LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête waardering forumleden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
DutchCredit

Enquête waardering forumleden

Ongelezen bericht door DutchCredit »

Beste mensen,

In toenemende mate vinden er op de site LegioLease discussies plaats die het onderwerp naar de achtergrond verdringen. Om te voorkomen dat onervaren gebruikers relevante informatie daardoor niet kunnen vinden, lijkt het me zinvol dat er duidelijkheid komt de onderlinge waardering voor elkaar.

Iedere gebruiker is in deze eerste ronde uitgenodigd om eenmaal zijn stem uit te brengen op drie forum leden die hij om de inhoudelijkheid van zijn berichten waardeert en op drie forumleden waar die waardering ontbreekt. Of de waardering hoog of laag is kan in deze topic als volgt met een berichtje van twee regels kenbaar gemaakt worden.

Hoog: Marsman, Kruif, Mistery
Laag: Dolaard, Marks, DenBeste

Spelregels:
Maximaal één regel commentaar per bericht en s.v.p. geen discussie.
Zelf stem ik niet en het heeft ook geen zin dat andere op mij stemmen.

Overzicht aantal uitgebrachte stemmen op 10 augustus 2005
Deelnemer
___Aantal stemmen
_____________Hoge waardering
Marsman........12
enz.
_____________Lage waardering
Dolaard..........1
enz.

Bij voldoende belangstelling zal ik dit overzicht in dit bericht bijhouden.

Met vriendelijke groet,
DutchCredit
Laatst gewijzigd door DutchCredit op 10 aug 2005 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52

Re: Enquête waardering forumleden

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zelf stem ik niet en het heeft ook geen zin dat andere dat wel doen.
:?: :?:[/u]

JH

Ongelezen bericht door JH »

Dat loopt toch uit op willekeur bij veel forumbezoekers. Ik doe ook niet mee. Als iemand in Nederland de weg vraagt dan hang je daar toch ook niet meteen een enquete aan vast. Zo is het op een forum ook. Als er gevraagd wordt om informatie, verwijs diegene dan zonodig naar betreffende websites van instanties oid.

Dutchcredit, houdt jij je maar bezig met het vergaren van kranteknipsels, alhowel veel mense dit zelf ook wel lezen via internet.

rachil

Ongelezen bericht door rachil »

Maar dan moeten ze wel naar de goeie websites verwezen worden J.H. EN NIET NAAR DE WEBSITES WAAR DE DEXIA CLAN JE NAAR TOE STUURD.

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

DutchCredit,

Een goede vergadering / discussiegroep wordt grotendeels gekenmerkt door:

- een onafhankelijke, deskundige voorzitter, die een strak en rechtvaardig "modeleerbeleid" voert;
- enige gebondenheid, gemeenschappelijk doel o.i.d.;
- betrokken, gemotiveerde deelnemers, positieve instelling;
etc etc

Nou, je kunt dus al wel invullen waar het hier aan schort en gezien de drempelloze ingang mag je er, bij gebrek aan interessante agendapunten, denk ik ook niet teveel van verwachten.
Alleen de chatters worden niet moe van hun eindeloos en vooral zinloos gehouwehoer. ( Niet voor niets het op een na oudste beroep op deze wereld)

In zo'n periode lijkt het me geen goed idee om de vele, twijfelachtige "deelnemers" nog meer de aandacht te geven aan de persoon i.pl.v. het onderwerp, door elkaar een waardering te geven.

Groet,
Elias.

Gesloten