dexia aanbod is echt belachelijk.
Ik heb 3 wanproducten van de dexia honden.
1 winstverdriedubbelaar, afgesloten in juni 1999 en verlengd in 2002 en gestopt met betalen in februari 2004.
1 korting kado, (looptijd 10 jaar, maar na 5 jaar kan je stoppen, alleen moet je dan de helft van de resterende maandtermijnen betalen). afgesloten in oktober 2000, gestopt met betalen in februari 2004.
1 winstvertiendubbelaar, afgesloten in september 2005(looptijd 10 jaar) en gestopt met betalen in februari 2004.
De dexia honden hebben alleen de aandelen van de winstvertiendubbelaar verkocht en mij met een fictieverestschuld belaagd van € 3700,00. van de andere twee contracten hebben ze m.i. nog steeds geen aandelen verkocht.
en ze hebben gewacht tot het ddd aanbod, als ze van ieder contract waarvan mensen weigeren te betalen de fictieve aandelen verkopen, kunnen ze de mensen niet meer aan de loptijd van het contract houden.
Hoe verhoudt deze situatie zich tot het dexia aanbod.
Op geen van de contracten staat een handtekening van mijn vrouw. Dexia is door mij in een gezamenlijke actei gedagvaard, maar de volgende zitting is in decemebr 2005.
Nu begin ik te begrijpen waarom de dexia honden de aandelen van de andere contracten nog niet verkocht heeft. M.i. zijn er helemaal geen aandelen en doen ze maar wat.
wie het snapt mag het zeggen, ik ga toch niet voor een cotract met een looptijd van tie jaar, waarvan dexia de fictieve aandelen verkocht heeft, de nog resterende maandtermijnnen betalen.
wat een idioterie dit aanbod.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DDDaanbod(Duisenberg, Dirk,Dexia)
DDDaanbod(Duisenberg, Dirk,Dexia)
Laatst gewijzigd door rust op 30 apr 2005 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: DDDaanbod(Duisenberg, Dirk,Dexia)
weer wordt alleen dexia er beter van.
Het voorstel is beter dan geen voorstel.
Doorgaan met rechtzaken kan nog zeker 5 jaar gaan duren met de kans dat er geen enkele vergoeding meer uitkomt.
Mensen moeten dit zich wel realiseren ipv als een kip zonder kop achte pay-back of PAL aanlopen.
Doorgaan met rechtzaken kan nog zeker 5 jaar gaan duren met de kans dat er geen enkele vergoeding meer uitkomt.
Mensen moeten dit zich wel realiseren ipv als een kip zonder kop achte pay-back of PAL aanlopen.
-
Jules Degrelle, wat verwacht je nu van Peter R. de Vries. Denk je nu
echt dat hij de verlosser is. Het zal wel weer een hype zijn waar een
aantal mensen zich op blind staren, net zoals van Buitenem van trans-
parant. Het zijn allemaal zakkenvullers die op een voor hun uitstekend
moment zich profileren ten koste van de zwevende kiezers.
echt dat hij de verlosser is. Het zal wel weer een hype zijn waar een
aantal mensen zich op blind staren, net zoals van Buitenem van trans-
parant. Het zijn allemaal zakkenvullers die op een voor hun uitstekend
moment zich profileren ten koste van de zwevende kiezers.
-
beste rust, het een grote poppekast en wij zijn de hoofdrolspelers, tenminste als we dit blijven pikken van die schoften. de regeling heeft mij alleen maar kwader gemaakt. het is een grote corrupte pestbende.
lucas
lucas