Weleens in het verleden deze film gezien met Mel Gibson? Hij zoekt overal samenzweringen achter. Lijkt allemaal vreselijk vergezocht. Uiteindelijk blijkt hij toch ergens de spijker op de kop geslagen te hebben. Met alle gevolgen vandien.
Heel lang maakt Willems (a la mel Gibson) op dit forum zijn theorieen kenbaar. Daar werd vaak gekscherend over gedaan en het leek allemaal vergezocht. Wel, met de tijd lijken zijn uitspraken steeds minder fantastisch. Sterker nog, wellicht spelen hier beerput affaires waar wij nog niets eens benul van hebben!
Het vertrouwen in de banken is zoek. Nu is het de politiek die haar ware gezicht gezicht laat zien. En straks maar klagen dat er zo weinig mensen naar de stembus gaan!
We zijn onze centen kwijt en het vertrouwen in de medemens.De strijd is nog lang niet gestreden en het einde niet in zicht.
Jan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Conspiracy Theory
Re: Conspiracy Theory
Jullie zijn echt niet lekker allemaal, beetje lopen procederen enzo.
Laat ik eens lekker geld gaan verdienen met het investeren in aandelen, ow wacht, de aandelen verliezen waarde, heej, wacht eens even, dat was de bedoeling niet, nu lijd ik verlies, dan klaag ik dexia maar even aan om mijn verlies terug te krijgen. WAT een onzin allemaal zeg, dat is nou eenmaal het RISICO als je in aandelen handelt, en daar krijg je ook voor betaald, hoe groter het risico, hoe groter de mogelijke opbrengst (of verlies).
Laat ik eens lekker geld gaan verdienen met het investeren in aandelen, ow wacht, de aandelen verliezen waarde, heej, wacht eens even, dat was de bedoeling niet, nu lijd ik verlies, dan klaag ik dexia maar even aan om mijn verlies terug te krijgen. WAT een onzin allemaal zeg, dat is nou eenmaal het RISICO als je in aandelen handelt, en daar krijg je ook voor betaald, hoe groter het risico, hoe groter de mogelijke opbrengst (of verlies).
******** Stephanm, ****** zo als jij die er niets van snappen hebben hier niets te zoeken.
Als je in aandelen handelt moet je zeker verliezen kunnen incasseren. Bij de gedupeerden was daar echter geen sprake van. Velen hadden niet door dat zij geld leenden omdat de lease-vuiligheid hen door de strot werd geduwd als "spaarcontract". Je kunt zoiets "dom" of "naïef" noemen, maar zeker geen "handelen in aandelen". Zeker niet nu er sprake is van vooropgezette misleiding bij de verkoop van die troep zonder de wettelijk vereiste mogelijkheid om vervroegd en zonder boetebeding te kunnen uitstappen.
Dus... met andere woorden, bedoel je "zwendel" Impact??
Precies, Willems. Zwendel van begin tot eind. Onder het goedkeurend oog van onze nationale lachebek Zalm.
Stephanm,
Als je pech hebt kan zijn het dat jij indirect ook nog schade ondervind van deze ''grootste [lease] zwendel'' aller tijden! Dus denk even goed na voordat je van alles gaat beweren.
Reken maar dat we de beerput openleggen! En als dat gebeurd is het hek van de dam, zeker weten.
Zou leuk zij als ze alles met een vette rente moeten terugbetalen.
Als je pech hebt kan zijn het dat jij indirect ook nog schade ondervind van deze ''grootste [lease] zwendel'' aller tijden! Dus denk even goed na voordat je van alles gaat beweren.
Reken maar dat we de beerput openleggen! En als dat gebeurd is het hek van de dam, zeker weten.
Zou leuk zij als ze alles met een vette rente moeten terugbetalen.
Laatst gewijzigd door pluutje op 13 mar 2005 13:53, 3 keer totaal gewijzigd.
iets voor de cock of grijpstra?misschien :idea:f i o d