LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia gaat geen rechtszaken voeren

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
capellenaar

Dexia gaat geen rechtszaken voeren

Ongelezen bericht door capellenaar »

Mooi bericht net op tv. Geen rechtszaken om je geld terug te krijgen. Binnen 10 dagen een brief met een oplossing. Vraag me alleen af wat ze doen met hen die al aan het procederen zijn...................

Janny

Re: Dexia gaat geen rechtszaken voeren

Ongelezen bericht door Janny »

ja zal bedoelen wat wij met Dexia doen :lol:
Ik heb gedagvaard!!!!!!!!, Dexia kan dus hierin ,in onze zaak niets stopzetten. Dat kan alleen ik. en dat gebeurt dus op mijn verzoek. Ik zet mijn rechtzaak alleen stop als Dexia volledige genoegdoening geeft..
We willen rente .
janny

jeroenEUR

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Ja, maar Janny wat als je mag kiezen tussen de volgende opties:

1. Directe afhandeling + betaling, maar geen vergoeding van de wettelijke rente.

2. Toch gaan procederen voor de rente en pas over 1 jaar een uitspraak (en het geld!) hebben.

Dan kiezen veel mensen denk ik toch voor de eerste optie. En geef ze eens ongelijk, dit gesodemieter duurt nu al jaren!

Procesvoerder

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Janny, als je een goede advocaat hebt, heeft die vast en zeker ook betaling door Dexia van de wettelijke rente in zijn eis(en) opgenomen. Tikt behoorlijk aan, zoals ikzelf tot mijn genoegen heb ondervonden. Daar kan geen spaarbank tegenop! :lol:

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Ik heb een perfecte advocaat, hij zal me zeker nu niet in de steek laten.In mijn eis staat inderdaad een fatsoenlijke rentevergoeding, en de BKR verwijderen, met boetebeding.Mag wel even wachten die verwijdering, :lol: :lol: en moet ik een jaar wachten, doe ik voor dat bedrag met plezier.maar!. zo als de rechtzaak nu loopt, vier ik in de herfst feest(liefst eerder.) En wil Dexia eventueel een beslissing zonder de rechterlijke uitspraak? ik ben de beroerste niet :wink: ik vraag alleen maar een vergoeding voor de advocaatkosten extra. plus de eis in de dagvaarding verwoord.
Nee, ik ben een tevreden mens. Een ronde dansje heb ik al gemaakt.
en de bloemen geef ik mezelf als het geld is over gemaakt.
Veel plezier mensen, de vreugde is aan onze kant.
janny

Gesloten