mijn man heeft in 1999 een contract van de winstverdriedubbellaar afgesloten zonder mijn mede weten. het was een folder die bij de bankafschriften van de abn amro inzat. mijn man dacht 3 jaar per maand 250 gulden sparen dus 9000 gulden inleggen en dan 27000 gulden terug krijgen. ik heb dat contract na 6 dagen nadat het was ondertekend door mijn man. per direct opgezecht en de machtiching ingetrokken. ik heb hier ook al het bewijs nog van. maar daar wou legiolease destijds niks van weten en bleven gewoon doorgaan met incasseren van mijn bank. waarna ik het bedrag elke keer weer terug boekte. na het bellen met legiolease wilden ze er niks van weten ik had er niks mee te maken mijn man had dat ondertekend dus ik moest gewoon betalen . anders zouden ze incasso op me afsturen ondanks ik gehuwd ben. en ik het binnen 6 dagen het contract had ontbonden. ik werd op een gegeven moment zo gedreigt dat ik maar ben gaan betalen. er was in die tijd ook niks over bekend. dus moest ik na 10 maanden al het achterstand betalen.2000 gulden maar had intussen wel een A1 codering ik heb in januarie 2004 via mijn advocaat een vernietiging van het contract laten sturen. en ben weer gestopt met de betaling. nu heb ik een A3 codering. en geen enkele geldverstrekker wil me nog een hypotheek geven. ik heb een eigen huis en over 2 jaar moet ik mijn hypotheek verlengen. maar hoe zit het nu eigenlijk met die vernietiging. die is vier jaar na het contract pas vernietigt . en dat hoort dus na drie jaar. maar hoe moest ik destijds weten dat je moet vernietigen. daar houd ik me tog niet mee bezig. dat hoorde ik pas toen ik een advocaat kreeg. ik ga niet schikken al moet ik mijn huis verkopen. ik ga procederen tot ik erbij neerval. en ik wil alles terug. ik heb hier niet om gevraagt. ik zeg nee nee nee nee....
ik wens iedereen heel veel success met hun beslissing. en als je doorgaat heel veel sterkte.
groetjes no fear