LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ellke schikking zal moreel hard aankomen.
Ellke schikking zal moreel hard aankomen.
Beste mensen,
Zolang er geen bewijs is geleverd dat de aandelen daadwerkelijk gekocht zijn en wel op naam van leasse en tegen welke koers en op welke datum,,,,bestaat er ook geen RESTSCHULD
Dat betekent, dat er een schikking komt over mijn eigen( inleg) GELD, omdat er geen andere gelden hiermee zijn gemoeid.
dexia heeft nooit (zolang niet bewezen ) haar financieel deel bijgedragen en wil nu over mijn geld beschikken
Nederland hoe lang mag dexia nog bepalen wat zij wil, en wanneer zegt het beste rechtssysteem van Europa..STOP.. tegen deze pijnbank, dit Nationaal schandaal
Waarom komt er geen reactie van hogerhand?
Als het schaap verdronken is Nederland.....dan zal men jarenlang moeten dempen. HOEZO NORMEN en WAARDEN
Sterkte beste mensen; zij die SCHIKKEN ( FINANCIEEL STERVEN GAAN ) groeten U.
Zolang er geen bewijs is geleverd dat de aandelen daadwerkelijk gekocht zijn en wel op naam van leasse en tegen welke koers en op welke datum,,,,bestaat er ook geen RESTSCHULD
Dat betekent, dat er een schikking komt over mijn eigen( inleg) GELD, omdat er geen andere gelden hiermee zijn gemoeid.
dexia heeft nooit (zolang niet bewezen ) haar financieel deel bijgedragen en wil nu over mijn geld beschikken
Nederland hoe lang mag dexia nog bepalen wat zij wil, en wanneer zegt het beste rechtssysteem van Europa..STOP.. tegen deze pijnbank, dit Nationaal schandaal
Waarom komt er geen reactie van hogerhand?
Als het schaap verdronken is Nederland.....dan zal men jarenlang moeten dempen. HOEZO NORMEN en WAARDEN
Sterkte beste mensen; zij die SCHIKKEN ( FINANCIEEL STERVEN GAAN ) groeten U.
Re: Ellke schikking zal moreel hard aankomen.
Schikken zal inderdaad slikken betekenen, maar wie weet ....Duisenberg kan hopelijk voor een redelijke oplossing zorgen. Kunnen we tenminste weer rustig door met ons leven, want nu is 't niet te harden (in ieder geval niet voor mij).
Heb maar geen goeie hoop over duisenberg die gaat bemiddelen, want zoals hierboven staat is het wel ons geld waarmee ze willen schikken.
DIT KLOPT VOOR GEEN METER.
DIT KLOPT VOOR GEEN METER.
hallo,esbecede
Balkenende heeft de kans gehad om tegen president Bush te zeggen hoe het is gesteld met het rechts systheem in Nederland.
Maar heeft dat niet gedaan omdat de hogr heren zelf geen normen en waarden kennen.
grotjes
Balkenende heeft de kans gehad om tegen president Bush te zeggen hoe het is gesteld met het rechts systheem in Nederland.
Maar heeft dat niet gedaan omdat de hogr heren zelf geen normen en waarden kennen.
grotjes
Het gaat inderdaad om ons eigen geld; en toch hebben wij niets in te brengen. Niet wij , maar de tussenpersoon, Aegon en Dexia hebben eraan verdiend. En nog steeds kunnen ze roeren in onze portemonnee.
Ik meende toch dat Dexia daaraan wel had voldaan? Het bewijs dat de aandelen gekocht waren? Of ben ik nu gek? Als ze het niet bewezen hebben, heeft esbecede gelijk! En in dat geval is er geen sprake meer van een schikking maar een schadeloosstelling!
Maarja...zover zal het natuurlijk niet komen. We moeten maar wachten hoe het afloopt. Na de zomervakantie moet het afgerond zijn. Ben benieuwd...
Maarja...zover zal het natuurlijk niet komen. We moeten maar wachten hoe het afloopt. Na de zomervakantie moet het afgerond zijn. Ben benieuwd...
-
Anke, er is juist nog geen bewijs geleverd en het ziet er naar uit dat dexia alles in het werk stelt om dat ook niet meer te hoeven leveren.
Ze krijgen het zelfs voor elkaar om de rechtzaken die alleen nog maar in hun nadeel gaan uitvallen, stil te leggen.
Nederland een rechtstaat?
Toch alleen voor bepaalde personen met veel geld of veel macht dan!
Ze krijgen het zelfs voor elkaar om de rechtzaken die alleen nog maar in hun nadeel gaan uitvallen, stil te leggen.
Nederland een rechtstaat?
Toch alleen voor bepaalde personen met veel geld of veel macht dan!
L.S.
Woorden kunnen het oor verdoven,
maar daden moet men meer geloven!!!!!!!
Ik ga steeds beter begrijpen waarom er groeperingen zijn zoals Greenpeace enz.enz.
Wanneer vliegt ons vliegtuig met spandoek boven Nederland en Belgie
Bijvoorbeeld: DEXIA WIJ SCHIKKEN NIET !!
sterkte weer.
Mvr. gr. ESBECEDE
Woorden kunnen het oor verdoven,
maar daden moet men meer geloven!!!!!!!
Ik ga steeds beter begrijpen waarom er groeperingen zijn zoals Greenpeace enz.enz.
Wanneer vliegt ons vliegtuig met spandoek boven Nederland en Belgie
Bijvoorbeeld: DEXIA WIJ SCHIKKEN NIET !!
sterkte weer.
Mvr. gr. ESBECEDE
Mevr. ESBECEDE,
Eerlijk wezen, denkt U dat deze Dexia het zal begrijpen??
Zij zullen ongetwijfeld zeggen: Stil jullie, anders wordt de duimschroef vaster gezet!! OK, begrepen???
Eerlijk wezen, denkt U dat deze Dexia het zal begrijpen??
Zij zullen ongetwijfeld zeggen: Stil jullie, anders wordt de duimschroef vaster gezet!! OK, begrepen???
Ik verwacht van die schikking niet zo heel veel, ze zullen wel met een 50-50 aanbod komen zodat je de helft van je restschuld nog moet betalen. Ik heb tussen 2000 en 2003 € 8200 aan ze betaald en ze krijgen GEEN CENT meer van mij.
Het hoogsthaalbare is denk ik kwijtschulding van de restschuld, die inleg kunnen we wel vergeten.
Deelt iemand die mening met mij of ben ik te pessimistisch?
Groet,
RP
Het hoogsthaalbare is denk ik kwijtschulding van de restschuld, die inleg kunnen we wel vergeten.
Groet,
RP
nee pessimistisch ben je niet.Geplaatst op 24 Feb 2005 13:43 door RP1975
--------------------------------------------------------------------------------
Ik verwacht van die schikking niet zo heel veel, ze zullen wel met een 50-50 aanbod komen zodat je de helft van je restschuld nog moet betalen. Ik heb tussen 2000 en 2003 € 8200 aan ze betaald en ze krijgen GEEN CENT meer van mij.
ik vind dat je ergens wel gelijk hebt.
ik heb niet zolang geleden ergens op dit forum gelezen dat dexia veroordeeld werd en toch het inleg geld niet terug behoefde te betalen.
maar we moeten maar afwachten hoe h.e.a. gaat verlopen, misschien gaan de rechters nu een andere koers varen waarbij dexia misschien wel alles terug moeten betalen.
je weet maar nooit.
Het is afwachten wat de schikking zal zijn ,maar ik wenst niet deel te nemen aan de bemiddelspoging van en tussen Duisenburg en Dexa.
Ongeacht de schikking,ik ga er toch niet mee akkoord,dexia is gedagvaardigd door mijn advocaat.
Ik betaal al 9 maanden niet meer,geen woord of brief van ze ontvangen,noch van de incassobureau.
Ongeacht de schikking,ik ga er toch niet mee akkoord,dexia is gedagvaardigd door mijn advocaat.
Ik betaal al 9 maanden niet meer,geen woord of brief van ze ontvangen,noch van de incassobureau.
Gestel dat het voorstel 50% van de restschuld is. Dan komt het in mijn situatie erop het volgende neer.Inleg eerste storting (€8186) na drie jaar onder protest verlengingskontrakt op advies van stichting lease verlies.Per maand € 253,- betaling onder protest. Totaal 3035 per jaar.(3 jr. x 3035= € 9108).Is mijn inleg totaal geweest :
€ 8186 + € 9108= € 17.294,00.Tel ik hierbij mijn restschuld op van ongeveer € 15.000,-. Heeft dit hele zooitje mij totaal € 32.294,00 gekost. En dan zou ik volgens de 50% berekening of bemiddelingspoging blij moeten zijn met € 7500,-.Dan had ik net zo goed gelijk mijn restschuld kunnen betalen zonder stichting leaseverlies,en leaseproces.Dus dat kan mijnsinziens nooit het bemidelingsvoorstel worden. 50% restschuld(€ 7500,00 )en 50% inleg € 17.294,00 : 50%= (€ 8647). Komt neer op € 16.147,- terug van DEXIA.M.a.w. dan betaal jezelf 50% voor de juridische foute en de asociale DEXIAbank heeft gemaakt.De stress en de zorgen en de gevolgen die we met zijn allen hebben ondervonden.(BKR registratie, geen NHG,geen Hypotheek over kunnen sluiten,deurwaarders,gesprekken die worden opgenomen enz.De rechtbank vernietigd het kontrakt en/of spreekt vonnis uit 25% klant en 75% bank.Dit is wat ik minimaal verwacht als klant van de stichting leaseverlies.die een vals product heeft aangeboden.
€ 8186 + € 9108= € 17.294,00.Tel ik hierbij mijn restschuld op van ongeveer € 15.000,-. Heeft dit hele zooitje mij totaal € 32.294,00 gekost. En dan zou ik volgens de 50% berekening of bemiddelingspoging blij moeten zijn met € 7500,-.Dan had ik net zo goed gelijk mijn restschuld kunnen betalen zonder stichting leaseverlies,en leaseproces.Dus dat kan mijnsinziens nooit het bemidelingsvoorstel worden. 50% restschuld(€ 7500,00 )en 50% inleg € 17.294,00 : 50%= (€ 8647). Komt neer op € 16.147,- terug van DEXIA.M.a.w. dan betaal jezelf 50% voor de juridische foute en de asociale DEXIAbank heeft gemaakt.De stress en de zorgen en de gevolgen die we met zijn allen hebben ondervonden.(BKR registratie, geen NHG,geen Hypotheek over kunnen sluiten,deurwaarders,gesprekken die worden opgenomen enz.De rechtbank vernietigd het kontrakt en/of spreekt vonnis uit 25% klant en 75% bank.Dit is wat ik minimaal verwacht als klant van de stichting leaseverlies.die een vals product heeft aangeboden.