| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis geld cadeau
Gratis geld cadeau
Het wil maar niet doorseipelen dat de schikking Dexia meer dan een miljard kost. Nou is dat ook logisch voor mensen die toentertijd bij het tekenen van het contract al geen idee hadden wat ze deden.
Dekwijtgescholden restschulden zijn echt 100% verlies voor Dexia.
Maar op dit forum denken ze ook dat die Belgen een geldpers hebben of zo, of toch niet?
Maar op dit forum denken ze ook dat die Belgen een geldpers hebben of zo, of toch niet?
Re: Gratis geld cadeau
Dubio,Geplaatst op 06 Mei 2005 10:07 door Dubio
------------------------------------------------------------------------------
Het wil maar niet doorseipelen dat de schikking Dexia meer dan een miljard kost. .
Bekijk het eens zo!
Door Dexia te betalen na alle rechtszaken 5.000.000.000,=
Kosten schikking 1.000.000.000,=
Winst voor Dexia 4.000.000.000,=
Aardig winstje toch
-
Oom Dagobert
Het zal mij een worst zijn hoe Dexia alles financiert, zij wilde aan ons verdienen door contracten te verkopen waarbij zijzelf geen enkel risico liep.
Ze wist dus dat er risico's waren maar verzweeg en nog erger, ze verbloemde die voor de afnemer.
Ik herinner je er aan dat het juist Dexia was die maling aan de
fin. positie van de ander had: "Contractuele verplichtingen".
BETALEN en anders incassorekeningen en dreigingen met deurwaarders.
Juist door deze opstelling heeft Dexia erom gevraagd dat nu NIEMAND
zich bekommert om de vraag hoe Dexia 4 miljard moet ophoesten.
O.D.
Ze wist dus dat er risico's waren maar verzweeg en nog erger, ze verbloemde die voor de afnemer.
Ik herinner je er aan dat het juist Dexia was die maling aan de
O.D.
Natuurlijk wou Dexia zelf geen risico lopen. Dat is heel normaal, waarom denk je dat een bank zoveel moeite doet als ze een hypotheek afsluiten om het onderpand te checken. In het geval van Dexia was het onderpand de aandelen.
Door de koersval en de schikking heeft Dexia op het legio-avontuur meer dan een miljard verloren, hoezo risicoloos?
Door de koersval en de schikking heeft Dexia op het legio-avontuur meer dan een miljard verloren, hoezo risicoloos?
Zo is dat O.D.Ik herinner je er aan dat het juist Dexia was die maling aan de
O.D.
-
Oom Dagobert
Toen ik meer dan 2 jaar geleden Dexia een schikking aanbood dacht ze nog geheel zonder schade uit dit avontuur te komen.Door de koersval en de schikking heeft Dexia op het legio-avontuur meer dan een miljard verloren, hoezo risicoloos?
Ze dacht dat ze ijzersterk stond.
Door alle verloren processen denkt Dexia nu nog even door een snelle schikking met een verlies 1 miljard weg te komen.
Forget it.
O.D.
hoezo dubio 1 miljard kost het dexia?
hoe kom je erbij,ze hebben de meeste(ik zeg niet allemaal ) aandelen als opties gekocht en verkocht met andere bedrijven samen(is in onderzoek)
even los van het feit dat velen het wel of niet wisten waaraan ze begonnen,moet jij toch allang op dit forum hebben gezien dat e.e.a niet klopt!
toc opties zijn in deze lease zaak verboden,2e op de contracten staat duidelijk dat aandelen zijn gekocht 3e juridisch gezien (doet dexia aan haar kant ook) moet de 2e handtekening op het contract staan.
dubio ,je moet toch begijpen dat dergelijke zaken alleen gaan (toetst de rechter) of alles conform de regels is verlopen? immers de advocaat verdedigd de zaak en niet de man!(denk daarbij aan moordenaars en kinderverkraachters e.d)
kortom wanneer de zaken anders lagen ,wel wck zorgplicht ongeldig en misleiding en huurkoop geen kans,had dexia allang alle gedupeerden voor de rechter gebracht en de knip vol met geld gehad.
dus ook jij moet de zaken op juridische gronden beargumenteren,en niet wat je nu doet ,dat allen het wel geweten zullen hebben etc.
deze maatschappij is bikkelhard ,ook bij faillisementen om maar wat te noemen wordt er gefraudeerd,ook door curators en zelfs !! rechter commissarissen !!
waarvan akte
henk geluk
hoe kom je erbij,ze hebben de meeste(ik zeg niet allemaal ) aandelen als opties gekocht en verkocht met andere bedrijven samen(is in onderzoek)
even los van het feit dat velen het wel of niet wisten waaraan ze begonnen,moet jij toch allang op dit forum hebben gezien dat e.e.a niet klopt!
toc opties zijn in deze lease zaak verboden,2e op de contracten staat duidelijk dat aandelen zijn gekocht 3e juridisch gezien (doet dexia aan haar kant ook) moet de 2e handtekening op het contract staan.
dubio ,je moet toch begijpen dat dergelijke zaken alleen gaan (toetst de rechter) of alles conform de regels is verlopen? immers de advocaat verdedigd de zaak en niet de man!(denk daarbij aan moordenaars en kinderverkraachters e.d)
kortom wanneer de zaken anders lagen ,wel wck zorgplicht ongeldig en misleiding en huurkoop geen kans,had dexia allang alle gedupeerden voor de rechter gebracht en de knip vol met geld gehad.
dus ook jij moet de zaken op juridische gronden beargumenteren,en niet wat je nu doet ,dat allen het wel geweten zullen hebben etc.
deze maatschappij is bikkelhard ,ook bij faillisementen om maar wat te noemen wordt er gefraudeerd,ook door curators en zelfs !! rechter commissarissen !!
waarvan akte
henk geluk
DUBIO EN ANDERE DEXIAANEN,
WET IS WET EN DAAR DIENT IEDEREEN ZICH AAN TE HOUDEN
ZELFS DEXIA DAT ZUL JE ZIEN IN DE RECHTBANK.
SIMPEL HÉ
WET IS WET EN DAAR DIENT IEDEREEN ZICH AAN TE HOUDEN
ZELFS DEXIA DAT ZUL JE ZIEN IN DE RECHTBANK.
SIMPEL HÉ
Weer een dubieuze poll van domme dubieuze Dexia-Dubio. Gratis geld van Dexia hoef ik niet. Maar ik zal me tot het uiterste verdedigen en ervoor zorgen dat ze het ook niet gratis van mij krijgen. Liever nog gun ik mijn advocaat € 5000 dan dat ik Dexia vrijwillig € 5 geef.
En zo beste impact, denken er meer, zoniet de meesten,
Ton
Ton