| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia zet Radar onder druk
Dexia zet Radar onder druk
Waar zijn de topics:
Bruneel met de staart tussen de benen uit Nederland en
Zeg nee tegen de verplichte Duisenberg regeling.
Daarnaast zijn er diverse reacties uit diverse topics verwijderd.
Dit is vanmiddag/vanavond gebeurd.
Radar internet redactie, wie heeft jullie opdracht gegeven om dit alles te verwijderen en waarom???
Piet
Bruneel met de staart tussen de benen uit Nederland en
Zeg nee tegen de verplichte Duisenberg regeling.
Daarnaast zijn er diverse reacties uit diverse topics verwijderd.
Dit is vanmiddag/vanavond gebeurd.
Radar internet redactie, wie heeft jullie opdracht gegeven om dit alles te verwijderen en waarom???
Piet
Re: Dexia zet Radar onder druk
Niet meer van toepassing, de inhoud is als nieuwe topic geplaatst.
Groeten,
Piet
Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 17 jan 2006 14:17, 3 keer totaal gewijzigd.
-
ad snoeren
Ik niet hoor Piet.
Er word mij wel eens verweten dat ik op bepaalde figuren reageer.
Maar dat is niet anders. Ik kan ook niet alles zomaar aan mij voorbij laten gaan.
Er was weer ene Jorishonderdaliassen bezig om Willems en mij tegen elkaar uit te spelen dat is deze keer weer gelukt.
Mijn excuses er voor maar het zou trosradar sieren als ze enkel de kwetsende postings zouden weghalen.
Maar ja als je macht hebt om alles in de prullenmand te flikkeren is dat makkelijker.
Gewoon een kwestie van macht dus, waar we het hier zo vaak over hebben.
Er word mij wel eens verweten dat ik op bepaalde figuren reageer.
Maar dat is niet anders. Ik kan ook niet alles zomaar aan mij voorbij laten gaan.
Er was weer ene Jorishonderdaliassen bezig om Willems en mij tegen elkaar uit te spelen dat is deze keer weer gelukt.
Mijn excuses er voor maar het zou trosradar sieren als ze enkel de kwetsende postings zouden weghalen.
Maar ja als je macht hebt om alles in de prullenmand te flikkeren is dat makkelijker.
Gewoon een kwestie van macht dus, waar we het hier zo vaak over hebben.
Als TrosRadar de gehele topic inderdaad verwijdert, dan lijkt dat wel erg op gemakzucht of druk van buitenaf oid.
Dan kunnen ze die paar langlopende topics, waar in ieder geval de zinnige gegevens nog een beetje bij elkaar zijn geplaatst, allemaal wel er uit gooien. Of dit forum helemaal maar opdoeken.
Onbegrijpelijk.
Dan kunnen ze die paar langlopende topics, waar in ieder geval de zinnige gegevens nog een beetje bij elkaar zijn geplaatst, allemaal wel er uit gooien. Of dit forum helemaal maar opdoeken.
Onbegrijpelijk.
-
jorisdriepinter
Onbegrijpelijk dat door wangedrag van Ad Snoeren hele topics verdwijnen!
Ik weet wel zeker dat de Tros zich door niemand weg laat duwen en zeker niet door Dexia anders hadden ze dit forum (legiolease) al lang gesloten.
Waar is dan b.v. de topic:
Zeg nee tegen de verplichte Duisenberg regeling. gebleven?
Groeten,
Piet
Zeg nee tegen de verplichte Duisenberg regeling. gebleven?
Groeten,
Piet
Geen idee wat het beleid van de Tros is Piet
Misschien moet je die vraag aan de Tros stellen 
Misschien dat deze topic is weggehaald omdat het grotendeels gebruikt werd voor reklamedoeleinden van zo maar een willekeurige belangenbehartiger?
Zo niet dan zal waarschijnlijk het onzin-peil in de desbetreffende topic waarschijnlijk te hoog opgelopen zijn.
En zelfs met het weghalen van een topic weet reklame-piet er weer z'n slaatje uit te slaan, door direkt weer te wijzen naar z'n eigen eiland van treurnis en weemoed.
Zo niet dan zal waarschijnlijk het onzin-peil in de desbetreffende topic waarschijnlijk te hoog opgelopen zijn.
En zelfs met het weghalen van een topic weet reklame-piet er weer z'n slaatje uit te slaan, door direkt weer te wijzen naar z'n eigen eiland van treurnis en weemoed.
-
J.L. v. N.
Die D. Idaho gaat maar door met zijn pogingen om Piet Koremans af te breken. Gelooft dit figuur nu echt dat hij de gedupeerden ervan zal kunnen overtuigen dat Dexia met de malafide Duisenbergregeling de beste oplossing biedt om het hoofdstuk aandelenlease-oplichting af te sluiten? Misschien geldt dit voor hen die slechts voor een relatief klein bedrag de boot in zijn gegaan maar voor die gedupeerden, waarbij Dexia probeert hen voor grote geldsommen de boot in te helpen, biedt een rechterlijke uitspraak de beste kans om toch nog enigszins ongeschonden hun recht te halen.
Iedereen kan toch zelf vaststellen dat de "reclame" die Piet maakt, ten dienste van de gedupeerden is en de propaganda van D. Idaho de taal van de schurkenbank betreft.
De juiste keuze is dan niet zo moeilijk!
Iedereen kan toch zelf vaststellen dat de "reclame" die Piet maakt, ten dienste van de gedupeerden is en de propaganda van D. Idaho de taal van de schurkenbank betreft.
De juiste keuze is dan niet zo moeilijk!
Als men nu nog steeds gelooft in 100% inleg terug en geen restschuld, dan zal men straks keihard het deksel op de neus krijgen. Mensen hou toch rekening met een stukje "eigen risico", die kant gaat het op!
Piet en anderen beloven jullie zaken die niet meer haalbaar zijn, maar het is Idaho die het zegt, dus complete onzin.......
Piet en anderen beloven jullie zaken die niet meer haalbaar zijn, maar het is Idaho die het zegt, dus complete onzin.......
Als men rijmpjes wil maken op mijn alias moet men dat gewoon doen Belegger+, ik ben het wel met je eens dat het ietwat kinderachtig overkomt, maar het geeft blijkbaar ook een beetje een gevoel van overwinning, zoiets als...."zo Idaho, nu heb ik je toch echt eens vet te grazen genomen, kijk eens medegedupeerden, zo pak je die ***** aan".
Belegger+, deze mensen zijn al zo onthutst door de onzekerheid waar ze in verkeren, gun ze deze kleine genoegdoening, ik zit er verder niet mee en zij zijn er blij mee, wat wil je nog meer?
Belegger+, deze mensen zijn al zo onthutst door de onzekerheid waar ze in verkeren, gun ze deze kleine genoegdoening, ik zit er verder niet mee en zij zijn er blij mee, wat wil je nog meer?
Ongelooflijk zeg dat die twee Idaho en Belegger + nog steeds aktief zijn op dit forum, en hoe?
Zijn die twee nou helemaal gestoord of heb ik het nou mis, je moet toch wel een plank voor je kop hebben om zoveel dagen,weken,maanden, jaren op allerlij topics te reageren zonder er belang bij te hebben. Het enigste belang dat ik zie is voor betaling direkkie uit de wind te houden. Maar ik heb begrepen dat daar nu een eind aan komt want Direkkie gaat terug naar Belgié.
Zijn opvolger Knuppe heb ik op de televisie gezien,die is moeilijk uit de wind te houden die blaast zichzelf wel op, wat zat hij daar te zweten zeg.
En dan die twee belangen behartigers van leaseverdriet en eegalease
wat een paljassen zeg, dat zouden goed Idaho en belegger + kunnen zijn. Je haalt ze er zo uit die linkers,maar ze hebben wel duizenden gedupeerden de das om gedaan.
Nog even doorgaan Idaho en Belegger + dan weet ik zeker dat ze je beide eerdaags op komen halen voor een of ander tehuis, ik laat in het midden welk tehuis.
Rachil
Zijn die twee nou helemaal gestoord of heb ik het nou mis, je moet toch wel een plank voor je kop hebben om zoveel dagen,weken,maanden, jaren op allerlij topics te reageren zonder er belang bij te hebben. Het enigste belang dat ik zie is voor betaling direkkie uit de wind te houden. Maar ik heb begrepen dat daar nu een eind aan komt want Direkkie gaat terug naar Belgié.
Zijn opvolger Knuppe heb ik op de televisie gezien,die is moeilijk uit de wind te houden die blaast zichzelf wel op, wat zat hij daar te zweten zeg.
En dan die twee belangen behartigers van leaseverdriet en eegalease
wat een paljassen zeg, dat zouden goed Idaho en belegger + kunnen zijn. Je haalt ze er zo uit die linkers,maar ze hebben wel duizenden gedupeerden de das om gedaan.
Nog even doorgaan Idaho en Belegger + dan weet ik zeker dat ze je beide eerdaags op komen halen voor een of ander tehuis, ik laat in het midden welk tehuis.
Rachil
"Eigen risiko" Idaho??
Het ligt aan jou om uit te leggen in dit geval van WVD waar eigen risiko dan ligt?
Dit WVD had bij voorbaat geen enkele kans om maar één cent winst op te brengen. Vanaf dag één begon restschuld zich te ontwikkelen tot op de laatste contractdag, immers de afgelopen hausse kon zich nooit evenaren laat staan voorbij steken.
In het begin had de overheid ook een mond vol over eigen risiko, totdat zij geconfronteerd werden met de nagenoeg bankroete KPN aandelen, die van 46 naar 15 kelderde binnen een half jaar om vervolgens van 3 terug te komen naar 6. Voordat deze aandelen
als WVD werden verkocht, stond al vast, en Zalm wist het, dat KPN niet wankelde maar was aan het kelderen: eigen risiko is een suggestieve onzin, zonder ondergrond!!
Het ligt aan jou om uit te leggen in dit geval van WVD waar eigen risiko dan ligt?
Dit WVD had bij voorbaat geen enkele kans om maar één cent winst op te brengen. Vanaf dag één begon restschuld zich te ontwikkelen tot op de laatste contractdag, immers de afgelopen hausse kon zich nooit evenaren laat staan voorbij steken.
In het begin had de overheid ook een mond vol over eigen risiko, totdat zij geconfronteerd werden met de nagenoeg bankroete KPN aandelen, die van 46 naar 15 kelderde binnen een half jaar om vervolgens van 3 terug te komen naar 6. Voordat deze aandelen
als WVD werden verkocht, stond al vast, en Zalm wist het, dat KPN niet wankelde maar was aan het kelderen: eigen risiko is een suggestieve onzin, zonder ondergrond!!
Piet jij had toch zo'n goede band met de Tros radar redaktie?Vraag het aan hun waarom er iedere keer berichten worden verwijderd.Mijn bericht
"Bruto Nationaal Produkt" was binnen een uur van het scherm verdwenen!
Hertsenberg werd toegejuicht door de Telegraaf afgelopen zaterdag.Hertsenberg heeft alleen dat laatste programma over aandelenlease gedaan omdat zij zwaar onder druk stond op deze website en advocaten kantoren .Zij deed dit niet uit liefde voor de consument!Hertsenberg was liever met de Duisenbergregeling verder gegaan.Hertsenberg heeft gewoon eieren voor haar geld gekozen.Zij wist als de waarheid over aandelenlease uit zou komen en zij verder met
de Duisenbergregeling zou gaan, dat het programma Tros radar naar de kloten zou gaan!
"Bruto Nationaal Produkt" was binnen een uur van het scherm verdwenen!
Hertsenberg werd toegejuicht door de Telegraaf afgelopen zaterdag.Hertsenberg heeft alleen dat laatste programma over aandelenlease gedaan omdat zij zwaar onder druk stond op deze website en advocaten kantoren .Zij deed dit niet uit liefde voor de consument!Hertsenberg was liever met de Duisenbergregeling verder gegaan.Hertsenberg heeft gewoon eieren voor haar geld gekozen.Zij wist als de waarheid over aandelenlease uit zou komen en zij verder met
de Duisenbergregeling zou gaan, dat het programma Tros radar naar de kloten zou gaan!
Laatst gewijzigd door dejongh1 op 16 jan 2006 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.