Zojuist onvang ik het volgende bericht, via E-mail van Eegalease.
Woensdag 11 mei 2005 14:04
Onderwerp: geen individuele reactie op e-mails.
Geachte heer, mevrouw,
Met ingang van heden zullen vragen, gestuurd naar [email protected],
niet meer persoonlijk beantwoord worden. Wel zullen wij vragen die veel gesteld worden op dit e-mail adres toevoegen aan de "Veelgestelde vragen" op de website www.eegalease.nl
Wij adviseren u dan ook om regelmatig deze site te raadplegen voor beantwoording van uw vragen of ander nieuws betreffende eegalease.
Vragen die te maken hebben met uitsluiternd technische problemen (inloggen, website) worden wel individueel beantwoord.
Gebruik hiervoor het formulier bij "Contact" op www.eegalease.nl of
klik hier http://www.eegalease.nl/home/contact.php
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te informeren.
Met vriendelijke groet,
mede namens Consumentenbond en VEB
de Stichting Eegalease
(einde E-mail)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
stelletje zakkenvullers hier neem ik geen genoege mee!
Ten eerste heb ik "N O O I T" een antwoord gehad (hetzij persoonlijk of algemeen zoals bovenstaande)
Ten tweede, hoe halen jullie het in je hoofd om zo'n E-mail te ondertekenen met:
MEDE NAMENS de CONSUMENTENBOND en VEB?
Het ontbreekt er nog maar aan dat jullie neerzetten:
MEDE NAMENS de CONSUMENTENBOND, VEB en TROS RADAR!
Schande !!!
Kees
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEEN INDIVIDUELE REACTIE OP E-MAILS (BERICHT VAN.EEGALEASE.
Re: GEEN INDIVIDUELE REACTIE OP E-MAILS (BERICHT VAN.EEGALEASE.
je vergeet dexia nog. Die hoort daar ook nog bij. En misschien onze vriend dubio.
Keessie en Groen,
Geloof me, zowel Lv als LL zijn zwaar door de mand gevallen en kunnen nu niet anders meer dan hun looserstactiek volhouden en hun achterban blijven bedriegen.
Wat dacht je van ook: Mede namens Zalm, Duisenberg, DNB, Aegon, Fortisbank etc etc ???
En maar geld op blijven strijken.......
Groet
Elias
Geloof me, zowel Lv als LL zijn zwaar door de mand gevallen en kunnen nu niet anders meer dan hun looserstactiek volhouden en hun achterban blijven bedriegen.
Wat dacht je van ook: Mede namens Zalm, Duisenberg, DNB, Aegon, Fortisbank etc etc ???
En maar geld op blijven strijken.......
Groet
Elias
-
leaselotje
Ik heb ook zo'n mail ontvangen, maar dan namens Stichting Leaseverlies. Zou het niet kunnen zijn dat ze op dit moment druk bezig zijn om de schikking juridisch door te lichten en op papier te zetten voor de leden, zodat we kunnen kiezen wat voor óns het beste is? Of ben ik nu naïef? Ik wil eigenlijk gewoon gebruik maken van die schikking, maar ik heb geen idee hoe, dus dan moet je toch even afwachten tot je e.e.a. formulier krijgt, toch? Of dat je dat aanvraagt ofzoiets, toch?
ja dat klopt .ik heb een email van mijn advocaat gekregen dat alle stichtingen en advocatenkantoren zijn samengebundeld. dus ze gaan samen werken met om de belangen te behartigen voor circa 10.000 benadeelden.........
groetjes no fear
groetjes no fear
en eeeh als je voor de schikking in aanmerking komt krijg je bericht van dexia zelf...............groet no fear
-
leaselotje
Dit stond er vandaag op de site te lezen van SLV:
Belangrijke mededeling betreffende de 'Duisenberg-Regeling'
Alle personen die aangesloten zijn bij de Stichting ontvangen naar verwachting op zaterdag 21 mei een brief waarin de Regeling op hoofdpunten wordt uitgelegd. Bij de brief zit een stemkaart, waarmee iedereen kan aangeven of de Regeling wel of niet definitief moet worden. Het bestuur van de Stichting verzoekt alle gedupeerden de kaart in te vullen en terug te sturen, ook de mensen die tegen de Regeling stemmen. Let op: het terugsturen van de kaart betekent niet dat u gebonden bent aan de Regeling. U maakt slechts uw mening kenbaar. Dat is belangrijk omdat de meerderheid van de uitgebrachte stemmen bepaalt of de collectieve acties worden gestopt of dat zal worden doorgeprocedeerd!
Belangrijke mededeling betreffende de 'Duisenberg-Regeling'
Alle personen die aangesloten zijn bij de Stichting ontvangen naar verwachting op zaterdag 21 mei een brief waarin de Regeling op hoofdpunten wordt uitgelegd. Bij de brief zit een stemkaart, waarmee iedereen kan aangeven of de Regeling wel of niet definitief moet worden. Het bestuur van de Stichting verzoekt alle gedupeerden de kaart in te vullen en terug te sturen, ook de mensen die tegen de Regeling stemmen. Let op: het terugsturen van de kaart betekent niet dat u gebonden bent aan de Regeling. U maakt slechts uw mening kenbaar. Dat is belangrijk omdat de meerderheid van de uitgebrachte stemmen bepaalt of de collectieve acties worden gestopt of dat zal worden doorgeprocedeerd!