy in Holland is a F u cking joke.Zij hebben het in Den Haag
over normen en waarden die ze het volk opleggen.Zelf hanteren ze geen normen en waarden.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Misschien dat beide heren eens een tijdje in bv. Iran, Irak, of Noord-Korea willen wonen, misschien dat jullie dan de verworven vrijheden weer eens wat beter leren waarderen.

Willems

Dus Mijnheer deJongh1........je bedoelt alles is geoorloofd en dat is wat ik ook beweer. Nu hoor ik, zo juist dat Ditric h van D66 zou zijn betrapt met een vent in zijn bed! God bewaart Nederland deJongh1......ik wil nu voorzichtig zijn het zal wel ook geoorloofd zijn ik hoop van harte dat het geen tekenen van decadentie zijn, want het draait echt niet lekker, lijkt veel op samenloop der omstandigheden!

Idaho

Ja prachtig land nietwaar Willems, zelfs jij mag hier je teksten verkondigen.

Ik moet daar wel bij vermelden dat ik het daar niet mee eens ben en ik graag de regels in dit land wat dat betreft iets aangescherpt zou willen zien.

Willems

Daar komt de "aap" weer uit de mouw. Indien je dealt in Iran, Irak, of N.Korea en je moet voor je leven gaan lopen, allicht kan je erover praten.
Wat dat betreft is W.Europa niets beter, verworven vrijheden zijn afhankelijk van de "pakkans" niet alleen in Iran Irak of N.Korea! Democratie is maar een ideaal, als puntje bij paaltje komt, en dat gebeurt dikwijls, is binnen de democratie "alles geoorloofd". ook zwendel met aandelen om onschuldige
eenvoudige spaarders te dwingen tot inleveren van alles wat zij bezitten.

Als je ziet wat voor reactie ik ontvang voor mijn zienswijze in dit aandelenlease problematiek, dan geloof ik dat het bemoedigend is om voor mijn parochie te blijven preken. Echter indien ik zie, en vooral met
elitaire zekerheid wat jij neerzet en de intenties en obsessies, die er achter schuil gaan, is er maar één conclusie, pure rubbish mess. Het pijnlijk is, om te zien dat jij geenszins ervan bewust is en ook nooit zal worden door jouw zelfverzekerde oogkleppen. Heb je een vrouw vraag graag haar mening!
Omdat wanneer men de boel gaat aanscherpen, onbezonnen mensen zoals jij die anderen vals beschuldigen en voorheen lafhartig, onder vele valse namen, toeslaan, jij zal als eerste geliquideerd worden en dit voor altijd. In de zaak Claudia Melchers zijn geen Antillianen betrokken maar uitsluitend Surinamers ok!
Laatst gewijzigd door Willems op 08 okt 2005 13:28, 3 keer totaal gewijzigd.

Idaho

Tja Willems, uit jouw woorden kan ik opmaken dat je het zo slecht nog niet vind in die landen, misschien een vakantie dan? Vergeet dan vooral niet je crucifix om te hangen, om vervolgens van een heerlijk pintje te genieten op een willekeurig terrasje.

En vergeet vooral het volgende niet;
Wat neemt een Belg mee als hij op vakantie gaat? Een papieren onderbroek en een gum.
Laatst gewijzigd door Idaho op 08 okt 2005 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.

dejongh1

Payback en/of PAL moeten de bestuurders van de stichtingen hoofdelijk aansprakelijk stellen voor deze wanprestatie en bedrog.geen compromissen meer!TAKE THIS SCUM TO THE CLEANERS.Pluk ze kaal.
Daarna kunnen ze regelrecht door naar de bijstand.

Idaho

Doe het zelf zou ik zeggen, neem eens initiatief ipv te vloeken en te tieren.

dejongh1

Idaho,
de gedupeerden hebben nog maar heel weinig vertrouwen in de stichtingen dus een nieuwe stichting beginnen heeft geen zin.

Willems

Laten wij nu ernstig zijn: "vergeet niet je crucifix om te hangen om vervolgens van een heerlijk pintje te genieten op een willekeurig terrasje."
Ik drink of rook niet, ik wens verder niet op deze onzin in te gaan, vraag aan jouw vrouw, wat zij hierover denkt. Ik hoop niet dat het op een zielepoot zal uitlopen!
Een papieren onderbroek en een gum! Nou ja goed.......wordt erger...pure obsessie man!!!

Vloeken en tieren past bij onnodige persoonlijke beledigingen bij gebrek aan fatsoen, eerst onder vele namen als een lafaard en nu om over de rug van anderen om geestig te zijn, bij gebrek aan volwassenheid!
Laatst gewijzigd door Willems op 08 okt 2005 13:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten