Geplaatst op 14 Mrt 2005 20:05 door Piet
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag twee keer gesproken met de rechterhand van dhr. A.H.van Delden, voorzitter van de Raad voor de Rechtspraak.
Een paar weken geleden, vlak voor het Landelijk Overleg, heb ik ook al geruime tijd met hem gesproken en onze zorg overgebracht over het ontbreken van de voortgang in de rechtsgang m.b.t. de aandelenlease affaire
Mijn vraag was toen en nu simpel: waarom worden de meeste rechtszaken aangehouden terwijl er belooft was dat er snel uitspraken zouden komen en nu zelfs tot medio november met uitschieters naar volgend jaar maart (hoger beroep huurkoop bij het Gerechtshof in Arnhem).
De strijd duurt nu al 3 jaar en een verder uitstel in de rechtsgang is letterlijk en figuurlijk dodelijk.
We praten niet over een fiets die je een jaar kan laten staan, we praten over mensen die financieel, geestelijk, sociaal en maatschappelijk stuk zijn gemaakt door Dexia.
Het antwoord was afwijkend en nietszeggend:
Begin volgende week komt er een verslag van het Landelijk Overleg tussen de Kanton rechters en de Civiele rechters van twee weken geleden op de site van de Raad voor de Rechtspraak.
In het aanhouden van rechtszaken wordt een scheiding gemaakt in zaken waarover bemiddeld wordt en waarin niet.
Toen ik hem vertelde dat dit niet gebeurde, huurkoop is geen onderdeel van de bemiddeling maar toch worden deze zaken aangehouden, had hij hier geen antwoord op.
Ook in de zaak over het Dexia aanbod is aanhouding aangevraagd.
Het is duidelijk dat de Raad voor de Rechtspraak zich probeert hier uit te praten.
Het is duidelijk dat de hijgende adem van Donner in de nek van onze rechtshandhavers van invloed is op de gedragingen binnen ons rechtsstelsel.
Er wordt met ons gemanipuleerd en over ons geoordeeld, wij mogen slechts meewarig ja knikken en alles accepteren wat ons wordt opgedrongen.
SORRY, DUS NIET!
Geef je mening over deze dictatuur, schrijf en mail o.a. naar :
Dhr. A.H. van Delden
Voorzitter Raad voor de Rechtspraak
Postbus 90613
2595 CL Den Haag
E-mail : [email protected]
Dhr. Duisenberg
De Nederlandsche Bank N.V.
Postbus 98
1000 AB Amsterdam
E-mail : [email protected]
Wie gaat het winnen, de macht van het geld vertegenwoordigd in de banken en de overheid (het onrecht) of de macht van het volk, Jan met de pet (het recht)?
Hoever gaat jouw acceptatie van de onmacht in deze situatie?
Schrijf het van je af en laat o.a. onze volksvertegenwoordigers weten wat er bij ons leeft maar vooral wat er allemaal dood is in ons leven.
E is één ding wel duidelijk, Dexia krijgt van mij geen cent meer, alle betalingen zijn ingetrokken, bij jou ook?
Groeten,
Piet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEEF JE/UW MENING: aan Raad voor de Rechtspraak en DNB!!
GEEF JE/UW MENING: aan Raad voor de Rechtspraak en DNB!!
Piet, ik ben zo vrij geweest om deze belangrijke posting van jou apart te zetten.
Re: GEEF JE/UW MENING: aan Raad voor de Rechtspraak en DNB!!
Ik heb ze beiden een mail gestuurd. Baat het niet, het schaadt ook niet
Piet, ik heb beide een mail gestuurd.
Precies wat Janneke 52 zegt Baat het niet dan schaat het niet.
Maar ik hoop dat iedereen hier op reageert en ze zoveel mogelijk volstort met mail.
Laat ze zien hoeveel mansen het er niet mee eens zijn!!!!
Dit kan en mag niet gebeuren.
Precies wat Janneke 52 zegt Baat het niet dan schaat het niet.
Maar ik hoop dat iedereen hier op reageert en ze zoveel mogelijk volstort met mail.
Laat ze zien hoeveel mansen het er niet mee eens zijn!!!!
Dit kan en mag niet gebeuren.
Dat volstorten met mails betekent dat die mails uiteindelijk niet meer gelezen worden, tegengehouden worden door een secretaresse en in een aparte map geplaatst worden. Dientengevolge niet op kwaliteit maar kwantiteit beoordeeld, misschien zelfs veroordeeld worden. Is dat wat we willen? Ja, aan de ene kant natuurlijk wel. Aan de andere kant willen we toch ook dat het gelezen wordt en er inhoudelijk begrip is! Dus ik denk dat ik maar eens ouderwets per post een paar eveneens ouderwetse, officiële brieven ga schrijven! Woest, Justice, jullie ook?
Hallo Pipa,
Daarom heb ik ook het postadres vermeld.
Ik denk niet dat meneer Oudejans mij dit in dank afneemt en ik weet ook dat hij dit forum leest.
Maar waar praten wij ook alweer over, o ja, het recht van gedupeerden en het onrecht wat ons is aangedaan.
We blijven vechten en samen gaan wij het winnen!
Het is maar dat je het weet, Dexia, de AFM, De Nederlandsche Bank, overheid en al die andere betrokkenen die meelezen op dit forum!
Groeten,
Piet
Daarom heb ik ook het postadres vermeld.
Ik denk niet dat meneer Oudejans mij dit in dank afneemt en ik weet ook dat hij dit forum leest.
Maar waar praten wij ook alweer over, o ja, het recht van gedupeerden en het onrecht wat ons is aangedaan.
We blijven vechten en samen gaan wij het winnen!
Het is maar dat je het weet, Dexia, de AFM, De Nederlandsche Bank, overheid en al die andere betrokkenen die meelezen op dit forum!
Groeten,
Piet
-
@ Pipa e.a.,
Misschien een idee om een fax te zenden?
@ all,
Overigens velen lezen dit forum, zo blijkt telkenmale, de vijand en haar verraders slapen nooit.
Nevertheless we will break them (down when needed!).
Misschien een idee om een fax te zenden?
@ all,
Overigens velen lezen dit forum, zo blijkt telkenmale, de vijand en haar verraders slapen nooit.
Nevertheless we will break them (down when needed!).
Ik ga ook beide een mail sturen,daar zal ik ook in vermelden dat mijn echtgenote rond etenstijd een zeer opdringerig telefoontje kreeg van een aanbieder van een spaar product.
Het ging als volgt:
Uit onze gegevens blijkt dat het verschil in leeftijd tussen u en uw partner zeven jaar bedraagd gevolg daarvan is dat er een AOW gat bestaat er komt 22 maart een adviseur bij u langs.
Toen mijn echtgenote te kennen gaf daar geen prijs op te stellen werd het gesprek nog veel brutaler we ze werd van domheid beticht en nog neer van die trucjes die dexia ons heeft wijs gemaakt,oei wat was ze kwaad zeg ze heeft die hem de huid vol gescholden daar lusten de honden geen brood van maar hij bleef maar aandringen uiteidelijk heeft ze de verbinding gewoon verbroken.
Dus wees op uw hoede men probeert het nog steeds om de mensen leugens te verkopen.
groetjes
Het ging als volgt:
Uit onze gegevens blijkt dat het verschil in leeftijd tussen u en uw partner zeven jaar bedraagd gevolg daarvan is dat er een AOW gat bestaat er komt 22 maart een adviseur bij u langs.
Toen mijn echtgenote te kennen gaf daar geen prijs op te stellen werd het gesprek nog veel brutaler we ze werd van domheid beticht en nog neer van die trucjes die dexia ons heeft wijs gemaakt,oei wat was ze kwaad zeg ze heeft die hem de huid vol gescholden daar lusten de honden geen brood van maar hij bleef maar aandringen uiteidelijk heeft ze de verbinding gewoon verbroken.
Dus wees op uw hoede men probeert het nog steeds om de mensen leugens te verkopen.
groetjes
Ja, Pipa, ik ga er morgen even uitgebreid voor zitten, met de kop erbij en ouderwets met vulpen en handtekening eronder. Maar ik ga wel iets van me laten horen, sowieso!
Ik vind het trouwens heel goed dat die lui die het betreft dit lezen; wij zijn het als gedupeerden vaak roerend met elkaar eens, maar het is nog belangrijker dat degenen, die ons willens en wetens hebben belazerd, beseffen, dat wij wakker geworden zijn en dat dit hele drama gevolgen zal hebben voor HEN! Ook degenen die aangewezen zijn om hier hun licht over te laten schijnen: LEES, HOE WIJ DAGELIJKS EN AL JARENLANG HIERDOOR WORDEN GETEISTERD EN DOE ER IETS AAN
Ik vind het trouwens heel goed dat die lui die het betreft dit lezen; wij zijn het als gedupeerden vaak roerend met elkaar eens, maar het is nog belangrijker dat degenen, die ons willens en wetens hebben belazerd, beseffen, dat wij wakker geworden zijn en dat dit hele drama gevolgen zal hebben voor HEN! Ook degenen die aangewezen zijn om hier hun licht over te laten schijnen: LEES, HOE WIJ DAGELIJKS EN AL JARENLANG HIERDOOR WORDEN GETEISTERD EN DOE ER IETS AAN