Ik heb 2 contracten bij Dexia met een looptijd tot 2010. Mijn vraag is nu: wie kan mij meer vertellen over wat de mogelijke resultaten kunnen worden?? Is nu al bepaald of ik met restschuld blijf zitten of is er kans dat het rendement zich zo hersteld, dat ik er schuldenvrij uitkom????
Moet ik nu al beslissen welke actie ik moet/kan ondernemen, zoals over de Duisenbergregeling?? Zijn al die mensen die nu aan het procederen zijn al aan het eind van de looptijd, of zitten hier ook mensen zoals ik tussen, die nog geen zekerheid hebben??????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia-Proffit Effect - wanneer actie ondernemen???
-
Lady Zelda
Re: Dexia-Proffit Effect - wanneer actie ondernemen???
Duisenberg regeling is pas van toepassing in 2010 voor Profit Effect. Niemand weet wat de beurzen gaan doen de komende jaren. Wat wel zeker is *(naast het feit dat de tussenpersonen hier goud aan hebben verdiend), is dat je nog je maandtermijnen mag betalen tot in 2010.
Zelf afweging maken om:
- nu te stoppen wat je wel 50% boete van de resterende termijnen kost alsmede de restschuld; en direct voldoen (geen Duisenberg regeling!)
- door blijven betalen en hopen dat de beurzen sky high omhoog gaan
- procederen (zie diverse platforms hiervoor)
Zelf afweging maken om:
- nu te stoppen wat je wel 50% boete van de resterende termijnen kost alsmede de restschuld; en direct voldoen (geen Duisenberg regeling!)
- door blijven betalen en hopen dat de beurzen sky high omhoog gaan
- procederen (zie diverse platforms hiervoor)
Re: Dexia-Proffit Effect - wanneer actie ondernemen???
Beste Lady,
Geef iets meer aan wat je situatie is.
Betaal je nog?
Heb je gereageerd op het aanbod? in 2003
Heb je laten weten dat de contracten onrechtmatig tot stand zijn gekomen?
Vele contratcen zijn vernietigd buiten rechte.
Dat kun je altijd doen!
Mocht je redelijk kunnen aantonen pas in 2003 bekend te zijn met de onrechtmatigheid dan is binnen rechte tot 3 jaar een aangetekende brief voldoende de verjaring te voorkomen.
Kijk op uitspraken ook Profit effect contracten worden standaard nietig verklaard bv in Almelo en Arnhem waarbij de restschuld (gedeeltelijk) wordt kwijtgescholden omdat Dexia geen vergunning had voor het verstrekken van een consumenten krediet.
Neem contact op met een (goede) advocaat bv Hoeksma, Mr E H Enschede
Geef iets meer aan wat je situatie is.
Betaal je nog?
Heb je gereageerd op het aanbod? in 2003
Heb je laten weten dat de contracten onrechtmatig tot stand zijn gekomen?
Vele contratcen zijn vernietigd buiten rechte.
Dat kun je altijd doen!
Mocht je redelijk kunnen aantonen pas in 2003 bekend te zijn met de onrechtmatigheid dan is binnen rechte tot 3 jaar een aangetekende brief voldoende de verjaring te voorkomen.
Kijk op uitspraken ook Profit effect contracten worden standaard nietig verklaard bv in Almelo en Arnhem waarbij de restschuld (gedeeltelijk) wordt kwijtgescholden omdat Dexia geen vergunning had voor het verstrekken van een consumenten krediet.
Neem contact op met een (goede) advocaat bv Hoeksma, Mr E H Enschede