LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia kondigt maatregelen aan

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ik_Haat_Dexia

Dexia kondigt maatregelen aan

Ongelezen bericht door Ik_Haat_Dexia »

Janny

Re: Dexia kondigt maatregelen aan

Ongelezen bericht door Janny »

Nee, ik vind het niet leuk.

en waarom niet, welke vreugde en winst beleef ik aan het verlies van dexia,? Immers als het hun slecht gaat, bestaat de mogelijkheid dat zij niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen, verplichtingen die ze nog steeds hebben ten opzichte van de dexia-gedupeerden. Als zij niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen,zal dat altijd nadelig zijn voor de gedupeerden . Dus waar bestaat mijn vreugde uit?

Een zaak heeft altijd twee, soms meerdere kanten.
groet janny

Ik_Haat_Dexia

Ongelezen bericht door Ik_Haat_Dexia »

Grappig, als een klant (lees:gedupeerde) niet meer aan de verplichtingen kan voldoen, word een incassobureau ingeschakeld.
Dus ik vind 't mooi dat het slecht gaat met Dexia.

Misschien krijgen we wel allemaal kantoorartikelen???

Een dexia zaak heeft elke kant behalve als die positief voor ons is. Daar zorgt de overheid wel voor...

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Als wij een schuldige voor ons leaseverlies willen zoeken is dat niet het bedrijf Dexia in zijn totaliteit.
Daar werken veel mensen die part nog deel aan ons verlies hebben.
De schuldigen zijn in de eerste plaats de bedenkers van het aandelen leasen, de banken die die producten verkocht hebben en de tussenpersonen.
Dexia is alleen te verwijten dat ze in het vinden van een oplossing haar zakelijk belang belangrijker vond dan het welzijn van menig gedupeerde.
De daarbij behorende strategie is alleen de top van Dexia aan te rekening.
Daarbij zijn met name D.Bruneel en B.Knuppe bij ons negatief overgekomen als verdedigers van Dexia's beleid.
Als deze mensen zonder bonus op straat zouden komen te staan zou
het een "leuk bericht" om te lezen zijn.
Maar zoals het altijd gaat, de verantwoordelijken aan de top blijven
bij ontslagen zitten of gaan naar huis met een vertrekpremie waar
een ander zijn hele leven voor moet werken.
En verder, er wachten nog een aantal gedupeerden op een uitspraak, dus hoe beter het met Dexia gaat hoe groter de kans dat Dexia minder lang rekt.
Of ze zou er zo slecht voor moeten komen te staan dat men het roer totaal omgooit en met de laatste procederenden een acceptabele deal
sluit om zo snel van alles af te zijn en men zich kan concentreren op de crisisproblemen.
Maar gezien de vasthoudendheid van Dexia vanaf het begin acht ik die kans niet erg groot.

noa2008

Ongelezen bericht door noa2008 »

[/url][/quote][/u][/i][/b]

Zo zie je maar weer hoe het werkt,de gewone burger krijgt straf als hij-zij de boel oplicht,maar de grote bandieten niet,die worden in bescherming genomen.
Ik zie n/l zelden van die bandieten in de bak belanden,ze komen weg met een boete die ze van het gestolen geld betalen.
Dat is nederland met zijn normen en waarden.
Bedankt heeren in DENHAAG,ga zo door.

Noa.

B17

Ongelezen bericht door B17 »

Banken en verzekeraars hebben één ding uit het oog verloren. Het principe van "Klant is koning". En de koning bepaalt HET uiteindelijk. Maar is het misschien niet zo dat de "Koning" zijn "kracht" inmiddels heeft onderschat?
De "Koning" zijn jij en ik als consument, wij bepalen dus wie wel of niet mee mag spelen (democratie)! Dat geld voor politieke machthebbers (stemhokjes) als ook wie wij als consument kiezen om onze centen te laten beheren. Want laten we wel wezen. Als een bank of verzekeraar geen centen meer ontvangt van ons door hetzij beheer of product afname dan gaan ze simpel weg failliet. Mijn inziens kijk bij diverse belangenorganisatie wie wel of niet betrouwbaar is en bepaal ZELF wie wel of geen bestaansrecht verkrijgt. De consument/kiezer is en blijft ten alle tijden koning!

Sailors

Ongelezen bericht door Sailors »

Een hoop banken en verzekeraars zijn in mijn ogen oplichters en graaiers
en dan heb ik het niet over de baliemedewerkers maar de mannen en vrouwen met Armani pakken en Coco Chanel mantelpakjes.

Ik heb geen medelijden met ING, geen medelijden met Dexia, geen medelijden met Aegon en noem ze allemaal maar op. Ga weg bij deze ratten en zoek een betrouwbare bank en verzekeraar.

top 3

Banken
verzekeraars
Maffia

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Helaas maar al te waar!. vanavond Zembla gekeken, wat is de wereld van verzekeraars c.q. banken een zieke wereld, intens ziek, schaamteloos graaiend in een krijtstreepjes pak. er zijn geen woorden meer voor nodig. dit moet ophouden!

Ton

B17

Ongelezen bericht door B17 »

Ik heb het ook gezien Aert001, en ik dat meteen aan Dexia, Aegon, Levob, zo onbetrouwbaar zij zich opstellen en alle soorten van onzin laten uitkramen op het geroofde geld in de portemonaie te houden

Hoe schofterig alles wordt toegelaten ik heb er geen woorden voor

B17

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Het zou meer redelijk zijn indien er binnen onze wetgeving meer mogelijkheden zijn m.b.t. immatriele schade, banken ,verzekeringsmaatschappijen en overheden hoog/ laag, trekken altijd aan het langste eind de slachtoffers van deze onwil zijn altijd degen met de smalste beurs, dat moet anders, dat moet beter,
Financiele reuzen zouden d.m.v. enorme boetes tot de orde geroepen moeten worden ook persoonlijke boetes i.v.m. belemmering rechtsgang.
Toestanden zoals nu met Dexia zouden dan waarschijnlijk binnen een jaar voorbij zijn, nu gaan al deze criminelen maar verder en verder.

Ton

mattie

Ongelezen bericht door mattie »

Ik erger me net als jullie ook groen en geel(ook Zembla gezien)
Maar het is iets wat we lang weten!
Waarom? word er niets aan gedaan?
Wat kunnen we doen?
Ik ben gedupeerde van DSB,die past ook in het lijstje boven de Maffia.
Ook heb ik vaak het machteloze gevoel dat ze hun gang maar kunnen gaan,dat er geen Overheid voor ons is.
Is er dan geen mogelijkheid dat we zelf iets doen? met zn allen er iets tegen doen? waarom gebeurd dat niet?
Groeten Mattie

Sailors

De ratten hebben de langste adem omdat ze de beste advocaten inhuren en een kapitaal achter zich hebben staan om tot het gaatje te kunnen procederen. Al krijg je van elke instantie gelijk, ze betalen gewoon niet maar gaan een gaatje verder. Het slachtoffer is meestal niet zo goed bij kas om alle proceskosten te kunnen betalen. Ook al win je aan het eind, de advocaatkosten kun je zelf dragen EN DAT WETEN DIE RATTEN. Ze hopen gewoon dat je de handdoek in de ring gooit of ondertussen de goedheid hebt dood te gaan.

Het Rijk zal het wordst wezen, de burger heeft ondertussen minder juridische bijstand want dat koste de schatkist gewoon te veel.

MISDAAD LOONT als je als slachtoffer geen lange adem hebt

noa2008

Geachte mede gedupeerden,

Ik ben het met julie eens van die verzekerings bedrijven en banken en (tussenpersonen)
Maar de grootste boos doeners zaten en zitten in DENHAAG.
De normen en waarden meneer,en natuurlijk wouter.b,voorheen ZALM de bandiet,heeft nu even een opleiding van DIRK SCHERINGA gehad hoe je nu de A:B:M om zeep kan helpen.
Dat zijn de mannen die vroom in het kerkje zitten,niet te geloven dat we op deze RATTEN gestemd hebben.
Maar ja wij kunnen niet veel doen want zij hebben de macht en sturen de m.e enz op je af.
Het is in dit land een grote corrupte bende en niet anders dan in een ander land waar zij zich mee bemoeen om de corruptie en armoede
te bestrijden.Een grote beerput met een heel zwaar DEKSEL er op.
Dit is mijn mening hoor,en dat haal ik uit al die oplichtings praktijken van aller tijden.(Zelf het koningshuis doet mee)?????????

groet van NOA.

[/url][/quote][/u][/i]

noa2008

Beste mensen,

Er is maar een oplossing,de beuk er in,in opstand komen en niet te zacht,verniel zoveel mogelijk staats eigendom en straf die amtenaren die ons dit aandoen.(rechters enz).
Stem op Geert Wilders al ben je het niet met zijn opstelling eens,deze bandieten die er nu zitten zijn hele grote volksverlakkers.
Ze hebben alleen maar oog voor het buitenland(oorlog)en ze denken dat ze zo goed doen.
De amerikanen aanhangen,kan je zien wat voor soort er in Denhaag zit,
Onder het mom van de lieve heer denken ze ons er onder te krijgen,nou mij nooit,ik geloof nergens meer in,het is alleen maar macht en geld wat belangrijk is.
Ook het koningshuis doet vrolijk mee(lang leve de koningin)
Wat een wereld is dit.

gr van NOA. ps ik moest dit even van mij afzetten.

Sailors

Dat vernielen laat ik over aan de jeugd die doen al hun best om elk jaar een grote schadepost bij elkaar te krijgen. ik heb niets tegen het koningshuis en dat politici onbetrouwbaar zijn is al heel lang bekend.

Geert Wilders krijgt vanzelf meer stemmen daar hoeft Balkenende en consorten niets extras voor te doen.

ik heb ook een hekel aan Amerikanen, ze blinken niet uit in een goede interesse voor de wereld om hun heen en Obama heeft ook maar een beperkte macht. Er zijn heel andere lui die de werkelijke macht hebben.

We hebben een hekel aan Amerika maar hebben hun idool geld verdienen omarmd en je ziet waar dit in eindigd. De BANKSTERS hebben de zaak behoorlijk opgelicht en de belastingbtaler is de dupe. Wacht maar tot dit kabinet met zijn uitkomst aan maatregelken komt, de verrassing zal akelig zijn. Maar ja gewone mensen zijn geen ratten van banken die geholpen moeten worden. In de toekomst zal dit weer gebeuren omdat iedereen dan weer zit te dutten. Ratten kun je nooit helemaal uitroeien. Ook Gerrit Zalm is nu een gewone bankier die lekker veel geld en boni wil verdienen.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

sorry Noa,

maar een handelwijze als door u voorgesteld lost geen enkel probleem op. U zult zelf alleen maar meer ellende over u heen krijgen, en dat zal niet uw bedoeling zijn?
Waarom zouden wij het alleen bij het rechte eind hebben?
Ik denk dat elke Nederlander zijn verantwoordelijkheid heeft voor de narigheid en niet 1.
Ik sta dus helemaal niet achter uw stelling.
janny

noa2008

Janny,
IKben het met je eens dat het niets oplost,maar soms ben je in een dip over dexia bank waar we maar geen grip op krijgen.
Ik sta met een poot in de kist (lever ziekte) dus als het nog heel lang voort sleept dan moet mijn vrouw maar zien dat ze haar recht krijgt.
En dat geloof ik niet meer.
En daar gaat ons pensioen,wat een leuke aanvulling had moeten zijn in rook op.De adocaat kosten liegen er ook niet om,dus op een houtje buiten en dat allemaal door de amtenaren die hun werk niet goed gedaan hebben.
Zalm-duizenberg-A.F.M en nog veel meer amtenaren van deze regering.

gr van noa

mattie

Ongelezen bericht door mattie »

Sorry Janny
Maar ik kan me de boosheid van Noa heel goed voorstellen.
Ze verwoord exact hoe ik me hierover voel.
Mischien heb jij er nog niet veel last van?
Maar als je constant moet leven in de giftige walmen van dit soort uitwassen,dan heb je inderdaad zin om er een bom op te gooien!
Iedereen schuld? ik heb nooit bonussen ontvangen(zelfs niet onterecht!)
Ik heb ook nooit $ tekens in mijn ogen gehad(wat ook anderen beweren)
Ik ben alleen besodemieterd belogen bedreigd en opgelicht.
En dat gaat maar door en door! Heden ten dage is het zo erg,dat je overal op je hoede moet zijn!(ook de nep brief van de KVK gehad?)
En de overheid??????
Ik ben het eens met Noa,DE beuk erin!(alleen dat vernielen zie ik niet zo zitten)Maar dat we moeten ophouden het te pikken JA
Mattie

Sailors

Noa ik begrijp volledig je probleem maar DEXIA heeft er absoluut geen zaken mee. Dat is juist vaak het schofterige aan banken en verzekeraars. Ze gaan door roeien en ruiten om hun gelijk te krijgen. Ze hebben centen zat (desnoods van de staat) om maar door te gaan tot de hoogste instantie. Als slachtoffer van dat soort lui heb je dan een straatlengte achterstand wat betreft de middelen van procederen. Maar ik begrijp maar al te goed uw gevoelens tegenover dat soort oplichters en labbekakkige politici. Ga nooit emotioneel de stijd aan want ze lachen zich kapot, dat soort liedens zouden een ander soort streepjespak aan moeten hebben als je begrijpt wat ik bedoel.

Blijf sterk in je gevecht tegen ratten.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Van de honderduizenden gedupeerden die net als jullie en ik hetzelfde gevoel over Dexia hebben is er nog maar een heel klein percentage van over dat haar gelijk nog wil halen.
Waar de overheid en de andere banken vanaf het begin bang voor waren was dat de samenleving het vertrouwen in de banken zou verliezen als Dexia volledig in het ongelijk zou worden gesteld.
En dat is hen gelukt met het doordrukken van de Duisenbergregeling
dmv de wet WCAM en het dubieuze onderzoek door AFM naar de aankoop van de aandelen op naam.
De gevolgen van wankelende banken zijn zien we nu om andere redenen dagelijks om ons heen.
Des te meer reden dat men zal proberen zo snel mogelijk van het laatste handjevol dwarsliggers af te komen, liefst buiten de publiciteit om en zonder naar onze rechten te kijken.
Men zal er alles aan doen te voorkomen dat Dexia als Bank aan de schandpaal genageld wordt, daar zit niemand op te wachten, het belang van de economie gaat voor het individuele belang helaas.
Met 600.000 gedupeerden in 2002 de straat op hadden we wellicht
wat kunnen bereiken, nu is het daarvoor te laat.
"Rupsjes nooit genoeg" noemde B.Knuppe ons.
En voor het leasedrama zal niemand zich nu nog interesseren, enkel
degenen wiens zaak nog voor de rechter moet komen en dat is zuur want voor hen is er nog niets veranderd.

Gesloten