LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezamenlijke acties voor Eegaleasers

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ikwaseenbeetjedom

Re: Gezamenlijke acties voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

O! Maar weet je ook waar het hier eigenlijk allemaal over gaat ?
Geplaatst op 04 Jan 2005 20:18 door croosjes

antw:Nee,want de groep kan niet gedagvaard worden door dexia.Omdat dit een geregisteerden groep is en niet zoals bij Eegalease maar drie personen.Het is een éénheid.

Voorbeeld:één gedupeerden kan toch ook 200 leasecontracten op één geregisteerden persoon laten voorkomen,maar hoe doe je dat .De aantal maakt niet uit.
en dit croosjes, snapt echt niemand, maar het is waarschijnlijk ook jouw bedoeling om de mensen een rad voor ogen te draaien en geen eerlijke antwoorden te hoeven geven.
50 * 200 is echt tienduizend hoor ! Die Meijer hè, is ook niet gek !
Maar voor zover ik heb kunnen nagaan heeft die nog nooit één proces waar het hier over gaat gewonnen. 50 * 200 = 50 :lol: :lol: :lol: en dat maal 200 !

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,Welke processen zijn dan gewonnen door andere advocaten die jij bedoelt?Volgens mij beslist hier nog de hogergerecht hierover.enz. Dat andere met een schikking akkoord gaan dat is wat anders.

Maar geef jij met je slimheid maar een uitleg(verdraaing) droom lekker en geniet er van.

vrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom

hoeveel ongeveer is 200 maal 50 croosjes (in Euro's) ?

croosjes

Ikwaseenbeetjedom,de berekening is wel goed,maar je verdere uitleg.

Ikwaseenbeetjedom

croosjes, dit forum is volgens mij bedoeld om te discussieren over en informatie uit te wisselen met anderen die gedupeerd zijn i.v.m. de legio lease aandelen zwendel.

Bij mijn weten is het niet bedoeld om reklame te maken voor croosjes telecom's clubje en zeker niet voor mensen die hier pogen zichzelf te verrijken over de ruggen van mensen die het toch al zo zwaar hebben en financieel en prive vaak diep in de problemen zijn geraakt. Geestelijk en vaak ook lichamelijk verzwakte mensen dus, die snel opnieuw slachtoffer gemaakt kunnen worden..

croosjes, jouw berichten horen bij het forum "kansspelen" thuis, of bij "piramidespelen" of desnoods bij telefonie, maar wij zijn al belazerd croosjes, doe jij dat niet nog eens over #@$%@&*%$@ !!!

croosjes

Ikwaseenbeetjedom,Het geeft niet hoe jij er over denkt.Alles was mis met de vereniging en de advocaat bestond ook niet,zouden de gedupeerden jouw en impact enz.nog wel geloven waar jullie over oordelen?.De vereniging weet heel goed waar die mee bezig is en dat is maar één ding de gedupeerden geen na-rekening te sturen en de inleg terug.Hier laat ik het bij.

vrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom

Geplaatst op 04 Jan 2005 19:04 door croosjes
...
Wie is eiser?. Ik heb een concrete casus nodig. Allen zijn dan pro-rata aansprakelijk bij voor verlies voor proceskostenveroordeling (ongeveer € 2.000,00).
...
Das bij 200 man toch ook alweer 10 Euro als er verloren wordt (het gemak waarbij hier over verlies gesproken wordt !) en dan ben je natuurlijk je inleg ook kwijt en moet je nog hééél veel betalen aan dexia.
Als jij het niet zegt croosjes dan zal ik het maar doen. Niets is zeker weet je wel (zie ander topic van jouw hand).
Geplaatst op 04 Jan 2005 21:24 door croosjes

Ikwaseenbeetjedom,Welke processen zijn dan gewonnen door andere advocaten die jij bedoelt?Volgens mij beslist hier nog de hogergerecht hierover.enz. Dat andere met een schikking akkoord gaan dat is wat anders.

Maar geef jij met je slimheid maar een uitleg(verdraaing) droom lekker en geniet er van.

Wie verdraait nu eigenlijk wat? Alleen dexia beweert dat er nog niets gewonnen is door gedupeedren van het aandelen lease drama. Er zijn echter meer processen tegen dexia gewonnen dan verloren. En ja, het klopt dat dexia wil rekken tot aan de Hoge Raad toe, dat hebben ze zelf gezegd

croosjes

Ikwaseenbeetjedom,vergelijk het met de voorstellen van PAL/PAYBACK enz. wat zijn daar de voorwaarden en de verliezen? Dan zal je het verschil zien in kosten.

Voorbeeld:elders(andere vereniging of pal) beginnen met 500,- euro in te leggen x 200 =? en contributie/vrijwilligebijdragen er boven op? :shock:

vrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom

Jij hebt vast een hele goede relatie bij TROS RADAR.
Zucht..
... mensen die het toch al zo zwaar hebben en financieel en prive vaak diep in de problemen zijn geraakt. Geestelijk en vaak ook lichamelijk verzwakte mensen dus, die snel opnieuw slachtoffer gemaakt kunnen worden ...
Zucht..

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

iwebd

Hoe hou je het toch vol?
Het blijft hopeloos, je kunt je energie beter verspillen aan leuke dingen.

Lfs Ad

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

IWEBD heeft me ooit gemeld op dit forum dat hij/zij Croosjes hélpt de zaak uit te leggen! :lol: Lief toch?

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het kan inderdaad bijna niet anders.
Maar er is maar een croosjes, want een dergelijk taalmisbruik zou onder een andere alias direct opvallen. hij hoeft niets te ondertekenen want, die handtekening zit al in zijn manier van schrijven.
Sommigen vinden hem aardig en niet gevaarlijk dus laat hem maar, zou ik zeggen.

lfs Ad

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Croosje het hele grote verschil zit 'm in het feit dat je lid moet zijn van jouw vereniging en dat is niet alleen contributie. Nee je moet leden werven :shock: Als je dat niet lukt heb je niets aan jouw vereniging. Kun je net zo goed direct naar een advocaat gaan.
Bij Pay-Back betaal je 40,-- euro contributie en bij PAL niets.
Mijn proceskosten (in eerste aanleg) zijn minder dan 500,-- euro!!!!
Over de boel verdraaien gesproken. :!:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Opmerkingen over stichtingen / verenigingen rondom LegioLease kunt u kwijt in het onderwerp daarover.

TROS Radar internetredactie

Gesloten