| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Donner vind
Donner vind
Donner vindt kritiek op rechters niet goed
HILVERSUM - Minister Donner van Justitie vindt het niet goed dat politici in deze fase kritiek leveren op de rechters in het proces tegen Samir A. „Een rechter doet wat hij moet doen. Die kijkt of de wetgever iets heeft verboden of niet”, zei de bewindsman zondag in het tv-programma Buitenhof.
Dus heren rechters is het niet zo moeilijk,om dexia te straffen,die heeft veel gedaan wat de wetgever heeft verboden.
Leest U het ook even STRENGERS!!!!!
WET IS WET
HILVERSUM - Minister Donner van Justitie vindt het niet goed dat politici in deze fase kritiek leveren op de rechters in het proces tegen Samir A. „Een rechter doet wat hij moet doen. Die kijkt of de wetgever iets heeft verboden of niet”, zei de bewindsman zondag in het tv-programma Buitenhof.
Dus heren rechters is het niet zo moeilijk,om dexia te straffen,die heeft veel gedaan wat de wetgever heeft verboden.
Leest U het ook even STRENGERS!!!!!
WET IS WET
-
Notenkraker
Re: Donner vind
Deed die Donner zelf, met zijn uitgestreken smoel, maar eens waarvoor hij is ingehuurd: de rechters instrueren dat de wet(ten) ook onverminderd behoren te worden toegepast op de aandelenlease-oplichters!
1. Hoe iemands gezicht er uit ziet doet juridisch niet ter zake.Deed die Donner zelf, met zijn uitgestreken smoel, maar eens waarvoor hij is ingehuurd: de rechters instrueren
2. Donner is NIET ingehuurd om rechters te instrueren. Dat is nu juist de kern van de zaak: rechters zijn onafhankelijk, en politici hebben NIETS over rechters te zeggen. Jij begrijpt helemaal niks van de nederlandse rechtsstaat.
-
Notenkraker
Ach Hollander, geldt dat dan ook voor Zalm? Die bemoeit zich ook met zaken die niet eens op zijn terrein liggen. Wil je beweren dat die man dan wel op de hoogte is van het rechtssysteem? (Behalve jijzelf dan natuurlijk.)
Het is mij niet bekend dat Zalm rechters instructie geeft hoe zij moeten handelen.
Hollander,
Mij lijkt het, dat heel veel uit het practisch leven jou onbekend is. Rechters zijn onafhankelijk. Hoe stel je je dit in praktijk dit voor?
Rechters worden benoemd door de Koning. Wie adviseert de Koning? Politiek! Een wet komt tot stand tussen kroon en parlement, dus een binding tussen politiek en wetgeving.
Stoelendans, een minister van Justitie wordt minister van Landbouw en komt vertellen dat de schoenmaker bij zijn leest moet blijven.
Wat ik wil zeggen is, het netwerk van realiteit kent geen scherpe grenzen, zoals voor de goede orde theoretisch vast gelegd wordt.
Voor jou zal celibatisme, omgezet zijn met prikkeldraad en mijnen! Vergeet het maar hoor Hollander! Deze wereld is geen theorie maar pure realiteit!
Netzo het begrip "Rechtsstaat", waarin jij heilig in gelooft!!!
Mij lijkt het, dat heel veel uit het practisch leven jou onbekend is. Rechters zijn onafhankelijk. Hoe stel je je dit in praktijk dit voor?
Rechters worden benoemd door de Koning. Wie adviseert de Koning? Politiek! Een wet komt tot stand tussen kroon en parlement, dus een binding tussen politiek en wetgeving.
Stoelendans, een minister van Justitie wordt minister van Landbouw en komt vertellen dat de schoenmaker bij zijn leest moet blijven.
Wat ik wil zeggen is, het netwerk van realiteit kent geen scherpe grenzen, zoals voor de goede orde theoretisch vast gelegd wordt.
Voor jou zal celibatisme, omgezet zijn met prikkeldraad en mijnen! Vergeet het maar hoor Hollander! Deze wereld is geen theorie maar pure realiteit!
Netzo het begrip "Rechtsstaat", waarin jij heilig in gelooft!!!
Hollander:
Hij wilde hier niet meer dan 10 miljoen voor uittrekken....
Een " Hollander " die niks van de Ned. Rechtstaat begrijpt...
Volgens mij is de MvJ Donner wel degelijk verantwoordelijk voor het vervolgingsbeleid. Ook bijv. voor de volgelopen agenda's van zittingen.2. Donner is NIET ingehuurd om rechters te instrueren. Dat is nu juist de kern van de zaak: rechters zijn onafhankelijk, en politici hebben NIETS over rechters te zeggen. Jij begrijpt helemaal niks van de nederlandse rechtsstaat.
Hij wilde hier niet meer dan 10 miljoen voor uittrekken....
Een " Hollander " die niks van de Ned. Rechtstaat begrijpt...
Laatst gewijzigd door Elias op 20 nov 2005 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Met het vervolgingsbeleid hebben rechters niets van doen, dat gaat meer over wanneer men iemand dient te vervolgen, etc, etc.Volgens mij is de MvJ Donner wel degelijk verantwoordelijk voor het vervolgingsbeleid.
Wanneer men eenmaal vervolgd gaat worden, dan komen de rechters in beeld en deze zullen, onafhankelijk van welke minister dan ook een vonnis wijzen.
Dus zo dom is die "Hollander" niet!
Nee, dat zeg ik ook: MvJ. Donner = vervolgingsbeleid algemeen. In de rechtzaal in de rechter de baas.Met het vervolgingsbeleid hebben rechters niets van doen
Te veel broodje AAP gegeten ?
Elias, ik zeg dat Donner niks te vertellen heeft over rechters, en jij reageert met: dat is niet waar, want Donner heeft wel wat te zeggen over het Openbaar Ministerie. Eigenlijk zou ik moeten reageren met: "ja, nou en, wat heeft dat ermee te maken?"
@Willems,
Ik hoor hier op dit forum allemaal juichende verhalen dat Dexia bijna alle processen verliest. (Vooral Piet Koremans weer dit altijd goed onder de aandacht te brenge). Waarom is de rechtsstaat dan theorie? Zou jij het pas goed vinden als Dexia alle processen wint van de gedupeerden?
@Willems,
Ik hoor hier op dit forum allemaal juichende verhalen dat Dexia bijna alle processen verliest. (Vooral Piet Koremans weer dit altijd goed onder de aandacht te brenge). Waarom is de rechtsstaat dan theorie? Zou jij het pas goed vinden als Dexia alle processen wint van de gedupeerden?
Beste Hollander,
Ik heb altijd, echt met bewondering gekeken naar jouw manier van denken: soms heel facinerend, hoe je eerst doolt om dan toch tot een vreemde conclusie te komen!!
Waarom, hoewel juichende kreten, dat in dit geval de rechtsstaat theorie is? Dat is toch de vraag!
Wel, Hollander, ik meen, dat indien de rechtsstaat niet zo theoretisch was, was, dat deze aandelenlease zaak nooit zou ontstaan, laat staan verworden tot een beerput wat het nu is! Hollander!!!!
Ik heb altijd, echt met bewondering gekeken naar jouw manier van denken: soms heel facinerend, hoe je eerst doolt om dan toch tot een vreemde conclusie te komen!!
Waarom, hoewel juichende kreten, dat in dit geval de rechtsstaat theorie is? Dat is toch de vraag!
Wel, Hollander, ik meen, dat indien de rechtsstaat niet zo theoretisch was, was, dat deze aandelenlease zaak nooit zou ontstaan, laat staan verworden tot een beerput wat het nu is! Hollander!!!!
Rustig maar Elias, laat je "woeste" kant niet bovenkomen. Op het PAL forum ben je misschien een flinke meid, maar hier ben je gewoon de plak en knip kabouter hoor. Niet dat daar in principe iets mis mee is, maar het verveelt zo snel.
Het is dus niet alleen B.Knuppe die in kabouters gelooft. 
-
ad snoeren
Idaho:
Leg de reden van jou oorlog tegen Pal eens uit.
Is dat vanwege de BKR of het tegengas over de Duivelsbergregeling?
Ik weet dat je niks met dexia te maken hebt, en dat je een goeie baan elders hebt, waarom toch jou fanatisme.
Je gaat me toch niet vertellen dat je de grote redder wilt zijn van al die domoren die doorgaan, en zich gewoon niet willen laten belazeren.
En de discussie over dat dexiaslv de boel belazerd wil ik best met je aan hoor. Jou scherpe tong boezemd mij geen angst in.
K had vanavond trouwens nog een etentje met een medewerker van Holla Poelman. Zo hoor je nog eens wat.
Ik weet dat je niks met dexia te maken hebt, en dat je een goeie baan elders hebt, waarom toch jou fanatisme.
Je gaat me toch niet vertellen dat je de grote redder wilt zijn van al die domoren die doorgaan, en zich gewoon niet willen laten belazeren.
En de discussie over dat dexiaslv de boel belazerd wil ik best met je aan hoor. Jou scherpe tong boezemd mij geen angst in.
K had vanavond trouwens nog een etentje met een medewerker van Holla Poelman. Zo hoor je nog eens wat.
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 21 nov 2005 01:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Oorlog tegen PAL? Welnee Ad, wel erg zwaar beladen vind je niet? Een aversie is er zeker, maar eigenlijk is deze er niet echt, maar wordt ingegeven door een aantal "vriendelijke" vaandeldragers van deze club.Idaho:
Wat ik doe, is reageren op mijn inziens verkeerde adviezen en ik geef ook reakties op mensen die denken dat dit forum alleen voor mensen is die willen of al aan het procederen zijn.
Anderen die in het verleden aangegeven hebben hier niet voor te kiezen, kregen er over het algemeen nogal behoorlijk van langs, wat is er allemaal niet voorbij gekomen?
Ik behoor tot geen enkele belangenbehartigersclub buiten SLV en Eegalease. Daar heb ik mijn contributie aan betaald.
De postings die ik hier doe komen niet voort uit stille hints van Knuppe, Lemstra, Dexia, of wie dan ook, het idee alleen al moet voorkomen uit breinen die maar wat roepen en niet nadenken.
Kort samengevat, ik voer geen oorlog tegen PAL, ik heb al eerder aangegeven dat Piet met een snufje hier en een snufje daar, een uiterst gevaarlijke opponent van Dexia zou kunnen zijn, maar mede door de postings van een aantal leden van deze club en nog een paar meelopers, zal er voor mij altijd een nare smaak aan PAL zitten.
Verder wil ik nog even kwijt dat ik vrijwel iedereen een goede afloop in dit aandelenleasegebeuren gun, of men dat denkt te bereiken door met een schikking akkoord te gaan, of dat men gaat procederen, dat moet men zelf maar uitmaken.
Overigens is het wel zo, dat het zo langzamerhand wel een fijn gevoel geeft om sommige onbehouwen boeren die hier rondwaren op de kast te jagen.
-
Notenkraker
Het bericht van Piet Koremans (21 Nov 2005 10:00 uur) in de topic "Weg met de Duisenberg regeling" waarschuwt tegen het verlies van uw recht tot procederen tegen Dexia indien u akkoord zou gaan met de fopspeen die Dexia u met deze schijnschikking toewerpt.
Vertrouw niet op de valse adviezen van Idaho en andere aanhangers van Dexia en vraag eerst advies aan een deskundige advocaat voordat u een besluit neemt m.b.t. de schijnschikking van Dexia-Duisenberg-SLV.
Kijk naar de rechterlijke uitspraken van de laatste tijd en u zult kunnen constateren dat u met een rechterlijk vonnis meestal beter af bent dan door klakkeloos de Duisenbergregeling te aanvaarden.
Laat u niet via de fopspeen van Duisenberg nog verder oplichten door Dexia en betaal niet voor aandelen die niet voor u zijn gekocht!
Vertrouw niet op de valse adviezen van Idaho en andere aanhangers van Dexia en vraag eerst advies aan een deskundige advocaat voordat u een besluit neemt m.b.t. de schijnschikking van Dexia-Duisenberg-SLV.
Kijk naar de rechterlijke uitspraken van de laatste tijd en u zult kunnen constateren dat u met een rechterlijk vonnis meestal beter af bent dan door klakkeloos de Duisenbergregeling te aanvaarden.
Laat u niet via de fopspeen van Duisenberg nog verder oplichten door Dexia en betaal niet voor aandelen die niet voor u zijn gekocht!
Deze Idaho heeft zonder meer een dubbele bodem. Verbeeld zich door een hypocriete eigendunk tegen iedereen te kunnen schaken en ook tegen zichzelf en zichzelf schaakmaat zet, om dan als een bezetene victoria uit te kraaien. Of deze man zich ervan bewust is, geloof ik niets van.
Precies een slaafse hond, die geregeld een harde trap onder zijn staart krijgt om dan likkend en staart kwispelend onbescheiden terug te komen, wanneer de pijn en schaamte zijn geluwd, om weer te herbeginnen, desnoods onder een andere alias....En dit modderen schijnt hem plezier te verschaffen t.a.v. slachtoffers van deze ramp. Dit soort mensen bestaan. Dexia heeft er absoluut niks aan deze bizarre crapules, die erop uit zijn voor eigen vermaak slachtoffers op eigengereide wijze te vernederen en bespotten. Hiervoor moet men een zeer laag aan de grond mentaliteit voor hebben, en dat schijnt dit figuur dan ook mateloos te hebben tot een duidelijke ziekelijke verslaving toe!.
Precies een slaafse hond, die geregeld een harde trap onder zijn staart krijgt om dan likkend en staart kwispelend onbescheiden terug te komen, wanneer de pijn en schaamte zijn geluwd, om weer te herbeginnen, desnoods onder een andere alias....En dit modderen schijnt hem plezier te verschaffen t.a.v. slachtoffers van deze ramp. Dit soort mensen bestaan. Dexia heeft er absoluut niks aan deze bizarre crapules, die erop uit zijn voor eigen vermaak slachtoffers op eigengereide wijze te vernederen en bespotten. Hiervoor moet men een zeer laag aan de grond mentaliteit voor hebben, en dat schijnt dit figuur dan ook mateloos te hebben tot een duidelijke ziekelijke verslaving toe!.
-
ad snoeren
Waarvan Akte!!Hiervoor moet men een zeer laag aan de grond mentaliteit voor hebben, en dat schijnt dit figuur dan ook mateloos te hebben tot een duidelijke ziekelijke verslaving toe!.