LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duisenberg/stichtingleaseverliesgeen 50%restschuld en inleg

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
bjorrie

Duisenberg/stichtingleaseverliesgeen 50%restschuld en inleg

Ongelezen bericht door bjorrie »

:cry:

restschuld € 15.000,-.(50%= €7500)Inleg € 17.291(50%= €8645)
€7500+ € 8645= € 16.145,00.
WAAROM NOOIT AKKOORD MET 50%
Omdat DEXIA een slecht,onzorgvuldig en juridisch ook een waardeloos misleidend produkt heeft verstrekt.Waardoor heel veel mensen in de Stress en vele andere zorgen (BKR registrate,geen hypotheek of andere lening meer kunnen krijgen,deurwaarders aan de deur krijgen ,en mensen die dachten te sparen nu elke maand bijvoorbeeld €253,- moeten betalen,omdat zij een schuld blijken te hebben).Echt ik heb het er erg moeilijk mee.Vooral omdat deze bank alle ondersteuning krijgt van de rechters.En wat mogen de klanten vragen .Niks. BKR blijft staan. Maandtermijnen worden doodleuk geint.Hoelang gaat deze bemiddeling weer duren?Ik geef jullie allemaal een maand de tijd. En zal wederom de eindjes aan elkaar knopen en dat ik een foute DEXIA bank mee financier,maakt me nog het meest misselijk.

a survivor

Re: Duisenberg/stichtingleaseverliesgeen 50%restschuld en inleg

Ongelezen bericht door a survivor »

Natuurlijk ga ik niet akkoord met dit voorstel!
Alles terug en als ze daar niet op ingaan....door blijven strijden totdat de overige banken in Nederland er doodziek van worden die Dexia dwingen tot een voorstel die wij allen kunnen accepteren!
Dexia mag blij zijn dat wij niet allemaal rechtzaken gaan aanspannen wegens geestelijke schade.
Het is toch schandalig dat wij al jaren in onzekerheid leven met talloze slapeloze nachten.
Ook heb ik geen vertrouwen in de tussenkomst van Duisenberg, hij is een bekend figuur in het bankwezen en die zal heus niet opkomen voor de gedupeerden :twisted: :twisted:

Gesloten