LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] glossy blad must!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
henkgeluk

glossy blad must!

Ongelezen bericht door henkgeluk »

ik kom net van de boekenwinkel,mijn oog viel daar op het glossy maandblad must!

er staat een artikel in over gekke gerrit(gerrit zalm)
in het kort komt het erop neer dat hij de zaak heeft besodemieterd!
sorry voor deze uitspraak ,maar het staat er.

hij heeft ons nederlandse belasting betaler totaal voor 23,5 miljard euro benadeeld ,ivm invoering euro die begonnen is onder wim duisenberg en wim kok!

daar wordt oa genoemd de dexia affaire 5 mljard,7.5 miljard bedrijfsschade
en 11 miljard hogere prijzen e.d .

met name het dexia gedeelte las ik met interesse,daarin wordt hem door onpartijdige verslaggevers verweten voor zijn beurt te hebben gesproken vwb de wck.

1e had dat economische zaken moeten doen.
2e de wck is zeer zeker rechtsgeldig ,omdat ook prof huls aan het woord komt.

ook onze piet koremans wordt genoemd vwb platform aandelen lease.

gekke gerrit ,heeft de banken bevoordeeld en jan met de pet het laten uitzoeken,zoals al vele malen geschreven is hij er van doordrongen dat de overheid fout is geweest ,afm en andere instellingen hebben zitten slapen.

even nu kort door de bocht,ik denk dat als wij als gedupeerden ,zoals ik ook op persoonlijke titel meerdere malen heb verkondigd.niet elke keer het wiel opnieuw uit gaan vinden,in samenwerking met een groep goede advocaten tot het (ben knuppe) europese hof gaan,wij in het gelijk worden gesteld.

resume> door de wcam proberen dexia cum suis de rechters op een andere uitspraak te bewegen,wat dus op voorhand niet lukt ,door alllerlei wettelijke maatregelen.

per saldo,ik ben gesterkt nog meer als voorheen,samen met piet koremans van mening dat de finisch onder handbereik ligt ,omdat als we ons niet een panic disorder aan laten praten, we gaan winnen!!

je maintiendrai !!

vrgr

henk geluk

ad snoeren

Re: glossy blad must!

Ongelezen bericht door ad snoeren »

.niet elke keer het wiel opnieuw uit gaan vinden,in samenwerking met een groep goede advocaten tot het (ben knuppe) europese hof gaan,wij in het gelijk worden gesteld.
Ja, dat zou fijn zijn, als het waar was.
In ieder geval gaat dat dan heeeel lang duren.
Bruneel en Knuppe zijn van plan om elke procuderende gedupeerde het vel over de neus te trekken.
Bruneel beloofde dat al bij het bekend worden van de Duisenbergregeling.

Het wiel telkens opnieuw uitvinden hoeft inderdaad niet, maar dexia zal alles blijven doen om steeds opnieuw met dezelfde argumenten tegen te werken, en telkens moeten diezelfde argumenten weer worden tegengesproken, en beoordeeld door de rechter.

Zoiets kan dus jaren duren als de overheid en de rechtelijke macht niet ingrijpen.

Tot nu toe doen ze dat dus niet, Zalm is natuurlijk niet gekke gerritje.
Het frustreren door dexia via BKR chantage en WCAM trukjes. gaat daarom gewoon door.
En lukt het ze niet met het WCAM verhaal, verzinnen ze vast weer iets anders.

Naar het Europese gerechtshof opent enkel weer nieuwe mogelijkheden voor de schurkenbank om nieuwe vertragingstechnieken te verzinnen.
Gesteund door, VULT U MAAR IN.

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Door Dexia wordt op flagrante wijze misbruik gemaakt van het procesrecht. Vandaag of morgen zijn de rechters het hopelijk zat en worden de eenduidig valse argumenten van de schurkenbank niet meer geaccepteerd.

Het startsein daarvoor is inmiddels al door de kantonrechter in Helmond gegeven.

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Ik ben blij dat ik dit maand blad met dit artikel heb aangeschaft.
Dit wordt later echt een collectors item.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ik zie het al voor me:

"Dexia is naar Brussel gegaan en heeft de Nederlandse rechters verzocht alles stil te leggen totdat Brussel haar oordeel heeft gegeven.
geschatte benodigde tijd van het Eur.hof: 3 jaar".

Ik hoop dat er nog genoeg gedupeerden over blijven om in dat geval een bom te laten ontploffen.

OD.

Gesloten