Ik heb eens bij Dexibah...een copietje van mijn verlengingscontract proberen op te vragen
Kreeg vervolgens na 4 keer vragen ,4 keer een copie van mijn originele contract ipv het verlengingscontract.
Heb er nog een aantal keren over gebeld ,ze gingen steeds moeilijker doen en uiteindelijk was het helemaal niet meer mogelijk.
herkent iemand dit ????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] copie verlengingscontract
Re: copie verlengingscontract
Marauding,
Heel goed herkenbaar!
Alleen als je alles betaald hebt zijn ze iets toeschietelijker!
Ze denken dan natuurlijk aardig over te komen maar deze ''oude jongen'' heeft het wel gehad met Dexia!
Ze redeneren zo dat als ze na je betaling vriendelijk blijven ze niet zo snel gedagvaard worden!
Neem van mij aan dat ''elk voorstel'' dat ze doen in hun voordeel is.
Trap niet in de volgende klem van deze egocentrische niets ontziende rotbank.
Heel goed herkenbaar!
Alleen als je alles betaald hebt zijn ze iets toeschietelijker!
Ze denken dan natuurlijk aardig over te komen maar deze ''oude jongen'' heeft het wel gehad met Dexia!
Ze redeneren zo dat als ze na je betaling vriendelijk blijven ze niet zo snel gedagvaard worden!
Neem van mij aan dat ''elk voorstel'' dat ze doen in hun voordeel is.
Trap niet in de volgende klem van deze egocentrische niets ontziende rotbank.
-
Beste mede- gedupeerde,
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
m.v.g. justice man
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
m.v.g. justice man
-
Justi, het is geen romanveel leesplezier en succes toegewenst!
Denk aan je schoenen
Lfs Ad
Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar