Gisteren heb ik een film gezien nl The Boiler Room, die film deed me sterk denken aan de praktijken van de adviseurs van Spaar Select, ook over oplichters die mensen bedriegen en beliegen over de aandelenhandel om er zelf rijker van te worden, en mensen met een bult schuld achter te laten, jammer dat ik deze film niet 5 jaar geleden heb gezien, dan was de wereld een beetje anders geworden dan nu, wie heeft deze film ook gezien en met afgrijzen zitten denken aan de adviseurs van Spaarselect
m vr gr dv
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] FILM
Re: FILM
Deze film laat inderdaad zien hoe mensen worden misleid en bedrogen.
Ik verzoek dan ook iedereen die een goede en onderbouwde brief kan maken in het engels kontact op te nemen met mij.
Ik wil hiermee naar een amerikaanse beurswaakhond om zo Aegon en Dexia in de spotlichts te zetten.
[email protected]
Ik verzoek dan ook iedereen die een goede en onderbouwde brief kan maken in het engels kontact op te nemen met mij.
Ik wil hiermee naar een amerikaanse beurswaakhond om zo Aegon en Dexia in de spotlichts te zetten.
[email protected]