Hoi mensen,
allereerst mijn sympathie voor iedereen die door Dexia genaaid is.
Nu dan mijn vraag:
Ik heb helaas ook zo'n contract met KPN/D1 Telecom enz. afgesloten.
Inmiddels heb ik 'm al 4 jaar en volgens die tussenpersoon kon je 'm na het 3e jaar per jaar opzeggen.
Nu heb ik een brief gestuurd om het contract per einde van dit contractsjaar te beeindigen, maar kreeg een bericht terug dat ik 10 volle jaren moet volmaken.
Iemand enig idee of dit klopt of dat ze me nog een x naaien?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contractduur???
Re: Contractduur???
waarom laat U de overeenkomst niet door desbetreffende tussenpersoon stopzetten.
Hij is daarvoor toch de aangewezen persoon?
Dan kan hij nu voor u zijn beste beentje voorzetten, om nog iets goed te maken.!
Hij is daarvoor toch de aangewezen persoon?
Dan kan hij nu voor u zijn beste beentje voorzetten, om nog iets goed te maken.!
-
Ik_Haat_Dexia
Die tussenpersoon is vast niet meer te achterhalen. Die kwam ff langs om iets aan te smeren. Hij heeft z'n provisie al ontvangen
P.s. "U" is niet nodig hoor, "je" is ruim voldoende...
P.s. "U" is niet nodig hoor, "je" is ruim voldoende...
juist voor die proviesie moet hij nu nog enige werkzaamheden verrichten.
Zijn werk is nog niet af.
Echt waar spreek deze mensen er maar op aan. ze hebben zeker ook verantwoordelijkheid.evenals de verz. maatschappij
Heb je geen adres meer , er staat toch een naam en telnr op de gegevens. Zo kunnen deze mensen tenminste nog iets voor u ten voordele doen.
Zijn werk is nog niet af.
Echt waar spreek deze mensen er maar op aan. ze hebben zeker ook verantwoordelijkheid.evenals de verz. maatschappij
Heb je geen adres meer , er staat toch een naam en telnr op de gegevens. Zo kunnen deze mensen tenminste nog iets voor u ten voordele doen.