LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DOSSIER

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
studex

DOSSIER

Ongelezen bericht door studex »

Ik wil mijn dossier opvragen bij dexia,wie weet of heeft een modelbrief hierover??

Met vriendelijke groet

Studex.

Ikwaseenbeetjedom

Re: DOSSIER

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

studex, ik begrijp niets van jouw verhalen hier op dit forum. Ik heb ze nog eens teruggelezen, tenminste de topics die jij gestart bent en je spingt werkelijk van de hak op de tak, van het ene sprintplan naar het andere product en van de ene advocaat naar weer een volgende hulp oproep hier op dit forum.
Blijf maar bij je glasheldere advocaat, of kijk voor je vraag op het door jezelf geopende topic :
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... highlight=
waar je zelf al met een modelbrief komt en doe je tweede ik cr****** de groeten.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom, ik had meer verwacht van jou.Maar het komt toch weer uit.

Mvrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Wat nu croosjes, ik geef studex alleen zicht op die voorbeeldbrief waar hij om vraagt (hij was waarschijnlijk vergeten dat hij die zelf in october gecopieerd en op dit forum geplaatst heeft). Omdat hij mij daardoor zo veel aan jou deed denken, vroeg ik hem ook om zichzelf/jou de groeten te doen.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,

Omdat hij mij daardoor zo veel aan jou deed denken, vroeg ik hem ook om zichzelf/jou de groeten te doen.

antw:dit is jou probleem ook.

Gesloten