Mede gedupeerden,
4 jaar geleden heb ik 2 contracten gekocht van Dexia (toen nog LaBouchere) Ik betaal me daar helemaal scheel aan iedere maand en ik wil er vanaf. Eigenlijk wil ik ook nog mijn inleg terug, want ik vind dat ik misleid ben. Het product is Korting Kado. Wie kan mij adviseren? Op de website van PAL ben ik al geweest, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb ook nog een paar haken en ogen:
1. Mijn vriendin werkte toendertijd bij zo'n call center en verkocht het produkt dus ook. Zij wist alleen niet wat zij verkocht, want ze heeft de ballen verstand van beleggen.
2. 1 contract staat op naam van mijn vriendin en de ander op naam van mijn vriendin en mij. Is het slim op alles op haar naam te zetten? Of misschien dat 1e contract aan te vechten dmv huurkoop. Ik heb nooit meegetekend voor dat 1e contract. Alleen hadden wij toen nog geen samenlevingscontract.
Wat moet ik nu doen? Stoppen met betalen? Zijn de kosten niet enorm hoog dan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Graag advies
Re: Graag advies
Hallo Tompoes,
Ga op onze website naar Gezamelijke procedures.
Hier zie je o.a. het volgende staan:
Korting Kado
Johan, [email protected]
Stuur Johan een e-mail en je krijgt antwoord.
Hoe makkelijk wil je het hebben.
Succes en groeten,
Piet
Ga op onze website naar Gezamelijke procedures.
Hier zie je o.a. het volgende staan:
Korting Kado
Johan, [email protected]
Stuur Johan een e-mail en je krijgt antwoord.
Hoe makkelijk wil je het hebben.
Succes en groeten,
Piet
Re: Graag advies
Stoppen met betalen, contract(en) buitenrechtelijk vernietigen, desnoods obv dwaling, bedrog of misbruik van omstandigheden.
( huurkoop 1:88, wck, zorgplicht ed. allemaal checken)
schikking afwachten en indien niet acc. Dexia laten procederen en verweer voeren of zelf Dexia dagvaarden, dit alles met uiteraard juridische bjstand.
succes JJ
( huurkoop 1:88, wck, zorgplicht ed. allemaal checken)
schikking afwachten en indien niet acc. Dexia laten procederen en verweer voeren of zelf Dexia dagvaarden, dit alles met uiteraard juridische bjstand.
succes JJ