Je kunt alleen meedoen met de Stichting Eegalease als de effectenlease overeenkomst met Dexia is aangegaan in de periode febr 2000 - febr 2003.
Waarom kun je niet meedoen als je de overeenkomst eerder bent aangegaan (zoals ik in juli 1999)? Dat zou ik heel graag willen weten,
Cowil
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eagalease
-
ad snoeren
Re: Eagalease
Cowil
Ik had begrepen dat dit is, in verband met een verjaringstermijn van drie jaar.
Maar dat hebben ze mis volgens een tussenvonnis van de rechtbank in mijn zaak, waar de rechter het tegendeel bevestgd.
Ik had begrepen dat dit is, in verband met een verjaringstermijn van drie jaar.
Maar dat hebben ze mis volgens een tussenvonnis van de rechtbank in mijn zaak, waar de rechter het tegendeel bevestgd.
Lfs Admet verwijzing naar een uitspraak van de kantonrechter te Amsterdam van 28 november 2003 - zijn geregistreerde partner de overeenkomst niet mede heeft ondertekend.
Met dit laatste – tevens meest verstrekkende – verweer heeft [gedaagde] kennelijk het oog op het bepaalde in art. 1: 88 en 89 van het Burgerlijk Wetboek (BW). Dit verwerende beroep in rechte wordt niet in art. 3:52 BW genoemd, zodat deze afweermogelijkheid niet aan verjaring onderhevig is.