LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] even een technische vraag

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
trudy

even een technische vraag

Ongelezen bericht door trudy »

De "belangrijke" topic: "wie heeft welke vergunning nodig", kan ik met geen mogelijkheid omhoogscrollen. De pijltjes rechts zijn er niet meer, verkleinen gaat niet meer, staat al op z'n kleinst en scrollen gaat een klein beetje en dan schiet het venster weer terug.

Overigens, bij de andere topics heb ik dit probleem niet.

Weet iemand hier een oplossing voor? B.v.d. :)

Chris G

Re: even een technische vraag

Ongelezen bericht door Chris G »

Hallo Trudy,

Dat is een probleem(pje) wat eigenlijk in het forum zit omdat deze blijkbaar niet de de breedte limiteert.
Het probleem van het scrollen kan je oplossen door de muispijl van een screen wat te breed is, in het tekstgedeelte te plaatsen en dan op de linker muistoets te klikken. Nu kan je met de pijltoetsen omhoog cq omlaag (op het toetsenbord), het scherm omhoog cq omlaag scrollen.

trudy

Bedankt voor de tip Chris, maar helaas dit lost mijn probleem niet op. Wanneer ik met de linkermuistoets op de tekst klik en probeer te scrollen, dan "wiebelt" de tekst alleen wat heen en weer, maar vertikt het om omhoog te gaan, zakt steeds weer terug.

Ik heb dit overigens niet bij andere topics. Vreemd toch.

Ik vind het wel jammer, want juist deze topic geeft veel goede en interessante informatie.

Gr. trudy

Chris G

Ongelezen bericht door Chris G »

He, dat is vreemd Trudy want bij mij werkt dit wel.
Wat je kan verzoeken aan degene die in deze topic de lange link geplaats heeft, wat het probleem veroorzaakt, om deze te verwijderen en zodoende de breedte weer tot normaal wordt terug gebracht.

trudy

Nou, ik hoop dat diegene dit dan leest.

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Dag Chris, gr. trudy

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Trudy,
Ik had hetzelfde probleem, ook in meerdere topics en heb me een bult gezocht om het op het lossen. Bleek eenvoudig (in mijn geval) Als je een drie-toets muis hebt, op de middelste klikken, dan krijg je een scrollpijl in beeld waarmee je ook kunt scrollen.
Anders even een nieuwe (scroll- of drietoets-)muis voor een paar euri's halen en installeren: probleem opgelost.

Groet
Elias.

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

trudy als je wil kan iemand het naar je mailen door het te kopieëren en dan via word te verzenden.

Je kan een aderes op geven wat j nooit gebruikt, als je niet wil dat ze ja gaan mailen.
Mischien is het ook te lezen op ee site van pay back of pal

mocht het niet lukken en je wil het hebben dan probeer ik het wel te mailen.

veel succes

hennie

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

trudy als je wil kan iemand het naar je mailen door het te kopieëren en dan via word te verzenden.

Je kan een aderes op geven wat j nooit gebruikt, als je niet wil dat ze ja gaan mailen.
Mischien is het ook te lezen op ee site van pay back of pal

mocht het niet lukken en je wil het hebben dan probeer ik het wel te mailen.

veel succes

hennie

trudy

Bedankt voor jullie hulp. Vind het hartverwarmend.

Elias

Ik heb net een nieuwe draadloze supermoderne muis, dus lijkt me niet verstandig om die om te ruilen voor een drietoetsmuis. De mijne scrollt perfekt, alleen niet op deze ene topic.

ik ben er net

Lief van je aangeboden hoor, maar hier op dit forum een mailadres opgeven (ook al is het alleen maar een hotmailadres), daar ben ik echt heel huiverig voor. Je weet net als ik hoeveel idioten hier op het forum zitten die er waarschijnlijk een cick van krijgen om je allerlei troep en virussen te sturen.

Ik gok erop dat Piet Koremans berichten die echt interessant en belangrijk zijn op zijn site zet. De meeste berichten had ik al gekopieerd, kan het alleen niet meer verder volgen.

Kan het ook op de pc van mijn broer volgen, wanneer hij dit probleem niet heeft.

Nogmaals dank, vr. gr. trudy

Okerene

Ongelezen bericht door Okerene »

Op 28-nov-04 om 15:53 heb ik het volgende geschreven:
Beste webmaster,

Al enige tijd merk ik dat in bepaalde gevallen (topics) het te lezen scherm te breed wordt (is)
Dit gebeurde nu onlangs weer na het posten van een bericht
Ik gebruik hoofdzakelijk het Legio-Lease forum.
Aan de linkerzijde laten veel mensen hun favorieten staan en kunnen dan niet de hele tekst lezen.
Kunt u hier wat aan doen?

Met dank en vriendelijke groet.

Okerene
Het antwoord:
Thursday, December 02, 2004 11:32 AM
Subject: Re: scherm te breed in sommige topics Legio-Lease forum

Dat het scherm te breed wordt, komt vaak door lange titels en lange namen. Wij kunnen hier niks aan doen.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internetredactie
Bij deze opnieuw de oproep aan de echte webmaster om hier naar te kijken en het probleem definitief op te lossen in het forumprogramma. De automatische breedtelimitering van het tekstscherm functioneert niet goed.

Okerene :(

trudy

Even nog ter verduidelijking:

Ik laat mijn favorieten aan de linkerkant NIET staan.

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Probleem

Dit probleem heb ik ook al enkele keren gehad. Heb vervolgens de computer schoon gemaakt met het programma "Hitman pro 2". Het is gewoon te vinden op internet en ruimt Spyware, virussen, ed allemaal op.
Het programma is gratis en te vinden op elke zoekmachine.

VRGR pewi

Okerene

Ongelezen bericht door Okerene »

trudy,

Ik vind dit echt vervelend voor je, en natuurlijk ook voor anderen die er last van hebben. die kunnen dit kennelijk goed oplossen door de aanwijzing van Chris G op te volgen.

Dat dit zelfs bij jou niet lukt is mij ook een raadsel. Mail de webmaster van Tros RADAR hierover. [email protected]

Is dit in de topic bij alle pagina's zo of alleen bij enkelen. Bij mij gebeurt dit af en toe. Niettemin hoort een goed geschreven programma dit goed te behandelen. Vooral wanneer het een informatief karakter heeft. Heb je jouw computer of de browser al een keer opnieuw opgestart? Proberen kan geen kwaad.

Mocht je niets willen verliezen is er bovenaan elke pagina nog de mogelijkheid alles van die pagina uit te printen. (ook niet helemaal fijn, want uitprinten van elk bericht zou ook moeten kunnen. Het copiëren van de berichten en plakken in Word moet ik zelf ook in delen doen wil ik de opmaak behouden. Vroeger ging dat wel in één keer goed maar op de een of andere manier wordt dat nu een zootje. We doen het er maar mee maar fijn is het niet.

Wellicht krijg je nog een betere tip van de webmaster bv een betere browser instelling. Ik hoop dat het snel opgelost wordt voor iedereen.

Met vriendelijke groet,

Okerene :wink:

trudy

Okerene, bedankt voor je uitvoerige bericht.

Opnieuw opstarten heeft geen zin. Ik heb dit probleem, uitsluitend wat deze ene topic betreft, al enkele dagen. Dus daar zal het niet liggen.

Maar nogmaals, mijn hele familie heeft pc's, dus ik ga daar eens op kijken.

P.S. mijn complimenten voor al jouw (en de anderen niet te vergeten hoor) spitwerk. Ik heb heel veel over de WcK uitgeprint en zo ongeveer een boekwerk naar mijn advocaat gestuurd. Volgens mij is hij er erg blij mee.

Hij maakte een keer de opmerking dat ik zoveel interessante dingen stuurde, nou bij deze geef je het complimentje verder.

Vr.gr. trudy

trudy

en Pewi,

Ik gebruik regelmatig Adaware, dat programma ruimt ook op.

Nog even ter informatie. Mijn pc heeft een nieuwe harde schijf en div. andere dingen zijn vernieuwd. Heb een schoonzoon die in de IT zit. Zal hem eens vragen of hij dit probleem kan oplossen.

Zelf ben ik een pc-analfabeet. Kan bepaalde dingen doen die ik nodig heb en dan houdt het bij mij gewoon op. :lol:

vr.gr. trudy

Jaap Bakker

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Hij maakte een keer de opmerking dat ik zoveel interessante dingen stuurde, nou bij deze geef je het complimentje verder.
Zo iets geeft je toch te denken of je wel de juiste advocaat hebt :!: :!:

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Ad-aware is maar een klein onderdeel van het bovengenoemde programma. Ik heb jouw probleem ook gehad en heb het programma er over heen laten lopen. Probleem was daarna bij mij opgelost.

Succes, pewi

trudy

Het was inderdaad nooit de bedoeling dat Jan met de Pet zoveel graafwerk zou doen. Ben er ook van overtuigd dat veel advocaten hier veel van hebben opgestoken. Ook zij moeten graven en spitten om de gemaakte fouten van de banken boven water te halen.

Dit is nu duidelijk gebeurd en het bankwezen is in paniek geraakt en de heer Duisenberg moet de problemen op zien te lossen.

Alles, nogmaals, dankzij het graafwerk van veel mensen hier op dit forum.

Jacques Boulanger, nog meer bijdehante opmerkingen?
Laatst gewijzigd door trudy op 20 mar 2005 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy

Heb dat programma genoteerd Pewi.....Hitman pro2.....bedankt

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Trudy,
Zelf ben ik een pc-analfabeet.
Ik ook!

Een bredere monitor mischien? :roll: :idea: :)

Gesloten